Side 1 av 5 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 41

Tråd: Forventinger kontra resultater

Standard Forventinger kontra resultater

Jeg vil bare fortelle litt hva som skjedde oppi hodet mitt når jeg våknet i dag og så at nettopp Thea hadde fått sitt WW opp i level 100 og ingen hadde bombet WW'et. Jeg fikk bakoversveis, aldri har jeg vært så skuffet over en handlingsløs gjeng som sitter på sidelinja og venter. Venter på hva? Venter på at fienden skal vinne?

NOX9 for min del, skulle bli en actionfylt server. Det skulle kriges, det skulle kjempes, det skulle bombes og ikke minst skulle det være gøy å spille. Og aldri har jeg hat høyere forventninger til en server hvor alle de ''store'' og ''gode'' spillerne skulle komme tilbake. Igjen ble jeg skuffet. Folk simmer og simmer, simmer og simmer. Bruke tropper?? Hva skal man bruke tropper på? Og når det er for sent til å bruke de, hva da?

nox9 ble en en stillingskrig uten like hvor ingen tørte å sende tropper på hverandre. Visstnok tenkte folk: Frykten for å miste en by, er verre en gleden av å bombe bort en by fra fienden. En sånn tankegang fungerer svært dårlig i travian. Og motivasjonen blir borte når ingenting skjer.

Selv er jeg fornøyd med SS/SH sin lederstil, helt frem til slutten av endgame. Jeg mener selv at det å brenne inn et sweep på 500k klubber 100k knights 30k katas (eller litt mindre) er bortkasta arbeid. Selv om vi ikke ville at KFSDV skulle vinne, og mente at det var deres oppgave å bombe Thea, kunne vi ha sendt sweepene på KFSDV sitt WW så alt arbeid med sweepene ikke ble forgjeves. Vinne eller tape spiller liten rolle i den sammenhengen når du har brukt så lang tid, dag inn og dag ut på å lage et rekord-sweep.

Så forvenintngene kontra resultatene ble veldig dårlig. Skulle jeg rangert det fra en skala på 1-10 , hadde den kommet på en 2'er. For jeg hadde så store forventinger, og jeg vet hva folk er gode for. Og når resultatene ble på denne måten, blir jeg svært så skuffet.

Så takk for meg, nå legges ''sverdet'' på hylla, som mange sier. Og jeg ønsker alle lykke til på evt nye servere og videre i livet. Over og ut!

- Andreas
    nox 5 - Solskjaer | nox 6 - Star Scream | nox 7 - Soul Sister | nox 9 - Dwi

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av abbor Vis innlegg
    Jeg vil bare fortelle litt hva som skjedde oppi hodet mitt når jeg våknet i dag og så at nettopp Thea hadde fått sitt WW opp i level 100 og ingen hadde bombet WW'et. Jeg fikk bakoversveis, aldri har jeg vært så skuffet over en handlingsløs gjeng som sitter på sidelinja og venter. Venter på hva? Venter på at fienden skal vinne?

NOX9 for min del, skulle bli en actionfylt server. Det skulle kriges, det skulle kjempes, det skulle bombes og ikke minst skulle det være gøy å spille. Og aldri har jeg hat høyere forventninger til en server hvor alle de ''store'' og ''gode'' spillerne skulle komme tilbake. Igjen ble jeg skuffet. Folk simmer og simmer, simmer og simmer. Bruke tropper?? Hva skal man bruke tropper på? Og når det er for sent til å bruke de, hva da?

nox9 ble en en stillingskrig uten like hvor ingen tørte å sende tropper på hverandre. Visstnok tenkte folk: Frykten for å miste en by, er verre en gleden av å bombe bort en by fra fienden. En sånn tankegang fungerer svært dårlig i travian. Og motivasjonen blir borte når ingenting skjer.

Selv er jeg fornøyd med SS/SH sin lederstil, helt frem til slutten av endgame. Jeg mener selv at det å brenne inn et sweep på 500k klubber 100k knights 30k katas (eller litt mindre) er bortkasta arbeid. Selv om vi ikke ville at KFSDV skulle vinne, og mente at det var deres oppgave å bombe Thea, kunne vi ha sendt sweepene på KFSDV sitt WW så alt arbeid med sweepene ikke ble forgjeves. Vinne eller tape spiller liten rolle i den sammenhengen når du har brukt så lang tid, dag inn og dag ut på å lage et rekord-sweep.

Så forvenintngene kontra resultatene ble veldig dårlig. Skulle jeg rangert det fra en skala på 1-10 , hadde den kommet på en 2'er. For jeg hadde så store forventinger, og jeg vet hva folk er gode for. Og når resultatene ble på denne måten, blir jeg svært så skuffet.

Så takk for meg, nå legges ''sverdet'' på hylla, som mange sier. Og jeg ønsker alle lykke til på evt nye servere og videre i livet. Over og ut!

- Andreas
    Starten var tam, EG var tamt.
    Men fy som vi kriga rundt tida artene kom, da svarte serveren til mitt forventningspress, bare synd dette ikke hold ut resten av serveren, da hadde denne runden gått inn i historien som en av de bedre.
    Virka som folk var mest opptatt av å simme sweep da EG starta, og det er jo fint siden omtrent ingen av de ble brukt.
    Sist endret av Alexxi : 2011-03-30 kl 17:42 Årsak: ordbruk....

Standard

Er enig i det dere sier.

Sitat Opprinnelig skrevet av abbor Vis innlegg
    Har også merka at folk er stillere med angrep og sånt på random folk, uten å ha folk i ryggen.

Jeg lå langt uti huleste med TWA folk på alle kanter, raske menn og Tricksters fra sim sån 1-3 timer borte med deff, også ble det bare mer og mer avstand til allierte.

Venta lenge på angrep men det skjedde aldri. Så jeg angrep noen andre naboer som ikke var i TWA, ettersom hadde lyst å vare ut runden.

Endte med at jeg laga meg en fin farm, og fikk farme medalje med å farme denne karen som ivertfall 4 andre spillere farma. oppdaga ikke flere når jeg knabba byene. samt 2 byer fra en hyggelig kar i SIM som jeg fikk for meg selv.

etter artifaktene skjedde det mye og de få offaksjonene jeg var med på var fine høydepunkt, men så slutta jo en del folk fra Raske Menn og han på Rybka 4 så ble det stille, under endgame spurte jeg etter offaksjoner en del men skjedde jo ikke noe annet en at de ba meg bombe supportbyer til fienden, og sitte der å vente 48 timer på at troppene skal returnere og vite at jeg er den eneste blir kjedelig, så fikk bomba litt på 2 stk så gadd jeg ikke mere...

ble jo 2 off aksjoner under endgame da ivertfall. fikk jo heldigvis brukt opp nesten alt av off på kontoen, som jeg ser mange andre ikke fikk.

Noen simma jo sweep hele runden og jeg starta med å bygge deff i alle byene litt før endgame, hadde 160k da og på søndagen som nettop var hadde jeg 340k. vet ikke hvor mye som daua i mellomtiden, gadd ikke regne sånn på det, men det steig ivertfall helt til søndagen, etter det har jeg gått ned til 260k :P

Forventa å ha mer før endgame men føler meg fornøyd med ressultatet.

Vet at det er mulig å få mye mer, men nå har jeg jo andre ting å gjøre også, og skal ikke akuratt dytte troppene over på noen andre så de kan mate dem.

og nå som vi er ferdige med runden, hvem spillte egentlig på Thermon?

Forventer jo egentlig at noen snart skal hyle ut, men er jo ikke sikkert man får noe resultat av spørsmålet :o
    Sist endret av Alexxi : 2011-03-30 kl 18:55
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Hei Kamikaze Bob

jeg spilte på Yangus som var i TWA og jeg tror vi prøvde å få deg på en off liste :D.
    beklager at vi skuffet deg.

dessverre lykkes vi ikke helt med det.

jeg har nok en gang blitt kjent med mange flotte mennesker.
    runden ble veldig halveis for min del, men det kan jo skyldes at jeg kom inn etter artefaktene.
    klarer ikke helt å sette fingern på det, men det er mangler i forhold til felles angrep og deff operasjoner tror jeg når det kommer til nox.
    har fått høre at folk ikke har tid til nox, men det er ikke noe annet enn troppene som har høyere tempo på denne serveren, og de kommer stort sett ikke på besøk oftere enn en gang pr natt siden dette er primetime for alle angrep.
    men fordelen med speed er at man kan gulle opp en ny sweep by på noen få dager, så da er det verdt risikoen å se om noen faktisk klarer å kjøre flere angrep på en natt.

takk for en interesant runde.

mvh
    C

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Valle hoovin

Standard

Caramba dere tok heller å starta å croplocke noen supp byer hos meg, og all ære til dere. Dere prøvde hvertfall å få deres hevn, men jeg fikk jo brukt sweepet så er fornøyd med forventningene:)

Standard

Utrolig skuffende endgame.. hadde forventet at dette kom til å bli et langt og spennende endgame, med flere store hammere.. men neida..

Fatter ikke helt hva KFSDV holdt på med? forventet de at alle andre skulle bruke opp sweepene sine før de trengte å komme med sine ? utrolig skuffende av en allianse som liksom hadde så mange sweep å ta av..

Så vidt jeg vet så var det INGEN store sweep som traff noe WW denne runden? å det må vell nesten være rekord? ( regner ikke sweepet som traff fantastic 4 som noen stort..)

Her er da sweepene våre som aldri fikk truffet noe WW:
    http://bildr.no/view/853796
    Nox3: Winston Nox4: Winston Nox5: K 909 Nox6: Ørretfaan Nox7: Erlend
    Nox8: Dead Rabbits (Sluttet etter uke 2) / Get Lucky (Fra uke 4) Nox9: Afterburn (Sweepene da endgame var over..: http://bildr.no/view/853796 )
    No2: High Voltage (Sluttet etter uke 22)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av soloman Vis innlegg
    Caramba dere tok heller å starta å croplocke noen supp byer hos meg, og all ære til dere. Dere prøvde hvertfall å få deres hevn, men jeg fikk jo brukt sweepet så er fornøyd med forventningene:)
    Det er en eneste grunn til at vi ikke gikk hardere på deg og det er at vi fikk gjentatte meldinger fra en spiller i en annen allianse om at han hadde gruset deg og troppene dine gjentatte ganger så det var bortkastet tid å gå på deg......
    Ettersom du har sett størrelsen på sweepet vårt i en annen tråd, så er det klart for alle at å denge det i en WW vegg heller ikke var til noen nytte. Derfor måtte vi finne oss andre mål. Vi skapte iallefall noe action og spenning selv om vi var for små til å bety noe for resultatet.
    Min plan var hele tiden å sende sweepet på din sweepby, men på grunn av denne "info" så ble det ikke noe av. At den samme spiller er en av de som aldri sendte sin egen hammer noe sted, gjør at jeg tenker mitt om ham.......

Vi bygde aldri sweep helhjertet men satset på å bygge dette som en bra deffkonto også. Carambas gener i den retning er enda sterkere enn mine

Vi sees kanskje igjen på en eller annen server
    mvh Yangus

Standard

og nå som vi er ferdige med runden, hvem spillte egentlig på Thermon?
    tror du noen tør indrømme de satt der? hahaha jeg hadde virkelig ikke sakt hvis jeg var der.. det gjelder vel 90% av KFSDV for en ræva allianse
    Nox 4 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 5 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 6 Insane General (-NAV- Grunnlegger) (Dual) (retired),Nox 7 Luringen,Nox 8 Svinseladden (retired),Nox 9 Masterofmyself

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av svinseladden Vis innlegg
    tror du noen tør indrømme de satt der? hahaha jeg hadde virkelig ikke sakt hvis jeg var der.. det gjelder vel 90% av KFSDV for en ræva allianse
    Tror ikke det er lov til å legge ut igm's her, men gjør det likevel. Kvarter før vi vant var det noen som var morragretne:

[sensur]
    RE: ingen emne
    i går
    06:44:52
    I'm not the one you want to talk with. So, bye.

Jaja, takk for kampen.

-Zill
    nox4: Zillion [WDI/Endex] nox5: Stormbringer [[B]?] nox6: Pusling [Cowards]
    nox7: Cassandra [S-Cowards]
    [B] nox9: Thea [Cowards/SimCow]
    sez11: Pamela [Baywatch] nox13: Zill/Big.Bad.Wolf [Cowards] nox14: Nikita [Cowards]
    nox16:
    Pocahontas [Cowards] http://travian-reports.net/se/report/1486399384d

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av svinseladden Vis innlegg
    Tror ikke du har noen spesiell grunn til at KFSDV er en ræva allianse, for å være helt ærlig så er de langt større en NAV alliansen din. Denne runden greit nok End game var litt skuffende men du vet godt at både KFL og SV er husket av alle å jeg nekter å tro på det fordi de er ræva. Denne runden ble bare ikke som Nox 1,2 og 4 ;)
    Hardcore since 1992

Side 1 av 5 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •