Side 15 av 15 FørstFørst ... 5131415
Viser resultater 141 til 150 av 150

Tråd: alliansen LL

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KillerTaco Vis innlegg
    Hehe :) Jeg må nok si at vår kjære kråke ikke var serlig tilbøyelig for noen av alternativene. Den tidligere lederen lagde spesialavtaler med kontoen, noe jeg selv synes er bare piss.

Hvis man ikke kan stole på ledelsen, hvordan kan man jobbe som et lag? De rettet seg kun til hva 1-2 av lederne sa og det var det. Synes nå det var litt merkelig at de ville ha hjelp, men ikke bidra med så mye hjelp selv (de blir faket og beholder alt hjemme man visste at det var fake).
    Inngikk den tidligere lederen spesialavtaler med kontoen før den kom inn så burde da den gjennværende ledelsen også stå for de samme avtalene.

Når LL valgte å kikke de, så kan heller ikke alliansen kreve lojalitet etterpå, de har da selv fristilt kontoen fra å skal være lojale mot de...(det er jo da ledelsen selv som ikke ønsker å ha noe mer med kontoen å gjøre...) ofte legger også ledelsen planer om å knuse kontoen når de går til skrittet hvor de velger å kikke den (jeg sier ikke at det er tilfellet her, men det kan i grunn ikke kråke og dualer vite før det evnt smeller).

Hvorfor skal de forvente at spillere de selv ikke er lojale mot er lojale mot de egentlig? Nei da mener jeg de selv står fritt til å velge hvordan de handler, og hvem de er lojale mot, så lenge det er innenfor spillreglene til travian....

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eora Vis innlegg
    Inngikk den tidligere lederen spesialavtaler med kontoen før den kom inn så burde da den gjennværende ledelsen også stå for de samme avtalene.

Når LL valgte å kikke de, så kan heller ikke alliansen kreve lojalitet etterpå, de har da selv fristilt kontoen fra å skal være lojale mot de...(det er jo da ledelsen selv som ikke ønsker å ha noe mer med kontoen å gjøre...) ofte legger også ledelsen planer om å knuse kontoen når de går til skrittet hvor de velger å kikke den (jeg sier ikke at det er tilfellet her, men det kan i grunn ikke kråke og dualer vite før det evnt smeller).

Hvorfor skal de forvente at spillere de selv ikke er lojale mot er lojale mot de egentlig? Nei da mener jeg de selv står fritt til å velge hvordan de handler, og hvem de er lojale mot, så lenge det er innenfor spillreglene til travian....
    Det ble sagt at alle i ledelsen godtok spesial tilfellet, noe som jeg ikke vet om det var sant eller ei. Men det jeg vet er sant at etter at den tidligere lederen gikk ned, så ble det gitt nye krav til DTM. Noe som de nektet å følge eller tilrettelegge seg, snakket kun med bestemte ledere og seinere ble de kicket. Hvordan var ikke LL lojale mot DTM? At de ble kicket? Var vi urimelige når de nye kravene var akkurat som resten av medlemmene hadde?

Hvordan kan du forklare at det fortsatt er en god del igjen i LL? Sitter de der bare som spioner og sniffer ut alle småting som VG gjør for tiden?

Standard

Hvordan kan du forklare at det fortsatt er en god del igjen i LL? Sitter de der bare som spioner og sniffer ut alle småting som VG gjør for tiden?
    De er antagelig redde for å bli bombet og farmet i hjel :)

Svimsekopp GullfaksGullfaksGullfaksGullfaksGullfaks kråke sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Fredrikstad

Standard

Det ble sagt at alle i ledelsen godtok spesial tilfellet, noe som jeg ikke vet om det var sant eller ei. Men det jeg vet er sant at etter at den tidligere lederen gikk ned, så ble det gitt nye krav til DTM. Noe som de nektet å følge eller tilrettelegge seg, snakket kun med bestemte ledere og seinere ble de kicket. Hvordan var ikke LL lojale mot DTM? At de ble kicket? Var vi urimelige når de nye kravene var akkurat som resten av medlemmene hadde?

Vi nektet aldri den avtalen,men LL brøt den selv og vi fikk aldri rekt å bruke den avtalen.. så ikke kom her si noe annet piss.. dere medlemmer hakke en dau greie på hva de har drevet med ..
    Jeg snakket med alle lederne,for om du lest tidligere så kom alle til oss med samme sak.. skulle tro de ikke snakket sammen.
    Men har virket på oss at vi ikke var like godt motatt fra alle i ledelsen kunn joms og Loo var de som virket oppegående i språket og forståelse for medlemmer.
    Sist endret av kråke : 2011-04-28 kl 10:48

Standard

Mulig kravene var urimelige om det skaper illojalitet og uro i alliansen. Om folk velger å være spion eller ikke får være opp til hver enkelt. Men er det fakta så har dere et tilittsproblem i alliansen.

De tok inn spillere på visse grunnlag, satte nye regler som de motvillig fulgte... blandt annet med sitterskjekk fra leder og bruk av tt også tror jeg jeg leste? Når man spiller i en allianse så er det et lagspill, hvor man prøver å få det beste ut av hverandre, og ut av alliansen. som ledere så er jo jobben å få maskineriet til å fungere.

Nei ledelsen hadde vel selv drevet frem det med at man ikke stoler på ledelsen, når ledelsen selv tydligvis ikke stoler på det medlemmene sier i det store og hele... det ved ¨å feks tvinge/presse frem sitterskjekker. Tilitt er noe som går to veier. En spiller bør ha tilitt til lederene, og vs, man skaffer tilitt til hverandre over tid.

Godt mulig hensikten var å rettlede de som bygger feil, men vel jeg tror da kråke og co vet hva de gjør så skulle ikke være behov for den biten... en anen mulig hensikt var jo nettopp at de ikke stoler på hva de sier om hva de har av tropper og hvilken spillestil de kjører på serveren.

Og en kommentar til balrog: joda for er jo ikke stort annet enn Li i hele området, er vanskelig å stå i mot en hel meta alene. Dvs spillere i området har egentlig aldri hatt noe annet valg enn å bli med i LL om de skulle overleve, og ja jeg vet de har drevet masserekrutering også. DTM her har fordelen av å være defspiller selv... og har mange kjente rundt om på serveren som nok er mindre begeistret for LL, tipper også de får tilbud om def fra LL spillere og den andre fordelen deres er at de bor langt ute i gokk på landet.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bashere Vis innlegg
    Og det er ingen som har noen fine kamprapporter til en stakkars moderator?

Dog er det jo litt trist om LL skal falle så snart, jeg som hadde gjort klart popcorn for det motsatte...

http://travian-reports.net/no/report/62374dea1ef

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Jorms Krigeren2 Vis innlegg
    Undskyld nu bliver jeg nødt til at blande mig :)

Jeg forstår ikke hvilken forskel det gør? Hvis tropperne kan nå til målet, og redde en vigtig by, så er det vel ligegyldigt hvor langt unna man er?
    Med det innlegget mente jeg at kråke lå for langt unna, til å kunne nå def målet innen riktig tid :)

og til Bashere har vi et sovende LL etter freden: http://travian-reports.net/no/report/62387c0ecb7

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Alexsio Vis innlegg
    synes det er sjovt som i har travlt med kun og vise de rapporter hvor i er kommet igennem :P

og til kråke. nu har jeg ikke læst alt hvad du har skrevet, for synes det meste af det er noget være vås..
    ved ikke helt hvad du vil opnå med at hinge LL ud offenligt. følger du dig stadigvæk stødt over at være blivet smidt ud af Lise?
    for i så fald kan det da ikke undre dig, du ville ikke give nogen info til os omkring din bruger.
    og du blev ved med at hidse dig op over selv de minste ting..

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av synchro DK Vis innlegg
    synes det er sjovt som i har travlt med kun og vise de rapporter hvor i er kommet igennem :P
    Det er de vi har flest av, ergo de so mer lettest å finne ^^

Svimsekopp GullfaksGullfaksGullfaksGullfaksGullfaks kråke sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Fredrikstad

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av synchro DK Vis innlegg

og til kråke. nu har jeg ikke læst alt hvad du har skrevet, for synes det meste af det er noget være vås..
    ved ikke helt hvad du vil opnå med at hinge LL ud offenligt. følger du dig stadigvæk stødt over at være blivet smidt ud af Lise?
    for i så fald kan det da ikke undre dig, du ville ikke give nogen info til os omkring din bruger.
    og du blev ved med at hidse dig op over selv de minste ting..

Hehe vi er bare happy for blei kicket,for da slapp vi forlate selv:)
    Seff gir jeg ikke info om våres bruker til ukjente spillere

Side 15 av 15 FørstFørst ... 5131415

Lignende tråder

1. Bli med i alliansen
    By sirkas in forum Spørsmål
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2009-02-13, 20:04
  2. Alliansen: ©
    By firesmoke in forum Generelt
    Svar: 15
    Siste innlegg: 2008-08-02, 21:03
  3. Igm til alle i alliansen.