Side 68 av 90 FørstFørst ... 1858666768697078 ... SisteSiste
Viser resultater 671 til 680 av 893

Tråd: Ryktetråden!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Alexsio Vis innlegg
    Det ryktes at dette ikke er sant, men at han kranglet seg ut av viking.

Det ryktes også om mye drama
    Det ryktes at chris og store allianser ikke går godt sammen, spesi en allianse der han ikke kan styre selv.
    "Ikke snakk om at jeg tørr å sloss mot bell, hun er gærn"

- Chris

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av AweSome Vis innlegg
    Det ryktes det ja Blacko, han må ha kontroll selv, kunne gjøre som han ønsker.. Viss ikke er det feil..
    Men håper vi kan få til et normalt koselig forum nå som Chverulanten har slette. Behold litt verdighet, ikke fortsett å skriv her Chverulanten. Tror det er fler som har fått feil bilde av forumet nå, desverre..

Det er faktisk ikke mulig at chris er kverulaten, er kun lov med 1 konto per spiller på forumet. Derfor ville admins/mods bannet han om han brukte begge.

Standard

Moderator kommentar: Kenob
    Jeg ønsker å minne om at folk oppfører seg høflig og saklig i diskusjonene som foregår. Det har vært tegn til at diskusjonen i denne tråden stadig glir ut mot det som kategoriseres som på grensen til forum-reglene.
    Dersom det ikke blir en forbedring og diskusjonen blir mer ordentlige og går direkte på sak på en seriøs måte kan det bli aktuelt med tiltak, som for eksempel kan innebære stenging av tråd, og/eller direkte straff i form av advarsler og straffepoeng.

Dette innlegget skal ikke siteres og/eller svares på.

Kenob
    Moderator
    Har du et spørsmål? Du kan finne svaret her: Answers,
    Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Kanskje på tide å bruke huet og finne seg en mer givende hobby en å spre konspirasjonsteorier om meg og kverulanten på forumet? Det er en påstand som ikke stemmer, jo før du får det inn i hodet jo før kan du gå å bruke tiden på noe mer nytting. På tide å komme over s2 og la fortid være fortid, det her begynner bare å bli voldsomt patetisk.
    Sist endret av The_Hulatron : 2011-09-28 kl 19:36 Årsak: Quote fjernet

Odins ravnerOdins ravner Karianne sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2010
    Sted
    Oslo

Standard

Det ryktes at den koselige stemningen er på forumet begynner å forsvinne
    "Man må være en god leser for å kunne sitere klokt og godt."
    Amos Bronson Alcott

Standard S4

Sitat Opprinnelig skrevet av Chrisfromnorway Vis innlegg
    Kanskje på tide å bruke huet og finne seg en mer givende hobby en å spre konspirasjonsteorier om meg og kverulanten på forumet? Det er en påstand som ikke stemmer, jo før du får det inn i hodet jo før kan du gå å bruke tiden på noe mer nytting. På tide å komme over s2 og la fortid være fortid, det her begynner bare å bli voldsomt patetisk.
    Chris..du har misforstått, dette er S4 forumet.
    Sist endret av The_Hulatron : 2011-09-28 kl 19:52 Årsak: Moderators afgørelse

Standard

Det ryktes at det er røde kryss mot viking nå!

Blir spennende å se hva dere kommer med!
    Signaturen til Blacko kan gå og legge seg.

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    s2 dramaet har han ikke kommet over, sannheten er at det faktisk var meg som fikk Chris til å leave. Han fortalte hvor jævli det var i FDN og hvor dårlig organisert hele dritten var. Skulle gjerne tatt alle inn i Lise, men de lå i en annen kvadrant.

Get over it... s2 er ferdig og vi er på en helt annen server. Lær deg å skille på serverene, og ikke vær så barnslig
    Siterer inn svaret mitt til Awesome fra s1 delen her ;)
    Do you feel lucky?

.se5 - Hello Kitty
    .scandinavia - Raquel

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av AweSome Vis innlegg
    Chris..du har misforstått, dette er S4 forumet.
    hvis du gider og læse efter hvad han skriver, så vil du se at han beder dig om at lade det der skete på s2
    ligge.. synes helt seriøst at det er utrolig barnligt af dig og blive ved med at bære den af på den måde
    og hinge chris ud offenligt.

Standard

Det ryktes at travian er den største "liker du meg?" sporten som finnes. Dette resulterer i at når man ikke kan "snakke" seg til topps, men faktisk må bruke tropper for å bli akseptert, er det mange som sliter.

Side 68 av 90 FørstFørst ... 1858666768697078 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Ryktetråden S3
    By Torkon in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2013-01-15, 19:54
  2. Diskusjon tatt ut fra ryktetråden
    By kverulanten in forum S4 - runde 4: april 2011 - januar 2012
    Svar: 23
    Siste innlegg: 2011-09-15, 22:59

Tags for this Thread

Regler for innlegg