Side 2 av 5 FørstFørst 1234 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 41

Tråd: Forventinger kontra resultater

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Skien

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av MilkErod Vis innlegg
    Tror ikke du har noen spesiell grunn til at KFSDV er en ræva allianse, for å være helt ærlig så er de langt større en NAV alliansen din. Denne runden greit nok End game var litt skuffende men du vet godt at både KFL og SV er husket av alle å jeg nekter å tro på det fordi de er ræva. Denne runden ble bare ikke som Nox 1,2 og 4 ;)
    Enig, vi var ikke like gode denne runden som før! :) og alle vet at det var veldig få gamle KFL, SV og DV spillere fra tidligere runder, så slutt å whine om at KFSDV sugde så hardt.
    Nox1 - Marius150
    Nox3 - Rock Lee
    Nox4 - Dualcore
    Nå - Tilbake for en ny runde! :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Marius150 Vis innlegg
    Enig, vi var ikke like gode denne runden som før! :) og alle vet at det var veldig få gamle KFL, SV og DV spillere fra tidligere runder, så slutt å whine om at KFSDV sugde så hardt.

Hehe, du må vell også innrømme at dere dreit dere litt ut denne runden ? KFL, SV OG DV som liksom skulle gjøre det store comebacket å vinne runden som dere pleide å gjøre for lenge siden.. og dere var liksom store favoritter.. men fakta ble at dere ikke satte noe slags preg på runden. ( kanskje med unntak av thermon som farmet bra) Dere satt bare å simmet.. så kommer vi til endgame. å der forventer dere at dere skal vinne uten å måtte ta noe slags ansvar? dere brukte 0 WW sweep, å selv om SH/SS/NAV allerede hadde brukt flere så forventet dere at det var SH/SS/NAV som skulle ta ut også dette WW et? Du sier at det er veldig få gamle KFL, SV og DV spillere, det håper jeg for deres del at det var, for det må være rimelig flaut for dere at runden endte som den gjorde.. Å tilslutt vill jeg bare si at den ledelsen deres må være noe av det dårligste jeg har sett.. noe så amatørmessig av en allianse som liksom skulle være best skal du lete lenge etter!..
    Nox3: Winston Nox4: Winston Nox5: K 909 Nox6: Ørretfaan Nox7: Erlend
    Nox8: Dead Rabbits (Sluttet etter uke 2) / Get Lucky (Fra uke 4) Nox9: Afterburn (Sweepene da endgame var over..: http://bildr.no/view/853796 )
    No2: High Voltage (Sluttet etter uke 22)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Winston Vis innlegg
    Hehe, du må vell også innrømme at dere dreit dere litt ut denne runden ? KFL, SV OG DV som liksom skulle gjøre det store comebacket å vinne runden som dere pleide å gjøre for lenge siden.. og dere var liksom store favoritter.. men fakta ble at dere ikke satte noe slags preg på runden. ( kanskje med unntak av thermon som farmet bra) Dere satt bare å simmet.. så kommer vi til endgame. å der forventer dere at dere skal vinne uten å måtte ta noe slags ansvar? dere brukte 0 WW sweep, å selv om SH/SS/NAV allerede hadde brukt flere så forventet dere at det var SH/SS/NAV som skulle ta ut også dette WW et? Du sier at det er veldig få gamle KFL, SV og DV spillere, det håper jeg for deres del at det var, for det må være rimelig flaut for dere at runden endte som den gjorde.. Å tilslutt vill jeg bare si at den ledelsen deres må være noe av det dårligste jeg har sett.. noe så amatørmessig av en allianse som liksom skulle være best skal du lete lenge etter!..

Om dem bare satt og simmet og ikke kriga noe eller gjore no utav seg er det vel litt spessielt att dem er rank 1 både off og deff (Med untak av ww ally`ene)....

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Winston Vis innlegg
    De hadde kanskje en rar slutt som ikke var så vel lykket men amatørmessig? Hva får du ut av dette?
    Jeg spilte ikke spesielt mye men KFSDV var da ikke amatører? Begrunn hvordan KFSDV er amatører om du ikke ser på end game. Døm dem ved start game og mid game?
    Hardcore since 1992

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Marius150 Vis innlegg
    Det var jo "verdensmestrene" som sad og gjorde ingenting, så jo i sugede....

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av The_Hulatron Vis innlegg
    Det var jo "verdensmestrene" som sad og gjorde ingenting, så jo i sugede....
    Hvordan gikk det med 3 forholdsvis store sweepbyer hos dere i SH/SS når dere begynte å angripe oss om jeg tør spørre? ^_^
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eXot!C Vis innlegg
    Hvordan gikk det med 3 forholdsvis store sweepbyer hos dere i SH/SS når dere begynte å angripe oss om jeg tør spørre? ^_^
    vi har heller aldrig proklameret at være verdensmestre

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av The_Hulatron Vis innlegg
    vi har heller aldrig proklameret at være verdensmestre
    Poenget mitt er at vi gjorde ganske mye i løpet av serveren, og taktikken som ble kjørt under endgame var tatt rett ut av læreboka, det som var synd at dere tenkte det samme som oss når det gjaldt bombing av SH/SS, men er en taktikk som har funket mange ganger før dette. Så hvis vi ser på med unntak av endgame så gjorde vi faktisk ganske mye om du ser etter litt selv
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eXot!C Vis innlegg
    Poenget mitt er at vi gjorde ganske mye i løpet av serveren, og taktikken som ble kjørt under endgame var tatt rett ut av læreboka, det som var synd at dere tenkte det samme som oss når det gjaldt bombing av SH/SS, men er en taktikk som har funket mange ganger før dette. Så hvis vi ser på med unntak av endgame så gjorde vi faktisk ganske mye om du ser etter litt selv
    lol skal da lede længe efter det, er ikke meget i har gjort på serveren totalt set. spørg sim og cowards om det, de kan nok bedst svare da vi først kriger i EG.

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Skien

Standard

Var en dårlig runde, vi vet det :) på slutten regna vi med at dere sendte sweep, for da hadde vi vunnet, hadde vi sendt, hadde vi tapt! :)

Og å dra alle under en kam blir vell feil?

OM vi gjorde så lite. da lurer jeg på hvorfor rank1 off og kanskje deff er besatt av KFSDV? ;/
    Nox1 - Marius150
    Nox3 - Rock Lee
    Nox4 - Dualcore
    Nå - Tilbake for en ny runde! :)

Side 2 av 5 FørstFørst 1234 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •