Side 90 av 90 FørstFørst ... 4080888990
Viser resultater 891 til 893 av 893

Tråd: Ryktetråden!

Standard

Du sa da du skulle avsløre hvem du var ved rundeslutt, holder du ikke ord?*

And Michael/ Eden it has been a pleasure to play with you guys, don't think we will meat again, since I am determined to quit, but who knows:D

Gullfaks Dorthea sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2009
    Sted
    Danmark

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eora Vis innlegg
    Det ryktes det søteste er vikingspillere som klager over kjedelig server... vel som man reder ligger man ;)
    Det rygtes at de fleste af dem der synes serveren var kedelig var enten dem der havde slettet eller dem der ikke spillede i Viking... At der altid er et par stykker i en ally der synes en server er kedelig er jo intet nyt og de fleste synes jo at slutspil er kedeligt.

Sitat Opprinnelig skrevet av eora Vis innlegg
    vel som man reder ligger man ;)
    Hehe jeg kalder det flot spil og godt arbejde af Vikingledelsen fra starten og gennem hele serveren, så kan vel sige vi ligger godt i reden

Sitat Opprinnelig skrevet av kverulanten Vis innlegg
    Det ryktes at viking vant serveren :o
    Videre ryktes det at jeg er helt forelsket i Bell
    Et helt greit sweep, men perfekt mål, var utrolig synd at du ikke kom igjennom :((

Da vil jeg takke for meg.. Ses på andre servere.
    Det rygtes at havde det været et greit sweep var hun vel kommet igennem. At du synes det var et perfekt mål siger vel en del mere om dig end om hende og det vil sige ikke så lidt

Sitat Opprinnelig skrevet av simmern Vis innlegg
    begynner sånn smått innse at det begynner å se lyst ut for viking nå!:) ikke at vi på noen måte har gitt opp men dere klarer nok dette:)
    Jeg vil ønske alle sammen ett godt nytt år og vil gratulere viking med overbevisende spill gjennom hele serveren, og en fortjent seier. Men vil samtidig takke alle allierte som har stått på og sendt korn og tropper helt inn i det siste . Jeg er imponert over innsatsen og ståpåviljen dere alle har vist selv om vi hele tida har ligget langt bak.
    Spillere som står løpet ut og holder humøret oppe er medspillere jeg ønsker for kommende servere.
    Det har vært litt diskusjoner rundt hvor imponerende denne vikingseieren egentlig har vært osv.
    Til de som ikke gir Viking cred for denne seieren må jeg nesten spørre hvorfor? At viking metaen var favoritter allerede før det startet er greit , men måten de har kjørt sine off aksjoner har virkelig imponert meg. Jeg tror ikke folk forstår hvor mye arbeid og nøyaktig planlegging som ligger bak slike aksjoner. Hver eneste onsdag/torsdag har efro kjørt på med spionering og vi har vært klar over at til helga smeller det igjen , men kvaliteten på angrepene har vært så gode og massive at vi ikke har klart å demme opp for dem. Det er disse angrepene som har avgjort denne serveren.
    Ja , det har vært mye rot og interne stridigheter , spillere som har slutta osv. , men det er ikke defor viking har vinni. Det er fortsatt travianskills, god allianse disiplin og godt planlagte aksjoner som har sørget for vikings seier og godt er det!
    lykke til videre alle sammen så ses vi på neste server!

mvh Balle Raasum
    Utrolig godt skrevet
    Blev enormt glad for at se at i tog udfordringen op og tog et WW og i det mindste prøvede, selvom i vidste det ville blive enormt svært da i kom sent igang , stor respekt herfra til alle der prøvede at give serveren lidt ekstra her til slut, 100 gange bedre end at skrive side op og side ned om hvor kedelig serveren var.... En server er hvad man gør den til Tak for en god server... for uanset hvad så har jeg nydt den.
    Sist endret av Dorthea : 2012-01-03 kl 22:14
    Det er menneskeligt at fejle, men guddommeligt at tilgive.

Standard

Det rygtes at jeg formulerer årets nominasjonspost :)
    "Ikke snakk om at jeg tørr å sloss mot bell, hun er gærn"

- Chris

Side 90 av 90 FørstFørst ... 4080888990

Lignende tråder

1. Ryktetråden S3
    By Torkon in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2013-01-15, 19:54
  2. Diskusjon tatt ut fra ryktetråden
    By kverulanten in forum S4 - runde 4: april 2011 - januar 2012
    Svar: 23
    Siste innlegg: 2011-09-15, 22:59