Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 26

Tråd: Livet uten Nox

Standard Livet uten Nox

Siden jeg vet at det er mange nox-avhoppere som fortsatt henger på forum, tar jeg meg den frihet til å be dere om noen råd. På vegne av alle oss som skal slutte:
    Hva gjør man når man er alene hjemme og ikke spiller travian?
    Hva tar man seg til og hvordan får man tiden til å gå?
    Alle tips tas imot med stor takk og taknemlighet

Standard

Man begynner å spille igjen Lotte Veldig mange som gjør det.
    Blir det en tidligere versjon enn T4 neste runde, så blir du vel med oss da og?
    Nina nox1: Ninus, nox2: Ninus, nox3: ??, nox4: Muttern, nox 5: Affini, nox 6: Patti, nox 7: Ulvehiet/IdaZofie, nox 8: Nike, nox 9: Tordenskiold, nox10: 9na, nox 11: 9na, nox 12: Vieja, nox 13: (arvet) PuiDeZmeu, nox 14: Arminius no3 r4 - Tordenskiold, dkx 13: Nerthus, sca. TT2013: 9na

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lotte Vis innlegg
    Siden jeg vet at det er mange nox-avhoppere som fortsatt henger på forum, tar jeg meg den frihet til å be dere om noen råd. På vegne av alle oss som skal slutte:
    Hva gjør man når man er alene hjemme og ikke spiller travian?
    Hva tar man seg til og hvordan får man tiden til å gå?
    Alle tips tas imot med stor takk og taknemlighet
    Spill fotball! :O, svømming? :) (var det ikke det som var favorittsporten?)
    Heng med venner, nyt livet!, dra til Syden , gjør det du har lyst til ;)

PS: Husk at du skal adoptere meg!
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Hirdmann gaudatt sin avatar
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Der ingen skulle tro at nokon kunne bu

Standard Hopp

Spille tetris
    Sist endret av gaudatt : 2011-03-31 kl 15:45 Årsak: Grammatikk feil :O
    Nox5 Gauda
    Nox6 Superhero
    Nox7 HobbyFarmer (deleted)
    Nox9 Lablanda

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av gaudatt Vis innlegg
    Spille tetris
    Også en god ide
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Hirdmann gaudatt sin avatar
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Der ingen skulle tro at nokon kunne bu

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eXot!C Vis innlegg
    Også en god ide
    Ja det er jo sånn enten spiller man tetris eller travian eller så råtner man bort på facebook
    Eller finnes det noe sånt som et liv utenfor Travian, vet ikke jeg
    Nox5 Gauda
    Nox6 Superhero
    Nox7 HobbyFarmer (deleted)
    Nox9 Lablanda

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lotte Vis innlegg
    den siste her kjente jeg det skulle vært en like-knapp på ;-)
    Btw. begynn å spill Minecraft med meg og Per <3, evt. kan du joine Age of Empires spillene med meg og Lund, eller meg i starcraft 2 ^_^

Standard

Btw. begynn å spill Minecraft med meg og Per <3, evt. kan du joine Age of Empires spillene med meg og Lund, eller meg i starcraft 2 ^_^
    Lotte på minecraft? Riiight.. Speaking of which.. du skal joine minecraft i morgen, Larsen.

Mitt beste tips er å spise smash og se på tv-serier. Men du kommer nok til å fortsette, det er det beste alternativet
    Nox7 - Mr.Blue (Heroes) | Nox8 - Ryzing Enigma (M-DX) | Nox9 - Tordenskiold (KFSDV) | Sez11 - Alaric (EW) | Nox12 - Alaric (Hurr Durr) | Nox15 - Fox Romeo (VS) | Nox17 - Genseric (Vandals) | Nox25 - Alaric (TE)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av booker Vis innlegg
    Lotte på minecraft? Riiight.. Speaking of which.. du skal joine minecraft i morgen, Larsen.

Mitt beste tips er å spise smash og se på tv-serier. Men du kommer nok til å fortsette, det er det beste alternativet
    I'm gone for a week from now as you know, så nei får bli om en uke :D, tv serier... Såpeopera er en fint ting..., evt. kan du jo begynne å henge i Søgne på kveldene Lotte, høllen vest er fint etter hva jeg har hørt? :D

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av FVD Berta Vis innlegg
    Man begynner å spille igjen Lotte Veldig mange som gjør det.
    Blir det en tidligere versjon enn T4 neste runde, så blir du vel med oss da og?
    Var liksom det jeg skulle ungå da

Spill fotball! :O, svømming? :) (var det ikke det som var favorittsporten?)
    Heng med venner, nyt livet!, dra til Syden , gjør det du har lyst til ;)
    Lurte ikke på hva jeg skulle gjøre når jeg ikke er hjemme, lurte på hva jeg skulle gjøre når jeg var hjemme.

Sitat Opprinnelig skrevet av booker Vis innlegg
    Smash og Tv funker sikkert noen dager, men føler fortsatt jeg ikke har fått noen skikkelige ideèr - sånn bortsett fra tetris da

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. [Historie] Meningen med livet (Essay)
    By Sosen in forum Kreativ utfoldelse
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2011-07-08, 22:18
  2. [Historie] Livet Centurion Del 1
    By Lucius Vorenus in forum Kreativ utfoldelse
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2009-04-20, 12:54
  3. [Avsluttet] rpg`en om livet
    By scyter in forum RPG Forum
    Svar: 702
    Siste innlegg: 2009-03-15, 09:08
  4. Hvordan ta livet av angripere uten soldater?
    By GrandMaPwnZ in forum Spørsmål
    Svar: 13
    Siste innlegg: 2008-09-11, 01:11
  5. Livet i Travian
    By samu88 in forum Kreativ utfoldelse
    Svar: 36
    Siste innlegg: 2008-08-11, 20:33

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg