Side 4 av 4 FørstFørst ... 234
Viser resultater 31 til 39 av 39

Tråd: Den store nomineringstråden - Nox9

Standard .

Spiller Fantastic3Some

Beste spiller - Nightcube

Beste leder - RaskeMenn<3

Beste defensive spiller - Telegeek

Beste offensive spiller - Nightcube

Mest undervurderte konto - Fantastic3some

Mest overvurderte konto - Badabing

Mest verdsatte spiller - Telegeek/Tigers Disipler

Hyggeligste spiller - Duallen min Simon <.<

Beste taktiker - Munkholm

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - plopp! :p

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Telegeek/Tiger/Munkholm

Allianse

Beste allianse - Simcity

Mest undervurderte allianse - Simcity?

Mest overvurderte allianse - KFL

Beste defensive allianse - SS/SH

Beste offensive allianse - SS/SH

Beste ledelse - SS/SH

Diverse kategorier

Beste manipulator - Munkholm <.<

Rundens nykommer - Tele<3

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler - Tele<3

Beste romer - Fantastic3some!!

Beste germaner - Badabing/Nightcube

Beste forumdeltaker - Aspèct? xD

Verdt å minnes

Beste hendelse - Nightcube mistet artifacten min fordi han sa han hadde servern største sweep.

Verste hendelse - Nightcube sin dual spiller nå med meg etter han forlot Nightcube fordi han er så dårlig legende.

Beste bruk av artefakt - Da jeg fikk queue opp 100 timer i stor stall med liten troppe maker

Verste bruk av artefakt - Låne den bort til Legenden Nightcube

Største tabbe - Said it already.

Viktigste begivenhet - Da Nightcube ble utslettet.

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant - Mass igms om korn:p

Andre spillere som bør nevnes - Nightcube, kommer aldri til og glemme deg.

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox -

Standard

Denne runden velger jeg bare å nominere fire ting,
    og det er rundens spion(erer): Rosenlund@Dioscuri
    Takk for all info :)

Og rundens monkey-farmer: Lotte@WFF
    De uendelige MM'ene du sendte.. Lo like godt hver gang jeg logga inn og det lå 10 nye MM'er på "kontoen min" :D (Ja, jeg må ha en konto for å følge med) :)
    Neste gang skal jeg kanskje lese dem også :)

Rundens takeover show: Thermon
    275k klubber 54k tr X antall rams og katas døde hos Robin Hood, uten tap.
    Dette ble utført direkte etter en takeover mot en annen offby som hadde 89k klubber 15k tr x antall rams og katas (?) Afterburn folka får rette på den.

Begge to ble utført med minimale tap.
    Var en nytelse å se på, takk til dere på Thermon :)

Rundens raskeste/største def-wall: Tordenskiold
    Booker ringer meg og spør om jeg kan se på noen angrep, 5 timer senere står det 1.25 mill def der.
    Resultatet så dere selv.
    Neste gang vekker du meg ikke klokka 4 på natta Booker <3

Kan legge til at dette er den morsomte runden jeg har fulgt med på, ikke at det skulle mye til for å slå nox5 og 6 :)

/
    Sevenfold

NB!
    T3.0 og jeg vurderer "comeback"
    SAGACIOUS VETERANS - We set the standard, others follow it
    Nox1-2: Sevenfold , Nox4: VOLTAIRE , Nox5: amoc , Nox7: Mr.Blue
    Nox8: Os Terríveis - Quitted. Fix4: VOLTAIRE Comx: Trajan
    Sez3&5: Sevenfold Sez4: FatB0y , Sez6-7: VOLTAIRE

BosettsmannBosettsmann DeathEvil sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2010
    Sted
    verdal`n

Cool Just4Fun

Beste spiller - Vanskelig å nevne bare en..men Greedy kommer høyt der+ N-S-U ftw.

Beste leder - Thea kontoen

Trivelig spiller : Munkholm (en meget koslig fyr) å for ikke å glemme min "bror" Roh;-))

Beste defensive spiller - aner ikke

Beste offensive spiller - Greedy skårer høyt der også:-)

Mest undervurderte konto - flere d..

Mest overvurderte konto - Thermon

Mest verdsatte spiller - Carrado (capo)

Hyggeligste spiller - Capo og Hellsanta

Beste taktiker - Thea

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -Thea, Greedy, Carrado(capo), Hellsanta og The Overseer....om kunn 5 skal nevnes, så blir d dem.

Spillere jeg kunne tenke meg å spille sammen me igjen : Lotte og Janne (miss you)

Allianse

Beste allianse - Cowards

Mest overvurderte allianse - KFSDV

Beste defensive allianse - vanskelig å nevne bare en..

Beste offensive allianse - T.D.C var god..best..vet ikke..

Beste ledelse - Cowards

Diverse kategorier

Beste galler - The overseer

Beste romer - Xerxes (så lenge de var med) + Kinaputtene

Beste germaner - Max&Mule og N-S-U ftw

Verdt å minnes

Beste hendelse - at vi vant så klart.

Verste hendelse - Når Cowards ramla sammen tidlig i runden.

Største overraskelse - At ingen bomba vårt WW

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - fått flere gode venner + en overraskende lett seier.
    the evil one.....MOOOOHAHA

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann I wanna Farm U sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Anar ikkje

Standard

Spiller - N-S-U ftw

Beste spiller - TF4 ?

Beste leder - Zill/Munk @ Thea

Beste defensive spiller - Tigers disipler

Beste offensive spiller - Sinners

Mest undervurderte konto - Sinners

Mest overvurderte konto - sikkert mange det..

Mest verdsatte spiller - Sinners

Hyggeligste spiller - Greedy/Sinners/Sondre @ Raske menn/Lablanda

Beste taktiker - Zill

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Sinners/Dio. vet ikke hvor mange sweep de drepte i oaser

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - skal ikke spille neste server så...

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - hvis jeg spiller igjen.. Sinners, Thea, Raske Menn, Tiger disipler, telegeek

Allianse

Beste allianse - Cowards

Mest undervurderte allianse - hmm... IaaC ?

Beste defensive allianse - Sim

Beste ledelse - Cowards

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - Telegeek, første runde - rank 2, og spilte solo.

All respekt til... (spiller, allianse, konto) mange som bør nevnes her.. Men jeg har veldig stor respekt for sinners (som dere sikkert ikke har merket)

Beste galler - Dio. spiller ikke fair, men de om det.

Beste romer - Sinners - helt klart

Beste germaner - TF4/Afterburn/Thermon

Beste forumdeltaker - vet ikke, jeg henger ikke på forum, er opptatt med å spille.

Verdt å minnes - Første gang jeg tar arte, tar jeg ikke bare en, men er første spiller med både 1 og 2 arter =)

Beste hendelse - Å se TF4 falle fra ww listen

Verste hendelse - Å ikke få bruke sweepet :/

Beste bruk av artefakt - Sinners, Stor troppetrening = simmet hester som f. Spion arte = spionerte på fiendtlige sweep. Raskere tropper = tok ut sweepene før spillerene kom online.

Verste bruk av artefakt - N-S-U ftw, raskere tropper, farmet 20 mill, så "ga" vi dne vekk, med 3,5k spyd i byen

Største tabbe - At vi vant, lol

Viktigste begivenhet - Nedbombing av TF4's WW

Største overraskelse - At mr. Jakob ikke sendte et eneste angrep mot meg.

Hvorfor min allianse tapte/vant - fordi vi hadde gode ledere, samtidig som "legendene" fra KFSDV ikke klarte å sende et sweep på et ww i lvl 99.

Andre spillere som bør nevnes - Lablanda, flyttet ut i skogen med meg <3

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - Første runde jeg tok arte, vi hadde over 400k klubber, KFSDV failet, vi fikk ikke brukt sweepet.
    Sist endret av I wanna Farm U : 2011-03-31 kl 21:15 Årsak: glemte jokeren
    Nox 5: I wanna Farm U - M.E.™ Nox 6: Luftwaffe - Roses
    Nox 7: Stoke City - Sim/WPT Nox 8: Uniflex - 4|
    Nox 9: N-S-U ftw - AC/Sim/CowCity - http://travian-reports.net/no/report/6207811618d
    Nox 10: Tamar - NIA - http://www.travian-reports.net/no/report/80080f1bda7

Standard

Spiller: Gurk på Tigers Disipler

Beste spiller - T4F

Beste leder - Zill og Munk

Beste defensive spiller - Fristet til å si meg selv, da vi satt med nesten 600k spyd på slutten, og da hadde det sultet ganske mye hos thea før det. Bortsett fra det er det vel Zewz

Beste offensive spiller - TF4

Mest undervurderte konto - Sinners

Mest overvurderte konto - Telegeek, sorry, men så mye pop, så lite tropper

Mest verdsatte spiller - Thea

Hyggeligste spiller - Som alltid, Tigerlilje, min Dual. Har også hatt meget bra samarbeid med de på Thea acc, Munk, Zill, Roh, Neddy og Per + alt for mange andre

Beste taktiker - Jakob, og få meg utenfor SH/SS til å finne sweepbyer i KFSDV uten å vekke mistanke, for å kunne angripe disse senere

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Jakob og Janne

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Helst ingen, da jeg prøver å slutte -.-

Allianse: AC

Beste allianse - SH

Mest undervurderte allianse - Cowards/Sim og den metaen

Beste defensive allianse - Cowcity metaen

Beste offensive allianse - SH med god margin.

Beste ledelse - Cowards

Diverse kategorier

Beste manipulator - Munk?

Rundens nykommer - Sinners/Telegeek

Beste galler - Dioscuri, selv om du spilte skittent

Beste romer - Sinners

Beste germaner - T4F

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da KFSDV og SH/SS begynte å krige

Verste hendelse - Da Thea mistet unik raskere tropper

Beste bruk av artefakt - Sinners, med raskere tropper

Verste bruk av artefakt - Thea når de hadde unik raskere tropper

Største tabbe - Ikke bombe Thea

Viktigste begivenhet - Bombe Jakob?

Største overraskelse - At jeg våknet til et WW som ikke var bombet når vi var 99.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fordi vi sugde såpass kraftig at vi ikke var en trussel, så ingen sendte hammere, også kalt pure luck

Andre spillere som bør nevnes - Alle de som brant inne med hammere, føler med dere nå

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - At deff er kjedelig... En runde preget av spioner, og tåpelig EG.
    S4 r2: Gurk (Reborn) | S3 r3: Hel (ESSR) |S2 r4: Loire (HDSL) | S4 r5: Sukker i Spinn (Fimbul)
    Nox6: DreamTeam (AC) | Nox8: Dumino | Nox9: Tigers Disipler (AC) | Nox13: Munkholm (AC) | Nox14: Dreamteam (AC) | Nox16: Munkholm (AC)| Sez 10: Hasselhoff (Baywatch) |

Standard

Jeg har vært borte fra travian/data de siste 3 ukene, derfor er det jeg skriver i hovedsak basert på det som skjedde før det.

Spiller Rybka 4

Beste spiller - Mange som ville fortjent en slik tittel, om jeg må si noen sier jeg Sinners. Fabelaktig server av de to som spilte der.

Beste leder - Thea

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller - Sinners - en rumener som kunne spille.

Mest undervurderte konto - Rapzel, du kan tro jeg fikk bakoversveis når jeg først fikk oversikt på hvor mye deff som faktisk var der. Produksjonen fortsatte også, bra spilt.

Mest overvurderte konto - Vanskelig å velge en spesifikk, men det var et par KFSDVkontoer som pekte seg ut.

Mest verdsatte spiller - Raske Menn, du verden hvor mange morsomme øyeblikk på kontochatten :)

Hyggeligste spiller - Raske Menn, av samme grunn som over. Må også nevne Mystique (Sis), alltid hyggelig å snakke med. Ellers var alle som lot fingrene løpe på Simchatten hyggelige spillere. Når takhøyden i tillegg var stor, ble det mange minneverdige øyeblikk der.

Beste taktiker - Vanskelig å si noe bastant, men jeg synes Raske Menn, Pallas Athene og Rybka 4 gjorde en god jobb i midgame, vi fikk gjort ugagn mot både SH/SS og KFSDV. Om det var fordi vi var gode taktikere eller fordi SH/SS og spesielt KFSDV var slappe i gjengjeldelsestjenesten, det får andre vurdere. Selv heller jeg mot det siste, jeg lever uansett godt.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Zillion, det at du kom hjem fra Sør-Afrika tror jeg gjorde Cowards/SimCity sin seier mulig. Uten deg tviler jeg på at Cowards/SimCity ville hatt et konkurransedyktig WW.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Det må bli 4 spillere fra SH/SS, kan nærmest plukke hvem som helst, virket som en solid gjeng, mye kvalitet var det også der. Den femte blir Caramba på Yangus, mange interessante samtaler på Skype.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Umulig å rangere/velge.

Allianse

Beste allianse - Kvalitetsmessig var det SH/SS.

Mest undervurderte allianse - TDF, som fungerte som deffwing for SimCity i midgame. Det var mye deff der, som også ble brukt.

Mest overvurderte allianse - KFSDV, hvem ellers? De skuffet rett og slett vanvittig. Slik serveren utartet seg, med IAP mellom SH/SS og KFSDV, gjorde KFSDV rett og slett en elendig jobb. Med IAPen fram til EG hadde de kun en allianse å fokusere midgameoffet sitt på; SimCity/Cowards, likevel kunne vi telle fellesaksjonene fra KFSDV gjennom hele midgame på en hånd, mon tro om det ikke holder med 4 fingre også. Det var skuffende, men det reddet oss. Hadde dere kjørt i tempoet til SH/SS, så tviler jeg på at SimCity/Cowards ville vært såpass solid som det faktisk var ved inngangen til EG.

Beste defensive allianse - SimCity, vi imponerte ingen, men vi hadde nok deff.

Beste offensive allianse - SH/SS, ikke fordi de imponerte voldsomt, men de holdt et jevnt trykk gjennom midgame.

Beste ledelse - I og med at vi berget oss gjennom midgame, samt vant serveren, vil jeg si SimCity.

Diverse kategorier

Beste manipulator - Om manipulator er positivt ladet vil jeg si Thea, de må ha sagt mye klokt for at Cowards/SimCity kunne stikke av med seieren. Er det negativt ladet er jeg mer usikker, var ingen som "utmerket" seg der, selv ikke Lund. :)

Rundens nykommer - Sinners, tror ikke det var noen som hadde regnet med slik hjelp fra oven/Romania.

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - De som gjorde seieren til Cowards/SimCity mulig, gjennom korn og ress. Kan heller ikke glemme Sondre på Raske Menn. Når H&H sluttet stakk han fram brystkassen og holdt kontoen gående, selv om også jeg reiste til Spania, og Jonas (tidl. Metufax) quittet kontoen. Imponerende stå-på-vilje.

Beste galler - Rybka 4 / telegeek var en bra deffduo for SimCity i midgame.

Beste romer - Sinners

Beste germaner - The Fantastic 4, utfordret av dwi. Andreas er dyktig, det viste han igjen. TF4 var bunnsolid, et svakt øyeblikk når HSen opprinnelig skulle blitt nullet, men det ble også en suksess.

Beste forumdeltaker - Plopp, mye god lesning.

Verdt å minnes De mange morsomme/kreative samtalene vi hadde på kontochatten til Raske Menn/felleschatten til Sim, takk for mange fine stunder :)

Beste hendelse - Når jeg våknet til at TTene mine hadde besøkt Hekate sin oase. Raske Menn tok saken i "egne hender", og sendte TTene på tokt, mens jeg sov min skjønnhetssøvn. Ikke ville de vekke meg heller, søvnen fortjente jeg visstnok (Antageligvis fordi jeg trenger mye søvn om jeg noengang skal bli et skjønnhetsobjekt :) ). Det resulterte hvertfall i unødvendig mye offpoeng, og det takker man aldri nei til.

Verste hendelse - Det var ingen skikkelige downs, eller, motivasjonstapet til H&H var kjedelig. Om noe skiller seg ut, må det være når Badabing aldri sendte sweepet på TF4 når han skulle.

Beste bruk av artefakt - Liten korn hos Rybka 4. Den HSen var fylt til randen midgame gjennom.

Verste bruk av artefakt - Den ville mange spillere fortjent, alle de som ofret mer tropper/ress en de ville tjene inn på å ha artefakten fortjente denne.

Største tabbe - Den avgjørende tabben var uten tvil at verken KFSDV eller SH/SS bombet WWet til Thea. Men vil skåle for de i SH/SS som tok avgjørelsen om det var KFSDV sin "tur" til å bombe WW.

Viktigste begivenhet - Tror det må bli når Zill tok kontroll på/organiserte WWet til Cowards/SimCity

Største overraskelse - At Cowards/SimCity vant, det føltes utenkelig rundt dag 80.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Det kan andre svare veldig mye bedre på enn meg :)

Andre spillere som bør nevnes - Det våger jeg ikke, nevner jeg noen glemmer jeg andre.

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - Mang en hyggestund på MSN/Skype, spesielt med Raske Menn.

Til sist må det skåles for alle de som fortjente seieren Thea vant for Cowards/SimCity, bra spilt :)
    Sist endret av Hoffalompen : 2011-04-01 kl 00:33

Standard

Spiller Dwi

Beste spiller -

Beste leder - Abraxas, Mystiq, The Fantastic 4

Beste defensive spiller - WildCats

Beste offensive spiller - Sinners eller The Fantastic 4

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto - Thermon

Mest verdsatte spiller - Abraxas, har vært der hele tiden og støttet meg hele runden, var også min trofaste sitter dersom det trengtes. Tusen takk.

Hyggeligste spiller - Abraxas, alltid fine og hyggelige samtaler på skype :)

Beste taktiker -

Rundens joker - Dwi http://speed.travian.no/berichte.php...51704|552922da

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Vet ikke

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Abraxas, WildCats, The Fantastic 4, Mystiq, Ron Jeremy

Allianse

Beste allianse - SH/SS

Mest undervurderte allianse - -NAV-

Beste defensive allianse - SS/SH

Beste ledelse - SS/SH

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - Sinners

All respekt til... - Abraxas , for den spilleren/personen(e) du er :)

Beste galler - WildCats

Beste romer - Sinners

Beste germaner - The Fantastic 4

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse - http://speed.travian.no/berichte.php...51704|552922da

Verste hendelse - http://speed.travian.no/berichte.php...31246|92052fbe

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt - Thermon

Største tabbe - http://speed.travian.no/berichte.php...31246|92052fbe

Viktigste begivenhet - http://speed.travian.no/berichte.php...51704|552922da

Største overraskelse - At servern endte som den gjorde, meningsløst!

Hvorfor min allianse tapte/vant - det vet de fleste

Andre spillere som bør nevnes - SH hvor jeg kjenner mange, de er alle flotte mennesker :)

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - egentlig kjedelig, og servern endte veldig brått pga handlingsløse folk
    nox 5 - Solskjaer | nox 6 - Star Scream | nox 7 - Soul Sister | nox 9 - Dwi

Standard

Spiller Setsaa - Garm

Beste spiller - Flere som gjorde det bra :)

Beste leder - toffe/hekate gjorde det bra denne runden syns jeg :)

Beste defensive spiller - Ikke sett så mye bra deffspill denne runden. Men Maxx hadde endel fine kutt for yangus så jeg :)

Beste offensive spiller - Thermon, Mye offpoeng. Mye offigjen ved rundeslutt. Og mange strøkne takeovers :)

Mest undervurderte konto - Sykmann tror jeg var ganske undervurdert helt til han plukka fram greiene :)

Mest overvurderte konto - Var ingen konto`er jeg forventa noe spessielt ifra tror jeg.

Mest verdsatte spiller - Hekate

Hyggeligste spiller - Vi på Garm er da veldig hyggelige :D

Beste taktiker - Må da være Cowards/sim. Skulle ikke mye til og slå oss andre som var så tafatte :P

Vi følte jo att det hadde mye og si når vi cleana Unik raskere hos thea og cowards gjikk i oppløsning. Men dem kom jo sammen igjen etterhvert :)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -
    Thermon, Sinners, Dioscuri, Only Girl, Abraxas

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -
    Hele TWA er folk jeg godt kunne spillet en runde til med :)

Allianse

Beste allianse - KFSDV (Mest offpoeng og mest deffpoeng taler for seg selv)

Mest undervurderte allianse - TWA

Mest overvurderte allianse - KFSDV (Dere leverte mye med kanskje ikke så mye som først tenkt) :)

Beste defensive allianse - TWA. Aldri vært borti før og få 2x 400k crop vegger på 5-6 timer. :)

Beste offensive allianse - KFSDV (Mest offpoeng)

Beste ledelse - Sim/cow dem vant jo.

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - Sinners

Beste galler - Dioscuri

Beste romer - Sinners

Beste germaner - Thermon (Størst konto. 200k offpoeng unna rank 1, og myye off igjen)

Beste forumdeltaker - Sevenfold

Verdt å minnes - Den latterlige strategien til både kfsdv og ss/sh som gjikk ut på og forvente att andre skulle gjøre jobben for dem. (Og ja det var like latterlig av begge alliansene)

Beste hendelse - Når vi sendte sletteangrep nr.2 mot badabing og veggen som var dær sist vi sjekka rapport var bytta ut med klubber.

Verste hendelse - Att thea ikke deffa skikkelig når vi sendte slette angrep nr.1

Beste bruk av artefakt - Thermon

Verste bruk av artefakt - Sikkert mange som kunne stått hær.

Største tabbe - Att ingen bomba thea?

Viktigste begivenhet - Att ingen bomba thea?

Største overraskelse - Att ingen bomba thea?

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi mista ett par ledere og alle offspillerne tidlig i runden. Att vi hadde vunnet om vi hadde beholdt dem eller ikke er ikke sikkert. Men vi hadde garantert vært en større trussel enn vi var.

Andre spillere som bør nevnes - Sikkert mange :)

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox -
    Som en grei runde som endte på en latterlig måte..

Standard

Spiller Afterburn (Simon)

Beste spiller - TF4

Beste leder - definitivt lederne i SH, dere gjorde en fantastisk jobb!

Beste offensive spiller - TF4

Mest undervurderte konto - Sinners, en fantastisk jobb med å ta ut alle de sweepene i Oasene

Mest overvurderte konto - Thermon, må si jeg var livredd for de kattasene deres skulle komme på besøk mot sweepbyen vår denne runden også!

Hyggeligste spiller - Sinners, vi lo godt sammen over de sweepene du tok :)

Beste taktiker - Jakob på TF4, gjorde en kjempe jobb gjennom hele runden!

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Sinners, Rybka 4, Thea, N-S-U ftw og Raskemenn

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Her er 5 for få, hele SH?

Allianse

Beste allianse - SH, gjorde en fantastisk runde!

Mest undervurderte allianse - Nav, ingen viste at de fantes, men vi må bare takke og bukke for all deff de ga oss!

Mest overvurderte allianse - KFSDV, må si jeg ble meget overasket over hvor slappe de var denne runden.

Beste defensive allianse - SimCity, må si ble meget overasket over hvor masse deff dere hadde i EG!

Beste offensive allianse - SH, uten tvil :)

Beste ledelse - Ledelsen i SH

Diverse kategorier

Beste galler - Dioscuri, du hadde mange forsøk mot oasene våre!

Beste romer - Sinners

Beste germaner - TF4

Beste forumdeltaker - har ikke vært aktiv på forum denne runden

Beste hendelse - Å få unik troppetrening!

Verste hendelse - Brenne inne med sweepet (http://bildr.no/view/855934)

Beste bruk av artefakt - Må nesten si Afterburn, ble godt fornøyd med sweepet selv om runden skulle vart litt lengre

Største tabbe - Vi satt å diskuterte om vi skulle deffe opp leke-sweepbyen en natt, siden KFSVD sikkert snart kom, desverre gjordet vi ikke det, så kom de den samme natten og tok over byen, det skal dere på Thermon ha, dere kan å coordinere angrep :)

Viktigste begivenhet - å få unik troppetrening

Største overraskelse - At ingen traff WW...

Hvorfor min allianse tapte/vant - Nei, hva skal en si? Vi hadde tapt om vi hadde sendt mot WW, og når KFSDV satt på flere sweep enn oss så forvetet vi at de kom til å sende?

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - Serveren med den rareste EG i min travian historie ;)

Side 4 av 4 FørstFørst ... 234

Lignende tråder

1. Den store Nomineringstråden nox 20
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 20: mai 2015 - august 2015
    Svar: 12
    Siste innlegg: 2015-08-27, 01:00
  2. Den store nomineringstråden
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014
    Svar: 13
    Siste innlegg: 2014-12-13, 01:53
  3. Den store nomineringstråden - S3
    By Nightcube in forum S3 - runde 3: januar 2010 - januar 2011