Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 35

Tråd: KFSDV-Angrep på Abraxas og ww-hit

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sevenfold Vis innlegg
    Det som gikk tapt der er uansett 10-15 dagers bygging for enhver spiller, så cleaner?
    Viser til at du ikke har rett til å kalle noen noob, også med tanke på timingen på det forsøket der, så viser det igjen at du ikke har noen rett til å kalle noen noob.
    Har også hørt du har hatt en liten troppetrening, så det sweepet der HÅPER jeg for din del var B-sweepet. Ellers burde du vurdere å avslutte kontoen og grave deg ned :)

Rett og slett tror jeg du er sur fordi KFSDV gjengen leker med dere, og du tar ut din frustrasjon ved den minste seier.
    Ser jo det litt morsomt da det var SH gjengen som brøt den såkalte iap'en, og så ble til de grader satt ut da de ble totalt overkjørt av de avdankete gamle spillerne :)
    Men, jeg skjønner deg godt, for de som spiller på de beste KFSDV kontoene er ikke bare de beste i Norge, men noen av de beste i verden.
    Og en sånn motstand blir man lett frustret over.

Og jeg trenger ikke spille for å få info, de fleste av vennene mine fra gamle dager spiller jo fortsatt, så jeg får daglige updates om hva som skjer, enten jeg vil eller ikke.
    "Men, jeg skjønner deg godt, for de som spiller på de beste KFSDV kontoene er ikke bare de beste i Norge, men noen av de beste i verden"
    Come on seven, du kan slenge så mye drit du vil til meg og så mye du gidder, men dette var vel noe drøyt, selv om jeg ville sikkert skrytt av det samme om jeg hadde vært i din situasjon både meg og deg vet bedre. Var det kanskje på tide med en oppdatering av start og midgame???

Odins ravnerOdins ravner ste123 sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Hjemme

Standard

Personlig kan jeg ikke uttale meg om noen KFSDV spillerne er de beste i verden siden det er en god stund siden jeg harspilt utenfor Norge og jeg har ikke spilt på så veldig mange i utlandet heller. Men bare tenk på det. Norge er et av de rikeste landene i verden per innb. Dette gjør mab har mulighet til å finansiere travian og bruke all sin tid på det til og med kanskje uten å jobbe. Tror du i det hele tatt at f.eks Somalia har travian spillere i toppen?
    . Men som sagt så vet jeg ikke.

Det har vel også vært norske alianser før som har vunnet ukx. Og Kfl(ikke kfsdv) har vel også vunnet i utlandet

dette var skrevet raskt på mob btw. Mye skrivefeil sikkert
    I’m a robot. Need proof? I have never once typed a CAPTCHA correctly on the first try.

Det er synd at flere av spillerne i toppen på norske servere er ekstremt cocky.Finner ikke samme holdning i de fleste andre land

Standard

"hammern" til abraxas var jo bare bittelitt større en den jeg mista for ca en mnd siden da O.o

leke offet? O.o

Standard

Lol, dette må være erkeeksempelet til KFL, de går 150% off-topic for å snakke om seg selv, og ikke det tråden ble startet med

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Rohirrim Vis innlegg
    Lol, dette må være erkeeksempelet til KFL, de går 150% off-topic for å snakke om seg selv, og ikke det tråden ble startet med
    Ja, for det var jo vi som gikk off-topic.. :) Sjekk litt nøyere neste gang.
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Plopp Vis innlegg
    Ja, for det var jo vi som gikk off-topic.. :) Sjekk litt nøyere neste gang.
    :O, Plopp, gidder du å rive WW'et til Tf4 snart, begynner å bli utålmodig....
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av 2rthunder Vis innlegg
    Er mer imponert av visse uttalelser, for ikke å si utbasuneringer her på forum....- langt mer enn det som vises av spillkvaliteter....

Fatboy @ work
    Derfor jeg spiller på forumet og ikke ingame.
    Kvaliteten på forumet er høyere enn inne på spillet.

<3
    SAGACIOUS VETERANS - We set the standard, others follow it
    Nox1-2: Sevenfold , Nox4: VOLTAIRE , Nox5: amoc , Nox7: Mr.Blue
    Nox8: Os Terríveis - Quitted. Fix4: VOLTAIRE Comx: Trajan
    Sez3&5: Sevenfold Sez4: FatB0y , Sez6-7: VOLTAIRE

Standard

akkurat. forumet spillere det er hva KFSDV har blitt redusert til.

jeg hadde skammet meg hadde jeg spilt i denne alliansen. men hva annet er nytt?
    Nox 4 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 5 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 6 Insane General (-NAV- Grunnlegger) (Dual) (retired),Nox 7 Luringen,Nox 8 Svinseladden (retired),Nox 9 Masterofmyself

Standard

Enkel matematikk:

Sevenfold > Verden

DEFelix ≥ Sevenfold

Lund ≥ DEFelix

KFL = Lund

Konklusjon. KFL (KFwhateverdekallesnå) > verden.
    nox1 - Den Ekte Felix | nox2 - The Dictator (quit)
    nox3 - Shibby | nox4 - rEkiym (quit)
    nox5 - Executionist

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sevenfold Vis innlegg
    Derfor jeg spiller på forumet og ikke ingame.
    Kvaliteten på forumet er høyere enn inne på spillet.

<3
    smaken er som baken
    Hvorfor gjøre ei kvinne lykkelig når du kan gjøre mange lykkelig

Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Lignende tråder

1. Hva skjer i hodene til SS/SH og KFSDV?
    By Heftige in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011
    Svar: 31
    Siste innlegg: 2011-02-22, 13:43
  2. KFSDV... sveket av sin egen spiller DrapHaug
    By Plopp in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011
    Svar: 29
    Siste innlegg: 2011-02-05, 02:14
  3. DrapHaug... sveket av sin egen allianse KFSDV
    By vet3 in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011
    Svar: 118
    Siste innlegg: 2011-01-27, 19:53
  4. KFSDV movie