Side 2 av 15 FørstFørst 123412 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 150

Tråd: alliansen LL

Svimsekopp GullfaksGullfaksGullfaksGullfaksGullfaks kråke sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Fredrikstad

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KillerTaco Vis innlegg
    Jeg synes du kan være en smule dramaqueen kråke. Hvorfor ta alt så seriøst som Danskene sier? Hva så om de ber den om å lukke rumpen og leke i sandkassen? Du satt og klaget non-stop.
    Det dere så som klaging var at jeg la sanheten eller spm på chaten..er ikke mye mas om uvettige ting der jeg kom med,dere medlemmer fikk ikke med dere halvparten av hva som skjedde på bakrommet.. men ingen skal styre våres konto.. ledelsen satt til og med å snakket med meg om andre sine kontor med at de ikke var aktive nok og ønsker dualer eller sittere på dem uten snakket med konto eier om de ønsket det.. har ikke de som eier kontoen noe de skulle ha sagt???

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Kan jeg spørre når vi begynte å kontrollstyre egne medlemmer? Vi hjelper de små på vei med tips og god hjelp. Styring av store og erfarene spillere har vi aldri gjort. Det var aldri noe tilfelle med Svimse sin konto heller

Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Fredrikstad

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    Kan jeg spørre når vi begynte å kontrollstyre egne medlemmer? Vi hjelper de små på vei med tips og god hjelp. Styring av store og erfarene spillere har vi aldri gjort. Det var aldri noe tilfelle med Svimse sin konto heller
    hjelper de små på vei..er jeg nybegynner og er flere store spillere dere ønsket inn som dualer på .. syntes ikke egentlig jeg hadde noe med den klagingen om andre kontoer på chaten ..
    Trenger en spiller en sitter eller co sier de nok fra selv.. enn at ledelsen kommer i forskøpet og baksnakker dems kontoer..og det var erfarne spillere som dere baksnakket..

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kråke Vis innlegg
    Ja seff er det altid to sider i en sak,derfor ville vi fortelle våres sak her og den stemmer..kan ikke legge ut samtaler fra skype eller igm her for vise danskenes språk mot oss.. du vet svært lite om vår konto chris og kan ikke utale deg om hvor ille det var der for oss i LL.. men høre på rykter liker du kanskje bedre.
    neinei, jg ville bare frem til at min erfaring med LL ledelsen er en helt annen :) og at jeg kke kjenner igjen så mye av det i innlegget ditt, men er vel 2 sider av denne saken også :P

Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Fredrikstad

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Chrisfromnorway Vis innlegg
    neinei, jg ville bare frem til at min erfaring med LL ledelsen er en helt annen :) og at jeg kke kjenner igjen så mye av det i innlegget ditt, men er vel 2 sider av denne saken også :P
    greit du har en go tone med LL ledelsen,men er ikke det jeg jakter til.. det er måten de oppfører seg for sine egne medlemmer ..

Selverklært Traviangeni GullfaksGullfaksGullfaks RagTag sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Sted
    Oppegård

Standard

Du må huske på svimse at det sies ord begge veier ;) Mulig du har sagt noe til de det gjelder. Uansett alle medlemmer hos oss behandles med respekt :)

Standard

Her er jeg helt enig med kråke og de som gir positiv feed back. Når man spiller travian spiller man for spillet og gledens skyld, man ønsker kontroll over sin egen konto, der man legger inn tid og penger.
    Jeg syns ikke en gruppe spillere (en ledelse) kan ta kontroll over større gruppe sine kontoen, man kan veilede og selvsagt forklare sittasjonen, komme med updates osv. men til syvende og sist sitter hver og en konto med sine egne valg, og egne beslutninger. Min personlige mening er at en allianse som kjører diktatur bør slåes ned på, at man føler befrielse av å bli kastet ut er jo passe signal om at noe er galt.
    Jeg føler de allianse som spiller et godt spill her er HJS,KLIKKEN,SUSP, LOL osv. altså de mindre alliansene som står sterkt samlet, gode erfarne spillere som spiller på lag, ikke med en leder som prøver å ta kontroll over alle sine kontoer.
    I en stor allianse skjer selvsagt lignende tilfeller av det som skjer i LL, men ikke i en så ekstrem grad, LL alliansen har ødelagt og ødelegger enda runden til fler ''medspillere'' spillere som tilhører deres samme allianse.. Man kan vise litt respekt selv når man er på nett. Jeg som fler kjenner til disse spillerne som har fått en slik behandlig i LL, og dette er kvalitetsspillere, LL skal ha igjennom sin spillerstil, og ikke interessere seg for om andre ønsker annet. Alle får ha enmening blir det sagt , men det er ikke lov å si dem høyt... Er det ikke slik det er?
    Nei kråke og co, kjør på , dere vet hva dere driver med, LL vil nok svi for deres dårlige taktikk...

Må legge til, du er ikke alene svimse ; ) Dette er inget enkelt-tilfelle, dette er normal LL prosedyre.. Rom necro er vel en av de siste ut? Han ga bort alt deffet til sin LL allianse, da han selv ble angrepet hadde han lite å stille opp med og fikk noen harde hit, da var han ikke lenger brukbar for LL... ( Hadde dette vært en spiller av danmark, da ville boostet vært på vei, og spilleren ville fått hjelp)
    Sist endret av Aspires : 2011-07-19 kl 16:42

Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Fredrikstad

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RagTag Vis innlegg
    Du må huske på svimse at det sies ord begge veier ;) Mulig du har sagt noe til de det gjelder. Uansett alle medlemmer hos oss behandles med respekt :)
    Respekt.. hvordan ser den ut ..

Joms var en grei leder før han trakk seg .. men først kommer en leder og snakker med oss gjør avtaler og vi godtar.. så kommer dagen etter..enda en fra ledelsen tar opp samme spm og krever annet ..så trdje person tar opp samme ,men så må endres igjen.. da lurer man om dere overhode snakket sammen ..når dere beskyldte oss for -ikke hatt sitte sjekk..noe joms satt oss etter dag to..
    -Forum sa du jeg nektet.. vi hadde en bruker satt på kontoen,men jeg laget min etter noen dager..
    -TT tok vi i bruk
    -spammet spillere med masse ressurs støtte..

Men tydligvis har ledelsen knekt av et spor på veien for infomere alle i toppen om dette.. for ved kick fikk vi vite at vi ikke gjorde en dritt..
    men den kicket sjedde plutselig når vi hadde flyttet arten til by tre og ikke hørt på ledelsen hvordan vi skulle bygge.. noe ledelsen ikke har noe med hvordan vi bygger i byene våres.. vi er såpass erfarne som vet hvordan vi vil ha det..

Standard

Ryktene sprer seg raskt på serveren og din konto har spredd rundt seg med info om LL til samtlige allianser på serveren bare for å ødelegge for dei. Vet ikkje hva som gjør at du er så mye bedre enn dei? Kan godt hende mye av det du sier er rett, men du har isåfall lagt deg på akkurat samme nivået som dei hva gjelder moral osv.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kråke Vis innlegg
    greit du har en go tone med LL ledelsen,men er ikke det jeg jakter til.. det er måten de oppfører seg for sine egne medlemmer ..
    Hvordan de er med sine medlemmer? Er vel kun du som har slått seg så vrang at selv den vrangeste i hele verden hadde vært barnemat iforhold til deg. Du ser ikke hver dag Sjus spy ut ord som "gå og lek i sandkassen" til folk. Vet du hvorfor? (jeg tror du vet hvorfor)

Sitat Opprinnelig skrevet av AweSome Vis innlegg
    Må legge til, du er ikke alene svimse ; ) Dette er inget enkelt-tilfelle, dette er normal LL prosedyre.. Rom necro er vel en av de siste ut? Han ga bort alt deffet til sin LL allianse, da han selv ble angrepet hadde han lite å stille opp med og fikk noen harde hit, da var han ikke lenger brukbar for LL... ( Hadde dette vært en spiller av danmark, da ville boostet vært på vei, og spilleren ville fått hjelp)
    Jeg lukter Rom Necro lang vei i dette innlegget *sniff sniff*

Sitat Opprinnelig skrevet av Cowli Vis innlegg
    Ryktene sprer seg raskt på serveren og din konto har spredd rundt seg med info om LL til samtlige allianser på serveren bare for å ødelegge for dei. Vet ikkje hva som gjør at du er så mye bedre enn dei? Kan godt hende mye av det du sier er rett, men du har isåfall lagt deg på akkurat samme nivået som dei hva gjelder moral osv.
    Oi, jeg lukter ugler i mosen *sniff sniff*

Was that you Svimse? Let me know, down berow!

Side 2 av 15 FørstFørst 123412 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Bli med i alliansen
    By sirkas in forum Spørsmål
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2009-02-13, 20:04
  2. Alliansen: ©
    By firesmoke in forum Generelt
    Svar: 15
    Siste innlegg: 2008-08-02, 21:03
  3. Igm til alle i alliansen.
    By bibi in forum Spørsmål