Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: -NAV- takker for seg en stund

Standard -NAV- takker for seg en stund

Hvertfall med svinseladden som leder

hadde hvert koselig med både positiv og selvsagt negativ tilbakemeldinger.

-NAV- har igjennom flere runder nå prøvd å være en allianse folk kunne trives i. vi ble store vi også som resulterte i at hvis vi skulle overlever måtte vi gi plass til de som ville noe å faktisk kaste ut de som ikek hadde tid til å drive med travian. VBi ble en slags 3 kløver med ledere som alltid var der. + en del andre som var med å hjalp til opp igjennom de siste årene.

Trøffel har vel alltid hvert min store medhjelper gjenom starten å helt frem til nå.

Sikander som også styrte nav på nox 7 med egen ww o.s.v har også alltid stilt opp å hver til meget stor hjelp.

men det er mange mange spillere som alltid har hvert der, kanskje ikke som ledere men trofaste spillere

Lofotkongen,flowerpot girl, binladden. o.s.v jeg husker ikke navnene på alle en gang, men jeg har stor respekt for hva dere hjalp meg å gjøre nav til opp igjennom.

vi er en deffer gjeng men fant ut at eg er sinnsykt kjederlig uten litt off. så vi lærte å angripe også etterhvert:-) men som regel var det for å lage farmer eller hevne oss på de som var dumme nok til å angripe oss.

Vil bare takke for tiden sammen med dere alle.

Så vil jeg takke alle som tok i mot vår hjelp som deffere å gjorde vår travian tid enda bedre til tider med gode sammarbeid..

jacob &co (som en sa) er vel en som virkelig må dras frem her. han stolte på oss å vi på han. flott sammarbeid må jeg si. men ellers mange andre også. KK som hjalp oss når vi hadde egen ww + våre hemmlige offere :-) sjolstad å gjengen skal ha stor takk for at vi overhode fikk ww hahaha.

selvsagt er det mange gode spillere bak dette men den listen vil være veldig lang å i håp om ikke å glemme noen lar jeg det stå åpent :-)

uansett takker jeg også på nav sine veine for meg som leder..

takk alle for en god tid med store opp å nedturer..

Svinseladden signer ut etter nox 9..

cya :-)
    Nox 4 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 5 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 6 Insane General (-NAV- Grunnlegger) (Dual) (retired),Nox 7 Luringen,Nox 8 Svinseladden (retired),Nox 9 Masterofmyself

Standard

Takk for alle de gode stundene, vi har hatt mye morro sammen Svinseladden - Det samme med Trøffel, NAV har aldri vært det samme uten han for min del, så stor takk til dig.
    When best is an option, good is not enough!

"Over and out"

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Nightcube Vis innlegg
    Takk for alle de gode stundene, vi har hatt mye morro sammen Svinseladden - Det samme med Trøffel, NAV har aldri vært det samme uten han for min del, så stor takk til dig.
    Har været en fornøjelse at spille sammen med dig, specielt at misbruge dit def i mine og alle de andres byer. Altid dejligt med nogle som har styr over at lave def. Derudover nogle hyggelige timer på skype. God vind fremover du...

Standard

Hei svinse

Takk for et kjempeflott samarbeid og det var hyggelig å bli kjent med deg. Du er en fin fyr

Stor klem Janne

Standard

takk til dere begge over her. alltid like koselig å støtte flotte spillere:-)

enda litt sur for at jeg ikke fikk sende mitt store sweep på sim haahha

ta ironien da folkens. nav med sweep er vel like sikkert som det er kald om vinteren:-)

0 16135 0 13556 0 0 82 988 0 0 1

galler sweepet sitt det se:-P
    Nox 4 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 5 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 6 Insane General (-NAV- Grunnlegger) (Dual) (retired),Nox 7 Luringen,Nox 8 Svinseladden (retired),Nox 9 Masterofmyself

Standard

Takk for et bra sammarbeid sist runde! :) en god leder til en flott deff allianse som gir seg nå ;)

Så får du ha lykke til videre :)

Cya
    Nox3: Winston Nox4: Winston Nox5: K 909 Nox6: Ørretfaan Nox7: Erlend
    Nox8: Dead Rabbits (Sluttet etter uke 2) / Get Lucky (Fra uke 4) Nox9: Afterburn (Sweepene da endgame var over..: http://bildr.no/view/853796 )
    No2: High Voltage (Sluttet etter uke 22)

Lignende tråder

1. Pontius takker af
    By synchro DK in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2015-03-18, 09:25
  2. takker af og siger tak for en god runde
    By Juntao in forum NOX - runde 6: september 2009 - januar 2010
    Svar: 4
    Siste innlegg: 2009-12-02, 15:08
  3. Da takker vi for oss.
    By Algiz in forum S2 - runde 2: juni 2008 - juni 2009
    Svar: 10