Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 39

Tråd: Den store nomineringstråden - Nox9

Standard

ser vi flere ganger er nok en gang undervurdert. sånn elsker en ekte naver:-P

takker alle for alt også denne runden..

var morro særlig stjele artifacts o.s.v av spillere som sinner. hvor ble troppene dine av? vi knuste jo litt av hver eneste by nesten på slutten uten å finne noen tropper.

var sprø runde. særlig med off. null angrep i mot å jeg gikk på alt som kunne røre seg på slutten i mitt nærområde. snakk om null tropper sier jeg..

at jeg total farmet en spiller i Shades uten at noe skjedde må være morsomste jeg har gjort. sov til å med godt om kvelden/natten:-P

jacob your the man. som alltid. ellers vil jeg takke hele TD for deres enorme arbeid hele serveren

rundens store høydepunkt var å skremme livskiten av jacob med å si at vi vurderte å gå alene:-P
    Nox 4 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 5 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 6 Insane General (-NAV- Grunnlegger) (Dual) (retired),Nox 7 Luringen,Nox 8 Svinseladden (retired),Nox 9 Masterofmyself

Standard

Vil da også lige surfe en tur gennem det her :-)

Spiller

Beste spiller - Hula/Jakob, ikke så meget at sige nr1 deff nr1 off

Beste leder - Zillion, Thea. Ved godt at jeg selv har spillet på acc'en. Men måden du fik arrangeret EG på var fantastisk

Beste defensive spiller - zewz, lille spiller, men producerede forfærdelig meget deff, tager jeg hatten af for! :-)

Beste offensive spiller - tf4

Mest undervurderte konto - carrado, gode gamle capo. Formåede at fylde ww'et hver gang vi steg i lvl.. Imponerende af en spiller af Rang 188.

Mest overvurderte konto - Thermon. Hvor var jeres hammer?

Mest verdsatte spiller - Jeg synes at gutterne på Raske Menn gjorde et super flot stykke arbejde!

Hyggeligste spiller - Gurk, magen til energi unge skal man lede længe efter :D

Beste taktiker - Zillion igen, ikke så meget snak, vi ramte lvl100 først :-)

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Garm, havde sq ikke set jer komme efter vores arti dengang :-)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Janne, jakob, hula, sis, andreas, har sq savnet af spille med jer :-)

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Blablabla, elsker at spille med alle fra cowards!

Allianse

Beste allianse - SH, gjorde et flot stykke arbejde hele serveren igennem.. Krig fra uge1

Mest undervurderte allianse - Cowards, ikke mange havde set os komme igen..

Mest overvurderte allianse - Kfl, hvor er legenderne/verdensmestrene?

Beste defensive allianse - godt spørgsmål, SimCity fik produceret rigtig meget deff.. Flot arbejde gutter/gutinder

Beste offensive allianse - SH

Beste ledelse - CowCity, synes vi gjorde hvad vi kunne med hvad vi havde..

Diverse kategorier

Beste manipulator - Lotte, prøver på at få os til sende en hammer på tf4(hvor det ikke lykkedes) efter det får de CP til at sende.. Well played..

Rundens nykommer - Sinners, imponerende indsats. Vil i den her sammenhæng også nævne Telegeek gull eller ej har han været utrolig aktiv og simmet forfærdelig mange byer.. Tager jeg hatten af for..

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler - Dioscuri, kfl eller ej. De var en konstant trussel og gav ikke op selvom sweepet blev most..

Beste romer - Sinners

Beste germaner - TF4

Beste forumdeltaker - Ved ikke hvor meget jeg giver for den her kategori. Det er som om forumet er blevet et sted hvor man sviner folk til, i stedet for udveksle oplevelser og tanker, ærgerligt.

Verdt å minnes

Beste hendelse - CowCity lvl100 :D

Verste hendelse - Da vi mistede unik speed, gjorde nas!

Beste bruk av artefakt - Afterburn, alt respekt for den hammer i fik simmet!

Verste bruk av artefakt - Da Pallas mistede sin unik bygninger for peanuts :D Det er sq en ommer boys

Største tabbe - Må helt afgjort være at ingen af jer formåede at få sendt en hammer på vores ww.

Viktigste begivenhet - Da vi gik i lvl100

Største overraskelse - At vi gik i lvl100

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi vandt pga. bedre taktisk spil til slut..

Andre spillere som bør nevnes - Heljar! Fantastisk indsats! Er glad for at jeg lærte dig at kende!

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - Win :-)
    Pusling (nox6) - Cassandra (nox7) - Dumino (nox8) - Thea (nox9) - Hasselhoff (sez11?) - Tamar (nox10) - Bestemor (nox11) - munkholm/big.bad.wolf (nox13) - Nikita (nox14)

Standard

Må si jeg var bort i 3 uker, og kom hjem rett før EG. Så ikke husker jeg så mye før det, og har heller ikke fått med meg en del.

Spiller Zillion, på Thea

Beste spiller TF4

Beste ledere - SSH(SS/SH), vært stabilt der etter hva jeg har fått med meg

Beste defensive spiller -
    Zews/tigers disipler

Beste offensive spiller - Sinners

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto - Mange KFSDV folk her

Mest verdsatte spiller - Alle kornsendere, særlig kinaputtene og raske menn som vi tømte kontoen til 24/7

Hyggeligste spiller - Alle i Cowards, samt Janne i SSH.

Beste taktiker - Synes jeg kan nevne meg selv og resten av ledelsen. Vi sa tidlig i EG at dette vinner vi ikke på styrke, men på taktikk/strategi. Endte i det korteste EG de 5 rundene jeg har spilt ihvertfall.

Rundens joker -Usikker, mange profiler

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Flere gamle venner i SSH, og et par i KFSDV

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Her kan jeg ikke trekke ut noen, Er altfor mye bra folk i Cowards, SimCity og Shades.

Allianse

Beste allianse - SSH, "overall" var vel de som klarte vinglet mist, og hadde den strkeste ledelsen.

Mest undervurderte allianse - mot slutten var ingen undervurdert, men vi kanskje si at SimCity og TWA har hatt mer å si for runden enn det først så ut til.

Mest overvurderte allianse - KFSDV. Men her vil jeg også nevne Cowards av den grunn at KFSDV og SSH kjørte felles aksjoner mot Cowards fordi de åpenbart måtte mene at vi var den største trusselen på serveren.

Beste defensive allianse -
    Regner med TWA hadde mye def, SimCity hadde en del. Men ingen allianser utmerket seg på deffing.

Beste offensive allianse - SS/SH

Beste ledelse - Det må vel ha vært hos SS/SH

Diverse kategorier

Beste manipulator - Tidlig i runden var det mange av de andre alliansene som maste på oss i Cowards ang SimCity, prøvde å få til usikkerhet ang smarbeide, og klarte nesten å ødelegge alt samarbeid. Men ingen som stikker seg ut.

Rundens nykommer - telegeek

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Jakob, Janne og resten av ledelsen i TD. Og alle dere som nå har brent inne hammere fordi dere har fulgt lederenes instrukser.

Beste galler - Synes Dioscuri var ganske plagsom med TT'er, speidere og spioner

Beste romer - Sinners

Verdt å minnes - Alle de hammerne som brant inne, for de andre metane vil det heller være "Verdt å glemme":p

Beste hendelse - Da jeg våknet opp etter noen timers søvn og ser at ingen fra KFSDV har sendt angrep på WW'eet.

Verste hendelse - Da vi fikk noen sweep av garm i hodet, cleanet for KFSDV.

Beste bruk av artefakt Her kunne thermon stått. Men jeg må si Afterburn, imponerende med tropper. Har sittet på artefakten selv og synes den var mer belastining for kontoen enn det jeg fikk igjen for den.

Verste bruk av artefakt - Først Thea, unik raskere tropper, fikk aldri utbytte av den, så Thermon, å så og si kun bruke den til å plyndre og kjøre TO av vanlige byer er ikke særlig imponerende

Største tabbe - KFSDV, trenger ikke si mer

Viktigste begivenhet - Heller noe som ikke skjedde, var viktig at vi ikke bombet TD

Største overraskelse - At vi vant

Hvorfor min allianse tapte/vant - Godt taktisk spill, ispedd et lass med flaks

Andre spillere som bør nevnes - Vil takke alle de som var flinke til å følge opp med ress til WW, vra vel 10-12 stk av de 70:p

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - På en måte en ufortjent seier, på en annen måte veldig fortjent.
    nox4: Zillion [WDI/Endex] nox5: Stormbringer [[B]?] nox6: Pusling [Cowards]
    nox7: Cassandra [S-Cowards]
    [B] nox9: Thea [Cowards/SimCow]
    sez11: Pamela [Baywatch] nox13: Zill/Big.Bad.Wolf [Cowards] nox14: Nikita [Cowards]
    nox16:
    Pocahontas [Cowards] http://travian-reports.net/se/report/1486399384d

Standard

Spiller: Lotte - Willie foo foo

Beste spiller
    Thermon. Slik jeg ser det ingen som er dyktigere i dette spillet enn deg ;-)
    Beste offensive spiller
    Rosenlund/Dioscuri
    Beste taktiker
    Thermon
    5 spillere fra en annen allianse jeg vil være alliert med på neste server
    *Zillion - Jeg liker deg, uansett hvordan man vrir og vender på det
    *Janne - Finnes bare en Janne :-D
    *Just4fun - Savner å spille på samme lag som deg
    *Capo - savner å spille på samme lag som deg også
    * Savner Nallekavn også jeg, selv om han vel strengt talt ikke spilte denne runda.
    8 spillere fra egen allianse jeg vil være alliert med på neste server -
    *Sevenfold, Plopp og Lund - om dere gidder holde lengre enn 5 minutt neste gang.
    *Nina, Booker og Arn, dere vil vel alltid være noen juveler. <3
    * Tango og Madame X, to nye allierte for meg som det har vært en fryd å sammarbeide med

Beste allianse - KFSVD - for samhold, kvalitet, respekt og en hyggelig chat.
    Beste ledelse - Kommer ann på hvordan man ser det, syntes vel vi kunne vært bedre alle sammen. Noen av dere kunne oppført dere hyggeligere jevnt over og vi andre kunne kanskje lagt ned mere tid i spillet.

Beste manipulator -
    pass.
    - Munk, jeg ser du nominerer meg her - 1. Det var Zill som kontaktet meg og prøvde å få oss til å sende hammer, jeg svarte at det ikke kom til å skje - og det var vel en ærlig sak? 2. Jeg har aldri snakket med de som sendte - så vidt jeg vet har ingen andre hos oss gjort det heller.
    All respekt til
    1. Alle deff og kornsendere! Tusen takk! Det har aldri glidd så godt som det gjorde denne runden.
    2. WW-sitterene på alle WWene! Ta dere en velfortjent pause nå.
    2. Meg selv! Det er hardt å lede en ally sammen med en gjeng apekatter, selv om det er noen søte og dyktige apekatter. ;-D
    Beste forumdeltaker - Sevenfold, fantastisk herlig antagelse å gå ut fra at alle var interessert i en egen tråd ved navn "Sevenfolds skråblikk på end-game, mao kun for meg!"
    Rundens nedtur - KFSVD og SH som har simma hammere som aldri ble brukt, men måtte holde de igjen fordi de sansyneligvis ville tapt om de brukte de.
    Viktigste begivenhet - Første serveren på flere runder med flere en to tydelige sider som kjempet om seier. Dette gav en ny og spennende twist i end game som også åpnet for flere måter å vinne på enn å bare bombe motstanderen.
    Største overraskelse - Måten seieren ble dratt i land på

Gratulerer til vinnerene og tusen takk for meg!

Jeg gir dere alle herved tilatelse til å jakte meg ned - binde meg fast og kaste PCen min ut av vinduet om dere noen gang ser meg på NOX igjen. :-)

Standard

Beste spiller - TF4

Beste leder - Jacob/hula og kanskje de på Thea

Beste offensive spiller - TF4

Mest overvurderte konto - Thermon. De fleste fryktet vell de.
    Men hvilken skade gjorde de egentlig?

Rundens joker - sinners, var ikke få sweep han tok ut, meget imponert over det han fikk til! å det er virkelig en spiller jeg ville spilt sammen med.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Sinners, Thea, N-S-U ftw, Pallas Athene og Raske Menn

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Her holder det ikke med 5 ;)

Allianse

Beste allianse - SH var den klart beste alliansen gjennom hele serveren.

Mest undervurderte allianse - -NAV-

Mest overvurderte allianse - Det må uten tvil være KFSDV.

Beste defensive allianse - hmm, her må jeg nok gå for Sim City.. ble imponert over mengden med deff de hadde.

Beste offensive allianse - SH

Beste ledelse - SimCity/Cowards og SH.

Diverse kategorier

All respekt til... Sinners og Sim City

Beste galler - Dioscuri, var en konstant trussel mot oasene vårer.

Beste romer - UTEN tvil, Sinners

Beste germaner - TF4

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da vi fikk Unik raskere troppetrening

Verste hendelse - Da vi mistet farme byen og dermed hele farme sweepet på 90k klubs, 30k tr å 5k kattas :( å dette var vell det eneste bra Thermon gjorde denne runden, men det skal de ha.. det var umulig å kutte de angrepene..

Beste bruk av artefakt - Her må jeg nesten si Afterburn, er veldig godt fornøyd med sweepene vi fikk til her :)

Verste bruk av artefakt - Her er det mange!

Største tabbe - At KFSDV ikke tok ansvar å sende et av sine sweep mot WW.

Største overraskelse - At så mange sweep ikke ble brukt. samt at KFSDV var så mye dårligere en forventet.

Hvorfor min allianse tapte/vant - pga, KFSDV ikke ville bruke sweep..

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - kjedelig endgame, hvor mange sweep ikke ble brukt. veldig svakt comeback fra KFL, SV, DV..
    Nox3: Winston Nox4: Winston Nox5: K 909 Nox6: Ørretfaan Nox7: Erlend
    Nox8: Dead Rabbits (Sluttet etter uke 2) / Get Lucky (Fra uke 4) Nox9: Afterburn (Sweepene da endgame var over..: http://bildr.no/view/853796 )
    No2: High Voltage (Sluttet etter uke 22)

Standard

Spiller: KaMiKaZe Bob

Beste spiller -TF4

Beste leder - Raske menn og Rybka 4, før håvard, haavard og Even stakk.

Beste offensive spiller - Sinners, TF4 og Metufax så lenge de overlevde.

Mest undervurderte konto - Sinners

Mest overvurderte konto - nja... jeg hadde jo trodd det kom en syk romer hammer fra Vendetta, men har fortsatt ikke sett noe til den.

Mest verdsatte spiller - Rybka 4.

Hyggeligste spiller - Rybka 4.

Beste taktiker - Raske menn. hadde faktisk folk sendt av gårde det de låvte så hadde det snudd mye i krigen mot SS/SH under midgame.

Rundens joker - Sinners

Beste ledelse - synes SimCity sin ledelse var ekstrem frem til enkelte av dem slutta. men SH/SS sin holdt seg jo igjennom hele runden.

Diverse kategorier

Rundens nykommere - telegeek og Dolpha.

All respekt til... WW holderne og de som brente inne med sweep.

Beste galler - Dioscuri.

Beste romer - Sinners.

Beste germaner - TF4.

Beste forumdeltaker - Plopp for sine geniale innlegg.

Verste hendelse - Helten min rakk ikke å opplive seg med 8 minutter.

Beste bruk av artefakt - denne er vel veldig vanskelig, er jo så mange artifakter og vet ikke åssen folk brukte dem. raske menn og Rybka 4 som fyllte opp byene sine når de hadde kornartifakt, eller byttingen på stort varehus/silo i de forsjellige alliansene, eller kansje noen i SH/SS som bytta på troppeprod artifakts hele tiden?

Verste bruk av artefakt - Badabing.

Største tabbe - fantastic3some som ble tvingt til å gi fra seg artifakt, kunne blitt en ekstrem hammer.

Viktigste begivenhet - Ingen sendte hammer mot Thea sitt WW. hadde det sjedd kunne nokk hvem som helst av CowCity, TD, CS og CP vunnet.

Største overraskelse - at ingen bomba Thea sitt WW.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Planlegging var det sikkert hoss alle de store lederne, men vi vant vel pga at ingen gadd å gjøre noe. Flaks...?

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - Snodig.
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av svinseladden Vis innlegg

var morro særlig stjele artifacts o.s.v av spillere som sinner. hvor ble troppene dine av? vi knuste jo litt av hver eneste by nesten på slutten uten å finne noen tropper.

Sinners er fra Romania så han leser neppe her.. og det var vel 2x speed arten vår (han lånte den av oss) du knabba.
    Hvor troppene hans ble av? :) spør dine allierte, de forsvant litt etter litt mens han knuste 1,2 mill off tropper fra dere.
    Så da dere endelig mannet dere opp så var nok det "litt" i senseste laget
    Skulle ikke forundre meg om troppedrepinga hans hos vår motpart nærmest avgjorde serveren. Det var så lite sweep igjen at ingen turte bruke de?

Spiller: Nightcube - Badabing

Beste spiller - Er mange som fortjener en tittel som dette, men den jeg velger og gi den til er Thea kontoen de har virkelig stått på, selv i de tøffeste motgangene har de holdt ut og vist at de ikke gir seg uten kamp.

Beste leder - Cowards Ledelsen er og og har alltid vært number 1.

Beste defensive spiller - Telegeek uten tvil, du imponerte de fleste med ditt utrolige gode spill til og være din første runde.

Beste offensive spiller - TF4 du har gjort en god jobb, du har imponert.

Mest undervurderte konto - SykMann

Mest verdsatte spiller - Greedy, utrolig fin fyr som har hjulpet til med så utrolig mye uten deg hadde sweepet aldri blitt så bra som det ble.

Hyggeligste spiller - Greedy - Utrolig hyggelig og snakke med, og stiller alltid opp, hva mer kan man ønske seg?

Rundens joker - Skal ikke nevne noen navn, men overrasket meg at KFL ikke viste noen hammere - Kanskje var de redde for og bruke de?

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Den listen er fryktelig lang, men skal jeg velge noen må det bli:

- Captain Haddock
    - Trøffel
    - Sikander
    - Fatboy
    - TF4

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Vanskelig spørsmål listen er nokså lang at det er vanskelig og svare på men, kan svare med og si at det og spillle med Cowards neste runde hadde vært det eneste aktuelle, men så har jeg jo sluttet så blir heller ikke og spille.

Allianse

Beste allianse - Cowards

Mest undervurderte allianse - TWA

Mest overvurderte allianse - KFL

Beste ledelse - Zill, Teddy, Munkholm og Roh.

Diverse kategorier

Beste manipulator - TF4 har gjort en god jobb.

Rundens nykommer - Telegeek

All respekt til: Alle spillere som har vært med og deltatt på og skape en spennende/morsom server hvor utfallet hadde litt flaks men likevell var vell fortjent etter en hard innsats!

Beste galler - Telegeek kanskje

Beste romer - Baard er den beste av de alle, så skal ikke nevne noen.

Beste germaner - Har ingen spesiell favoritt, man kan være god på forskjellige måter/områder så dropper den.

Beste forumdeltaker - Hulatron har vær bra aktiv samme med Mordiii, jeg selv har også vært bra aktiv men mange flere har også vært aktive!

Verdt å minnes - Verdt å minnes at Fantastic3some sløste sweepet sitt på tull før EG, enn og bygge på det og kunne gjøre stor skade på WW.

Beste hendelse - At Fantastic3some er glad i og krangle/argumentere er det ingen tvil om, tro det eller ei men jeg har hatt det utrolig gøy med deg - Jeg får det alltid som jeg vil noe alle vet, så var litt morro.

Verste hendelse - At Fantastic3some faktisk var så heldig og fikk komme inn i Cowards var det ikke alle som var like glad for, ettersom han forlanger for mye - Du skal være heldig du fikk være der så ikke vær så "kravstor" når du er der for første gang.

Beste bruk av artefakt - Det har jeg ikke hengt meg noe særlig borti for og være ærlig - Thea har brukt sitt godt.

Verste bruk av artefakt - Fantastic3some, sitter på en troppetrener og lar den "stå" til pynt, tror du skal være glad jeg ga deg en påminnelse om at den er til for og brukes, ikke stå til pynt.

Største tabbe - Mistet nettet under ett angrep skulle sendes, maks uflaks...

Rundens mest ulojale spiller - Aspect/Fantastic3some - Jeg forstår dualen din utrolig godt du har ikke vært noe lojal overhodet, og ikke fortjent og være i Cowards når du truer med og gi ifra deg artifakt til TF4 ettersom eieren av det låner det til deg og ønsker det tilbake.

Største overraskelse - At KFL ikke brukte noen særlig til off hammere/sweep.

Hvorfor min allianse tapte/vant - De vant enkelt og greit fordi de hadde det beste utfallet (litt flaks) men fortsatt vell fortjent.

Gratulasjon - Gratulerer med seieren Cowards vell fortjent etter en hard innsats!

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox: Som en spennende server, men kunne tenkt meg litt mer action på enkelte flere som valgte og skygge unna og være feig og var redd for og bruke sweepet.

Takk for en fair runde allesammen!
    When best is an option, good is not enough!

"Over and out"

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Valle hoovin

Standard

Spiller: Sondre| Raske menn

Beste spiller - Sinners

Beste defensive spiller - Rybka 4

Beste offensive spiller - Sinners

Mest undervurderte konto - Sinners

Mest overvurderte konto - Badabing

Mest verdsatte spiller - Rybka 4

Hyggeligste spiller - Rybka 4

Beste taktiker - Thea-kontoen

Rundens joker - Sinners

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - TF4, Yangus, Monster Mash, dwi og afterburn

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alle sammen

Allianse

Beste allianse - Simcity

Mest undervurderte allianse - Simcity

Mest overvurderte allianse - KFSDV

Beste defensive allianse - SimCity

Beste offensive allianse - SH|SS

Beste ledelse - Cowards

Diverse kategorier

Beste galler - Dioscuri

Beste romer - Sinners

Beste germaner - Tf4

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da vi stjal unik korn fra Tordenskiold

Verste hendelse - Da nightcube gjorde så vi walla.

Beste bruk av artefakt - dunno

Verste bruk av artefakt - Nighcube

Største tabbe - At Fantastic3some ga Arte til Nightcube som mista den og at jeg stolte på Nightcube

Viktigste begivenhet - Da vi vant

Største overraskelse - At vi vant

Hvorfor min allianse tapte/vant - Flaks? og at vi hadde en god ledelse

Andre spillere som bør nevnes - N-S-U ftw som sendte korn når det var nød.

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - At vi vant

Standard

Spiller: telegeek

Beste spiller - telegeek

Beste defensive spiller - telegeek

Beste offensive spiller - TheOnlyOne (eneste som tok ut by fra meg)

Mest undervurderte konto - Thermon (fordi han hadde mer pop enn meg)

Mest overvurderte konto - Thea ( å bygge ww til lvl 100 er way overrated )

Mest verdsatte spiller - telegeek

Hyggeligste spiller - telegeek

Beste taktiker - telegeek

Rundens joker - telegeek

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - ingen

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - telegeek

Allianse

Beste allianse - Simcity

Mest undervurderte allianse - Simcity

Mest overvurderte allianse - KFSDV

Beste defensive allianse - SimCity

Beste offensive allianse - SH|SS

Beste ledelse - Cowards

Diverse kategorier

Beste galler - telegeek

Beste romer - fantastic3some

Beste germaner -thea

Verdt å minnes

Beste hendelse - å simme største by på 1 dag

Verste hendelse - å miste pop

Beste bruk av artefakt - bygge store varehus og siloer først på serveren ;) (meg)

Verste bruk av artefakt - Ha den lengre enn 2 dager

Største tabbe - Å ikke breake angrepene da jeg mista byen

Viktigste begivenhet - Å vinne

Største overraskelse - at jeg ikke var rank 1 gjennom hele runden

Hvorfor min allianse tapte/vant - fordi jeg var flufferen der?

Andre spillere som bør nevnes - fantastic3some for all LoL gaminga latenight

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - at det er siste classic runden (mest sannsynlig)

Min litt mer seriøse nominering:
    Spiller: telegeek

Beste spiller - Thermon (størst er best)
    Mest undervurderte konto - Thea (fordi det såg lenge ut som om den var "død", og ente opp med å vinne)
    Mest overvurderte konto - telegeek (bare masse fellemakere jo :P :P)
    Mest verdsatte spiller - Tigerlilje (lærte meg the art of wavebreaking)
    Hyggeligste spiller - Aspect (fantastic3some) (han er bare awesome)
    Beste taktiker - munkholm og zillion ;) (fra thea)
    Beste allianse - Simcity
    Mest undervurderte allianse - Cowards
    Beste ledelse - Cowards
    Verdt å minnes
    Beste hendelse - å simme største by på 1 dag (som ble slått av en HS etterhvert :(
    Verste hendelse - å miste 4k pop på 1 natt (heldigvis ingen byer)
    På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - at det er siste classic runden (mest sannsynlig)
    Sist endret av telegeek : 2011-03-31 kl 20:31 Årsak: dobbeltpost

Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store Nomineringstråden nox 20
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 20: mai 2015 - august 2015
    Svar: 12
    Siste innlegg: 2015-08-27, 01:00
  2. Den store nomineringstråden
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014
    Svar: 13
    Siste innlegg: 2014-12-13, 01:53
  3. Den store nomineringstråden - S3