Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 41

Tråd: Forventinger kontra resultater

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Adiatus Vis innlegg
    Tror ikke det er lov til å legge ut igm's her, men gjør det likevel. Kvarter før vi vant var det noen som var morragretne:

[sensur]
    RE: ingen emne
    i går
    06:44:52
    I'm not the one you want to talk with. So, bye.

Jaja, takk for kampen.

-Zill
    Rett og slett fordi du skrev på norsk det, Zill.. Det er ikke bare nordmenn som spiller nox

Sitat Opprinnelig skrevet av MilkErod Vis innlegg
    Denne runden ble bare ikke som Nox 1,2 og 4 ;)
    Du glemte Nox5!

Sitat Opprinnelig skrevet av Winston Vis innlegg
    dere brukte 0 WW sweep
    Joda.. Bortsett fra at vi kanskje hadde sendt flest WW sweep?

Å tilslutt vill jeg bare si at den ledelsen deres må være noe av det dårligste jeg har sett.. noe så amatørmessig av en allianse som liksom skulle være best skal du lete lenge etter!..
    Greit nok at ledelsen var dårlig denne runden, men det blir feil å kalle dette noe av det dårligste du har sett.. Denne ledelsen har tross alt dratt i land 3 nox-seire på 4 forsøk. 5 forsøk med denne gang.

Sitat Opprinnelig skrevet av The_Hulatron Vis innlegg
    vi har heller aldrig proklameret at være verdensmestre
    Og når proklamerte vi for at vi var verdensmestere?

Synes det blir meget feil å dra alle over en kam. Ja, vi (ihvertfall jeg) nevnte at vi har HATT noen av de beste i verden i KFL, det betyr ikke at vi sier det per nu?

At Seven sier at han mener at de beste spillerne i KFSDV er noen av de beste i verden, det får være hans sak, men han representerer ikke hele KFSDV av den grunn.

Det skal også sies at 1 spiller ikke utgjør en server.. So quit the crap.
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Marius150 Vis innlegg
    Var en dårlig runde, vi vet det :) på slutten regna vi med at dere sendte sweep, for da hadde vi vunnet, hadde vi sendt, hadde vi tapt! :)

Og å dra alle under en kam blir vell feil?

OM vi gjorde så lite. da lurer jeg på hvorfor rank1 off og kanskje deff er besatt av KFSDV? ;/

Joda, sant nok det, men jeg mener det blir litt feil at dere satt å ventet på at vi skulle bruke opp våre sweep uten at dere selv trengte å komme på banen med noe..

Ja, det har du rett i, det gjelder selfølgelig ikke alle, og det er selfølgelig en del bra spillere i KFL også denne runden.

Nja, min oppfatning er at dere satt i ro og simmet, off poengene kommer vell fra da dere sendte en masse sweep inn i døden på det ene WW et? uten noe særlig resultat.
    Nox3: Winston Nox4: Winston Nox5: K 909 Nox6: Ørretfaan Nox7: Erlend
    Nox8: Dead Rabbits (Sluttet etter uke 2) / Get Lucky (Fra uke 4) Nox9: Afterburn (Sweepene da endgame var over..: http://bildr.no/view/853796 )
    No2: High Voltage (Sluttet etter uke 22)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av MilkErod Vis innlegg
    Tror ikke du har noen spesiell grunn til at KFSDV er en ræva allianse, for å være helt ærlig så er de langt større en NAV alliansen din. Denne runden greit nok End game var litt skuffende men du vet godt at både KFL og SV er husket av alle å jeg nekter å tro på det fordi de er ræva. Denne runden ble bare ikke som Nox 1,2 og 4 ;)
    Ræva var dere vel ikke, men må si det taktiske ikke var bra. Skapte litt hysteri i sim pga deres sitter tilgang hos en eller flere sim kontoer.
    Da var dere "flinke" med off aksjoner.
    Vi satt gjentatte ganger og fikk en og en spion på alle byer, så med en gang en av de som ble spionert på ble grønn kom angrepene, så spenningen for dere var vel om spilleren ble blå eller ikke før angrepene traff?
    Har ikke så mye med leder- og taktiske egenskaper i verdenklasse å gjøre?
    Det dere gjorde bra var spioner i motstander alliansene, simme sweep (som ikke ble brukt) simme pop, og ta over byer av hverandre etterhvert som folk ble leie og kasta inn korta.
    Selvfølgelig satt litt på spissen, men ikke tro at dere var de beste spillerene hverken som enkeltspillere eller som allianse denne runden.
    Jeg mistenker det litt for å være latskap/lei av spillet for jeg vet at flere av dere kan svært så mye bedre enn dette, har spilt i samme ally som flere i KFL tidligere og har vært imponert da.

Som det fremgår av nominasjonstråden her så er det andre spillere som har dominert noe mere.
    TF4 er etter mitt syn de som har jobba best, og er litt imponert denne runden, Jacob har normalt vært mye mere forsiktig med troppene sine tidligere runder. (nesten så jeg trodde han var litt feig)

Sinners knuste mye tropper, og han hadde IKKE sittertilgang og kunne studere grønne eller blå prikker mens han venta på treff, der ble det jobbet på gamle måten, jaggu var det en single konto omtrent også.

Men enig med deg i en en ting, fikk ikke med meg at det var en allianse som het NAV før jeg så de var nominerte på forumet for et eller annet. Ikke noe Tvil om at KFL var vesentlig mere tilstede under spillet :-)

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Skien

Standard

Joda, sant nok det, men jeg mener det blir litt feil at dere satt å ventet på at vi skulle bruke opp våre sweep uten at dere selv trengte å komme på banen med noe..

Ja, det har du rett i, det gjelder selfølgelig ikke alle, og det er selfølgelig en del bra spillere i KFL også denne runden.

Nja, min oppfatning er at dere satt i ro og simmet, off poengene kommer vell fra da dere sendte en masse sweep inn i døden på det ene WW et? uten noe særlig resultat.
    Bra vi er enig i noe! :)

Hmm, nja, sim og sim :) dro i land endel off poeng fra starten av, alt fra farming til å ødelegge off tropper og forsvars tropper.. Men ikke kom å si at KFSDV er dårlig da? :p ellers hadde de vært sist på ally ranken, off ranken og WW rankingen..

MEN MÅ SI AT JEG personlig savner KFL RR og de rundene ! :) sjekk på travian loggen ellerno, så ser du hvordan ting var på nox1 og 2 + seinere runder.. mista mange av eliten, de dro iland seier på UKX og andre servere før de kom til nox
    Nox1 - Marius150
    Nox3 - Rock Lee
    Nox4 - Dualcore
    Nå - Tilbake for en ny runde! :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Marius150 Vis innlegg
    Bra vi er enig i noe! :)

Hmm, nja, sim og sim :) dro i land endel off poeng fra starten av, alt fra farming til å ødelegge off tropper og forsvars tropper.. Men ikke kom å si at KFSDV er dårlig da? :p ellers hadde de vært sist på ally ranken, off ranken og WW rankingen..

MEN MÅ SI AT JEG personlig savner KFL RR og de rundene ! :) sjekk på travian loggen ellerno, så ser du hvordan ting var på nox1 og 2 + seinere runder.. mista mange av eliten, de dro iland seier på UKX og andre servere før de kom til nox
    Hehe, ja var selvfølgelig satt litt på spissen det jeg skrev tidligere :) dere var ikke dårlige (bortsett fra endgame, der følte jeg dere var feige og der var det mye dårlig ledelse fra deres side.), men dere var mye dårligere en forventet, og mye dårligere en det som ble sagt før runden startet, da dere liksom var verdensmestere og skulle vinne dette lett. (vertfall det jeg fikk inntrykk av)
    jeg ble litt provosert av mye av det som ble sagt da, og det er derfor litt godt å "ta igjen" nå :)

Ja jeg har hørt mye bra om de rundene, selv hadde jeg min første "seriøse" runde på nox 3. Da spilte jeg vell i KFL også :P så jeg vet at dere har hatt en del bra runder, å at KFL har hatt mange bra spillere. Det at KFL har dominert nox er det vell liten tvil om. Selv er jeg litt imot mange av metodene som ble/blir brukt å det ble derfor bare en runde i KFL for min del ;)
    Nox3: Winston Nox4: Winston Nox5: K 909 Nox6: Ørretfaan Nox7: Erlend
    Nox8: Dead Rabbits (Sluttet etter uke 2) / Get Lucky (Fra uke 4) Nox9: Afterburn (Sweepene da endgame var over..: http://bildr.no/view/853796 )
    No2: High Voltage (Sluttet etter uke 22)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eXot!C Vis innlegg
    Poenget mitt er at vi gjorde ganske mye i løpet av serveren, og taktikken som ble kjørt under endgame var tatt rett ut av læreboka, det som var synd at dere tenkte det samme som oss når det gjaldt bombing av SH/SS, men er en taktikk som har funket mange ganger før dette. Så hvis vi ser på med unntak av endgame så gjorde vi faktisk ganske mye om du ser etter litt selv
    Snakk om å vere forutsigbar :)

Sitat Opprinnelig skrevet av Caramba Vis innlegg

mvh
    C
    Tapte du?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eXot!C Vis innlegg
    Poenget mitt er at vi gjorde ganske mye i løpet av serveren, og taktikken som ble kjørt under endgame var tatt rett ut av læreboka, det som var synd at dere tenkte det samme som oss når det gjaldt bombing av SH/SS, men er en taktikk som har funket mange ganger før dette. Så hvis vi ser på med unntak av endgame så gjorde vi faktisk ganske mye om du ser etter litt selv
    Hadde dere hatt noe mellom ørene så hadde dere i KFSDV sendt et minisweep for å senke 2-3 nivåer på WW til Thea.. På den måten ville dere kunne sett om SH hadde timet inn noen angrep for å hindre Thea og SimCity i å vinne.

Da hadde dere sett at SH ikke sendte noe og kunne gjort jobben selv!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av AlfaOmega Vis innlegg
    Hadde dere hatt noe mellom ørene så hadde dere i KFSDV sendt et minisweep for å senke 2-3 nivåer på WW til Thea.. På den måten ville dere kunne sett om SH hadde timet inn noen angrep for å hindre Thea og SimCity i å vinne.

ja med alle dem de havde manglede de jo ikke noget sweep til at gøre det...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av AlfaOmega Vis innlegg

Hehe alle minisweepene ble brukt til å senke stort varehus fra 20 til 16 husker du vel?
    Hvor mange hammere brandt de inne med egentlig?
    Har ikke summert men var færre enn vi antok, 4-5 stk kanskje?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Aakvik Vis innlegg
    Hehe alle minisweepene ble brukt til å senke stort varehus fra 20 til 16 husker du vel?
    Hvor mange hammere brandt de inne med egentlig?
    Har ikke summert men var færre enn vi antok, 4-5 stk kanskje?
    4-5 er jo også noget mere end vi andre havde. Men jeg under jer godt sejren. I har været presset denne runde. Mest af alt af spioner, gad godt se alle spille uden spioner 1 server, det ville være fedt og kunne virkelig vise hvem som kan spillet og hvem som bare fedtspiller sig til alt lige nu...

Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •