Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 39

Tråd: Den store nomineringstråden - Nox9

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Oslo

Standard

Beste forumdeltaker: Plopp
    Old school NOX player :)

- Leko -

Standard

Spillere jeg kunne tenkt å kjøpt en øl til:
    Jacob siden han bestemte seg for at pokker KFL skal sende sweep først!

Jacob, jeg skal til Legoland i påsken, lurer på om jeg skal stikke innom å spandere et par gamle danske og en lille bayer eller to..

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Aakvik Vis innlegg
    Spillere jeg kunne tenkt å kjøpt en øl til:
    Jacob siden han bestemte seg for at pokker KFL skal sende sweep først!

Jacob, jeg skal til Legoland i påsken, lurer på om jeg skal stikke innom å spandere et par gamle danske og en lille bayer eller to..
    Beste offensive spiller - Sinners, kom ud af ingenting og var konstant trussel for folk som gemmer tropper i oaser, mest kfsdv dog.

Måtte jo holde mig lidt til topic, udfylder nomineringer lidt senere. Men du kommer bare Aakvik, jeg drikker carlsberg
    Pas på mine katas i have som skyder ubudne gæster ned

Standard

Jeg synes faktisk TeamNorway gjorde en vedlig god jobb

Gikk ikke for pop i det hele tatt og hadde 6700 pop og ente opp på 27 plass på ukens angripe til sammen
    En stor prestasjon spør du meg! :)

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Beste allianse - Sim & SS (med allierte)

Mest undervurderte allianse - Ingen (folk hadde det i kjeften denne runden )

Mest overvurderte allianse - KFSDV

Beste defensive allianse - Sim

Beste offensive allianse - SH/SIM

Beste ledelse - Old raiders

Diverse kategorier

Beste manipulator - Hmm... Jakob? Siden han ikke fremsto som en.

Rundens nykommer - Sinners

All respekt til...

Beste galler -Dioscuri (for å bedrive sykt irriterende spionspill som holdt oss oppe noen netter)

Beste romer - Sinners

Beste germaner - The Fantastic 4

Beste forumdeltaker - Hmm.. Plopp får ikke denne siden han har vært slem å spame. "zen" på maremusa gelis har vært aktiv, samme Har The_Hulatron, så de får denne.

Verdt å minnes At ingen hammere traff ww.

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt - Tricksters sin bruk av store varehus/silo. Gjorde at vi kunne slappe mer av. Fikk sannsynligvis mer ut av den enn alle med troppetreningsartifact - som er litt trist.

Verste bruk av artefakt - Syntes de fleste artifactsene brukes alt for mye tropper på i forhold til hva de tjener på dem, så denne går til flere.

Største tabbe - KFSDV sin treghet med å sende på ww.

Største overraskelse - At Bidoof var i sim, og AP var i cowards

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fordi vi hadde mest deff, og fienden ikke angrep.

Standard

Spiller

Beste spiller - The Fantastic 4

Beste leder - Mystique/Abraxas/TF4

Beste defensive spiller - Wildcats

Beste offensive spiller - Sinners

Mest undervurderte konto - Sinners

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Sinners, som har fanget mang et sweep i oaser.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse - SH/SS

Mest undervurderte allianse - NAV

Beste defensive allianse - SIM

Beste offensive allianse - SH

Beste ledelse - SH

Diverse kategorier

Rundens nykommer - Sinners

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler - Dioscuri

Beste romer - Sinners

Beste forumdeltaker - Plopp/Sevenfold/The_Hulatron

Verdt å minnes

Verste hendelse - Å ikke få brukt hammeren

Største tabbe - At ingen bombet Sim/AC sitt WW

Største overraskelse - At ingen bombet Sim/AC sitt WW

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fordi alle var gjerrige på hammere, både oss og KFSDV

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - Runden der alle satt igjen med hammere, og kjedeligste EG sålangt.

Standard

Rundens mest overvurderte spiller: Nightcube (riktignok en av mange)

Rundens hyggeligste spiller/mest verdsatte fra et særdeles subjektivt perspektiv: En pris jeg vanligvis ville ha sagt var dust, men for en gangs skyld synes jeg ikke det. Lotte, WFF - takk

Forumtrollet: Plopp, selvsagt.

Beste co: Rosie.

Rundens skuffelse: at det var kjedelig å spille fra dag 1.

Rundens taper: Sindre. Skjerp deg a, plz. For the sake of humanity. For me.

Rundens beste spiller: Jakob. Enkelt og greit.

Jeg holdt forøvrig på å glemme det viktigste. KFSDV var et eneste kaos fra ende til annen, det er ingen hemmelighet. Selvsagt er det like mye mine feil som alle andre sin, kanskje mer også ettersom jeg var en av de som påtok meg ansvar tidlig uten å gjennomføre det hele.

Jeg ønsker derfor å nominere hele nox til rundens klovner for å ha en ståltro på at KFSDV var en sterk allianse mens de i realiteten besto av 5-6 kontoer som var med fra starten - disse kontoene skal ha ros, resten var patetisk mindre bra.

Rundens klovner: the lot.
    Sist endret av Alexxi : 2011-03-30 kl 21:31 Årsak: dobbeltposting
    DONE. FINITIO. NEVER AGAIN.
    nox4 - Mr Macho | nox5 - tsk tsk | nox6 - Deja Vu (delete) | nox7 - Ambiorix | nox9 - Dioscuri (quit)

Standard

Spiller The Fantastic 4

Beste spiller - Kunne nævne mange her fra alle sider så vil lade den stå blankt.

Beste leder - Ledelsen i TD metaen arbejdede sammen fra start til slut.

Beste defensive spiller - Personlig mening, Repe uden ham havde vi været solgt mange gange.

Beste offensive spiller - Uden at nævne mig selv, spillede Robin Hood en rigtig flot server, men sinners løber nok med den da han var utroligt aktiv med at jage sweeps.

Mest overvurderte konto - Thermon

Mest verdsatte spiller - Abraxas vores personlige sitter som vi heller ikke kunne undvære.

Hyggeligste spiller - Endnu engang er der mange som kunne nævnes, men vil nok understrege at Mordii er en hygge morfar i travian

Beste taktiker - De var over det hele og er svært at sige hvem af dem der var bedst.

Rundens joker - Sinners, tog så mange sweeps ud og spillede sin konto som den nu engang skal spilles når man er offensiv.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Sinners, Pallas Athene, Raske Menn, Thea og Tigers Disipler. Simpelt 2 af kontoerne har jeg spillet sammen med før og er nogle fine folk. Sinners var en positiv overraskelse på denne server. Raske menn og Pallas athene fordi jeg aldrig har spillet sammen med dem og de er aktive på forum, virker hyggelige. Kunne sagtens have nævnt flere her, også fra kfsdv, men 5 er tallet.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Ingen nævnt ingen glemt. 5 er ikke nok med andre ord...

Allianse TD SH/SS

Beste allianse - TD metaen

Mest undervurderte allianse - Er vel Nav igen, de stillede som altid med masser af def til os det meste af serveren.

Mest overvurderte allianse - KFSDV behøver vidst ikke uddybe denne...

Beste defensive allianse - TD Metaen

Beste offensive allianse - TD Metaen

Beste ledelse - TD Metaen

Diverse kategorier

Beste manipulator - Mordii, siger han var inaktiv, men hvilke rygter den mand ikke kan komme med

Rundens nykommer - Sinners, hvor kom han fra??? lol

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Alt respekt til TD Metaen

Beste galler - Wildcats, endnu engang en superdefkonto selv om i ikke nåede den mill phalanx i havde lovet.

Beste romer - Ingen tvivl Sinners

Beste germaner - Robin Hood

Beste forumdeltaker - Svært at sige, men kan nu godt lide mange af indlæg fra Aakvik, særlig den hvor han byder mig øl. Holder dig op på det du

Verdt å minnes

Beste hendelse - At vi som mindste Ally/Meta kan udgøre så stor en trussel på serveren.

Verste hendelse - At en spion skulle udgøre udfaldet af en off aktion...

Beste bruk av artefakt - Svært at sige de skiftede jo hænder så ofte lol

Verste bruk av artefakt - En af mine egne, Vendetta. Var lidt skuffet over resultatet på stor trænerartefakt en hel server.

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant - Tja vi blev stædige og KFSDV prøvede at presse os til at sende mod Thea selv om de sad med klart flest hammere. Muligt vi tabte slutspillet med WW. Men jeg syntes vi har vist at vi var den stærke ally i start og midgame.

Andre spillere som bør nevnes - Alle de folk med hammere på kontoerne endnu. Føler med jer alle sammen på hele serveren.

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - En af de servere i nyere tid jeg har spillet med størst aktivitet og flest gode kampe i midgame.

Sitat Opprinnelig skrevet av Lund. Vis innlegg
    [B]
    Rundens beste spiller: Jakob. Enkelt og greit.
    Lidt fejl dette jeg har en superdual som jeg ikke kan undvære, Hula stå bare mere i baggrunden på forum.
    Sist endret av The_Hulatron : 2011-03-30 kl 21:02

Standard

Spiller - N-S-U ftw

Beste spiller - TF4

Beste leder - Thea

Beste defensive spiller - Just4fun

Beste offensive spiller - Sinners og Dioscuri

Mest overvurderte konto - Thermon og MickeyM

Mest verdsatte spiller - Telegeek og Lablanda

Hyggeligste spiller - Greedy

Beste taktiker - DWI og Thea

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren :Sinners og Raske Menn

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Dwi, Afterburn, TF4,
    5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Pallas, Tigers, Heljar, Telegeek, Thea, Raske og Sinners

Allianse

Beste allianse - Cowards

Mest undervurderte allianse - Charlie - Flint Beastwood

Beste defensive allianse - SD, Rapzel

Beste offensive allianse - TD

Beste ledelse - Cowards

Diverse kategorier

Beste manipulator - Dioscuri

Beste galler - Delt mellom Telegeek og The overseer

Beste romer - Sinners

Beste germaner - N-S-U ftw

Beste forumdeltaker - Maremusa

Verdt å minnes

Beste hendelse - At CP nuket ww til TF4, slik at vi vant

Verste hendelse - Når vi måtte ha is i maven da TF4 hadde lvl 99

Verste bruk av artefakt - Uten tvil Vendetta

Største overraskelse - At Jacob ikke prøvde seg på å nulle vår main denne runden

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - Som tilnå den mest perfekte Travian runden på nox sammen med Krizz
    No1: Killerdog Nox 6: Luftwaffe - Roses
    Nox 7: Stoke City - Sim/WPTNox 8: Uniflex - 4|
    Nox 9: N-S-U ftw - AC/Sim/CowCity - http://travian-reports.net/no/report/6207811618d
    Nox 10: Tamar - NIA - http://www.travian-reports.net/no/report/80080f1bda7

Standard

Spiller - Abraxas

Beste spiller - The Fantastic 4

Beste leder - Sis, Jakob, Hula and me ofc. Vil også nevne Zillion.

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller - The Fantastic 4

Mest undervurderte konto - Dwi, flott single acc som var med på de fleste offaksjoner med et respektfullt sweepe og lagde mye hodebry for motstandere, samtidig hvor han klarte å produsere borti 600 k spyd (om ikke det var mere). Takk mister.

Mest overvurderte konto - Abraxas, her må jeg nok nominere meg selv - en deffkto med en liten hammer som muligens var den minste trusselen av hammere på serveren mot Thermon/Willie Foo Foo-WW.

Mest verdsatte spiller - Afterburn, synn ikke dere fikk brukt hammeren gutter. Nox 9 største.

Hyggeligste spiller - Lotte på Willie Foo Foo, Zillion på Thea, elsker å krangle med dere.

Beste taktiker - Jakob og Hula på TF4

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Jakob

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Det er flere en 5, men NAV gjengen ville jeg mer enn gjerne vært alliert med igjen.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Kan ikke nevne 5 her heller. Er det lov å si allesammen?

Allianse

Beste allianse - SS, respekt.

Mest undervurderte allianse - Cowards, etter å ha ligger knust og nede, reiser de seg å går bort å vinner serveren sammen med Sim og co.

Beste defensive allianse - SH/SS

Beste offensive allianse - SH

Beste ledelse - TD-metaen

Diverse kategorier

Beste manipulator - Jentene på serveren kanskje

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - CowCity-meta, dere vant uansett hvordan vi vrir og vender på at seieren kom til.

Beste galler - McSafe, godt å ha hatt dere der

Beste romer - Sinners

Beste forumdeltaker - Aakvik og Plopp, har som regel humor med seg i innlegg.

Verdt å minnes - SH/SS Hva en liten gjeng på rundt 40+ spillere får til.

Beste hendelse - Da jeg måtte sende hammer på Willie Foo Foo-WW.

Verste hendelse - Faktisk det samme, hammeren min på Willie Foo Foo.

Beste bruk av artefakt - SH/SS, flink til å bytte og ytnytte artefakter vi satt på.

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe - Å tro at KFSDV ville sende hammer.

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi har på mange måter vunnet Nox 9 etter min mening, og det var ingenting vi kunne gjort anderledes.

Andre spillere som bør nevnes - Mystique, det har vært en glede å spille med dere. Love you.

På denne måten kommer jeg til å huske runde 9 av Nox - En snodig runde rett og slett.

Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store Nomineringstråden nox 20
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 20: mai 2015 - august 2015
    Svar: 12
    Siste innlegg: 2015-08-27, 01:00
  2. Den store nomineringstråden
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014
    Svar: 13
    Siste innlegg: 2014-12-13, 01:53
  3. Den store nomineringstråden - S3
    By Nightcube in forum S3 - runde 3: januar 2010 - januar 2011