Vis avstemningsresultater: Vil du nox10 skal være T4 eller T3.6?

Stemmere
140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • T4

36 25,71%
  • T3.6

97 69,29%
  • Vet ikke stiller meg nøytral

3 2,14%
  • Det er det samme for meg, jeg liker begge like godt

4 2,86%
Side 4 av 10 FørstFørst ... 23456 ... SisteSiste
Viser resultater 31 til 40 av 97

Tråd: Nox10 - Classic?

Standard

Jeg stemmer for nox som T3.6. Går vi lavere enn det så går vi for langt. Artefacter er noe som gjør spillet interesant og som trekker nye spillere (noe som vi sårt trenger til travian).
    nox: samoTomas

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av narutosasuke Vis innlegg
    Jeg stemmer for nox som T3.6. Går vi lavere enn det så går vi for langt. Artefacter er noe som gjør spillet interesant og som trekker nye spillere (noe som vi sårt trenger til travian).
    Hvordan får du det til at artefakter trekker nye spillere da? Har ikke spillertallene bare gått ned siden artefaktene kom?

Jeg syns det hadde vært artig å prøve en speedserver som T4... Farten går vel ikke ned selv om de bytter versjon, som noen her syns å tro? Spiller litt på s3 (T4), der går det tregt ja, men det er jo en "treg" server, så det er jo som det skal være da...
    Beklager min irriterende saklighet, men det er en av mine store laster her i livet...;)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Knoxville Vis innlegg
    kjør gamle versjonen uten artifact :)
    Siden det ikke var ett av valgene havnet jeg på T3.6
    nox2: Bidoof/SØT nox3: Bidoof/SEPE nox4: Grissom/SEPE (startet dagen før EG) nox5: Condor (quit) - TReality/[B-E&K] nox6: Molossers (quit) nox9: Pallas Athene/ (~B-K~)/SimCity Nox14: Baldrian/AC nox15: The Overseer (quit) - Hoffegutten (NOX WW - winner :p ) s4: ofl comf2014: Zuma

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Golden_girl Vis innlegg
    Jeg syns det hadde vært artig å prøve en speedserver som T4... Farten går vel ikke ned selv om de bytter versjon, som noen her syns å tro? Spiller litt på s3 (T4), der går det tregt ja, men det er jo en "treg" server, så det er jo som det skal være da...
    Selve runden kommer til å gå x3 selv med T4, men på T4 servere tar det lengre tid å få gjort ting blant annet på grunn av unødvendig grafikk.

Og som mange allerede påpekt ville en enda tidligere versjon enn 3.6 vært å foretrekke uten tvil.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Standard

Dårlige alternativer. 3.1 eller 3.4!

-Z
    nox4: Zillion [WDI/Endex] nox5: Stormbringer [[B]?] nox6: Pusling [Cowards]
    nox7: Cassandra [S-Cowards]
    [B] nox9: Thea [Cowards/SimCow]
    sez11: Pamela [Baywatch] nox13: Zill/Big.Bad.Wolf [Cowards] nox14: Nikita [Cowards]
    nox16:
    Pocahontas [Cowards] http://travian-reports.net/se/report/1486399384d

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Golden_girl Vis innlegg
    Hvordan får du det til at artefakter trekker nye spillere da? Har ikke spillertallene bare gått ned siden artefaktene kom?

Spillertallene gikk allerede ned før artefactene kom.

Jeg har også lyst til å prøve en T4 server med nox, men all den unødvendig og forvirrende grafikken gjør det hele dårlig. Jeg vil ha god grafikk på spill som Rome: Total War hvor jeg faktisk skal kunne se detaljene i hva jeg gjør, ikke i et spill hvor jeg bare skal sitte å trykke på knapper. Det blir jo nesten som om man skulle hatt fargerike konger, dronninger, bønder, osv. i sjakk, altså helt unødvendig.

Helte systemet er jeg likevel ivrig etter å prøve på nox, spesielt siden det gikk så bra på server 4 (tror det var server 4 T4 var ute på?) og det er derfor det er så sårt at de ødelegger spillgleden min med en grafikk som skjærer meg i øynene.
    nox: samoTomas

Odins ravnerOdins ravner Karianne sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2010
    Sted
    Oslo

Standard

jeg vil også ha 3.1 eller 3.4 :)
    "Man må være en god leser for å kunne sitere klokt og godt."
    Amos Bronson Alcott

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Aakvik Vis innlegg
    Definitivt 3.4, det hadde vært gøy..tor jaggu jeg hadde kjørt en runde til da.
    Hva med deg plopp spiller du hvis den versjonen kommer?
    Hehe.. Blir spekulasjoner du.. Men tror jeg vil være mer i toppform på en ny 3.4 enn det jeg var denne runden

Men det blir jo en ny innfallsvinkel allikevel. Nye spillere, nye allianser. Ikke det samme som i gamle dager, så spørs hvorledes jeg selv blir spillende eventuelt.

De gode gamle traverne er borte, og nye gode har kommet til. Men det skal ikke sies noe på om at de eldre serverne her holdt en større standard enn nå. Istedenfor 10 WW-sweeps som kan rive noe, så var man jo oppe i 50.

Men alt i alt, en jevnere server, hvor beregninger og kalkulasjoner om forskjellige ting er aldeles mye lettere, og man kan da legge en bedre strategi/taktikk.

Blir det 3.4, så skal man se hva slags rask av andre folk man kan dra med, og eventuelt sette i gang ;)

Noe nyere enn det, så skjer det ikke. Ikke 3.5 engang. 20% raskere troppetrening nerfer bare de offensive spillerne og ikke de defensive. Enda skjevere fordeling.
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av narutosasuke Vis innlegg
    Helte systemet er jeg likevel ivrig etter å prøve på nox, spesielt siden det gikk så bra på server 4 (tror det var server 4 T4 var ute på?) og det er derfor det er så sårt at de ødelegger spillgleden min med en grafikk som skjærer meg i øynene.
    det er på S3. og det med at tingene skjærer i øynene har jeg ofte når jeg logger på om morraen, er helt villt av og til xD

og folk er blitt mindre og mindre intresert i nox igjennom årene, folk vil prøve andre servere, prøve å slutte å bruke tid på dette eller er bare lei. at det blir færre spillere er vel egentlig normalt når det har holdt på i mange år.

For eksempel så kan man jo se på WC3, gikk inn der for noen uker siden og må jo være 80% mindre spillere der en for bare noen år siden.
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Plopp Vis innlegg
    Hehe.. Blir spekulasjoner du.. Men tror jeg vil være mer i toppform på en ny 3.4 enn det jeg var denne runden

Men det blir jo en ny innfallsvinkel allikevel. Nye spillere, nye allianser. Ikke det samme som i gamle dager, så spørs hvorledes jeg selv blir spillende eventuelt.

De gode gamle traverne er borte, og nye gode har kommet til. Men det skal ikke sies noe på om at de eldre serverne her holdt en større standard enn nå. Istedenfor 10 WW-sweeps som kan rive noe, så var man jo oppe i 50.

Men alt i alt, en jevnere server, hvor beregninger og kalkulasjoner om forskjellige ting er aldeles mye lettere, og man kan da legge en bedre strategi/taktikk.

Blir det 3.4, så skal man se hva slags rask av andre folk man kan dra med, og eventuelt sette i gang ;)

Noe nyere enn det, så skjer det ikke. Ikke 3.5 engang. 20% raskere troppetrening nerfer bare de offensive spillerne og ikke de defensive. Enda skjevere fordeling.
    Tror man må glemme "gamle dager" og spille med blanke ark. Finne nye folk å spille med er egentlig litt undervurdert.
    Fordelen er jo at man blir kjent med langt flere folk.. Og man får jo plutselig "fiender" som har vært allierte og venner tidligere.
    Må vel bare se at det som har vært, har vært og det vil aldri bli sånn igjen.
    Det som er viltig for meg er effektivitet, driter langt i grafikk. Virker som det resulterer i tregere servere og ditto vannskeligere å time nulling, takovers, kutting av waves osv.
    Dette greide vi med 3.0 og opp til 3,4 etter det har det vært lag virker det som. Og antar det blir ytterligere værre med 4.0.

Side 4 av 10 FørstFørst ... 23456 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Nox10 i rapporter
    By Armurus in forum NOX - runde 10: mai 2011 - oktober 2011
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2011-11-03, 00:09
  2. Hvorfor nox10 skal være 3.1-3.5 server og ikke 3.6/t4.
    By Sevenfold in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011
    Svar: 25
    Siste innlegg: 2011-07-19, 12:48
  3. Nox10?
    By DEFelix in forum NOX - runde 10: mai 2011 - oktober 2011
    Svar: 13
    Siste innlegg: 2011-04-28, 08:30
  4. Classic world
    By Zarmodin in forum Spørsmål
    Svar: 6
    Siste innlegg: 2008-05-12, 17:56

Regler for innlegg