Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 35

Tråd: KFSDV-Angrep på Abraxas og ww-hit

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nodelise Vis innlegg
    Hvordan kan du søke på et navn når du ikke spiller eller var det du som mistet cleaner
    Det som gikk tapt der er uansett 10-15 dagers bygging for enhver spiller, så cleaner?
    Viser til at du ikke har rett til å kalle noen noob, også med tanke på timingen på det forsøket der, så viser det igjen at du ikke har noen rett til å kalle noen noob.
    Har også hørt du har hatt en liten troppetrening, så det sweepet der HÅPER jeg for din del var B-sweepet. Ellers burde du vurdere å avslutte kontoen og grave deg ned :)

Rett og slett tror jeg du er sur fordi KFSDV gjengen leker med dere, og du tar ut din frustrasjon ved den minste seier.
    Ser jo det litt morsomt da det var SH gjengen som brøt den såkalte iap'en, og så ble til de grader satt ut da de ble totalt overkjørt av de avdankete gamle spillerne :)
    Men, jeg skjønner deg godt, for de som spiller på de beste KFSDV kontoene er ikke bare de beste i Norge, men noen av de beste i verden.
    Og en sånn motstand blir man lett frustret over.

Og jeg trenger ikke spille for å få info, de fleste av vennene mine fra gamle dager spiller jo fortsatt, så jeg får daglige updates om hva som skjer, enten jeg vil eller ikke.
    SAGACIOUS VETERANS - We set the standard, others follow it
    Nox1-2: Sevenfold , Nox4: VOLTAIRE , Nox5: amoc , Nox7: Mr.Blue
    Nox8: Os Terríveis - Quitted. Fix4: VOLTAIRE Comx: Trajan
    Sez3&5: Sevenfold Sez4: FatB0y , Sez6-7: VOLTAIRE

Standard

La oss gi en stor applaus for noen av verdens beste spillere som spiller i KFSDV
    nox 5 - Solskjaer | nox 6 - Star Scream | nox 7 - Soul Sister | nox 9 - Dwi

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av abbor Vis innlegg
    La oss gi en stor applaus for noen av verdens beste spillere som spiller i KFSDV
    Haha.. ler meg ihjel.
    Klart de er VERDENS beste, ikke "noen av verdens beste". Husk det er Seven som har lært dem alt de kan..
    Da kan du vel tenke deg hvor god han er.

Standard

Er mer imponert av visse uttalelser, for ikke å si utbasuneringer her på forum....- langt mer enn det som vises av spillkvaliteter....

Fatboy @ work

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av abbor Vis innlegg
    Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ikke er en av disse verdensmesterene. Jeg kan også våge å si at de ikke er verdensmestere i å sende korn ... ! :-)

Sitat Opprinnelig skrevet av 2rthunder Vis innlegg
    Er mer imponert av visse uttalelser, for ikke å si utbasuneringer her på forum....- langt mer enn det som vises av spillkvaliteter....

Fatboy @ work
    thumbs up!

Standard

KFL er elendige, aldri i verden at de var så gode som de sier, de bare samlet de som hadde lært dette nye travian spillet.

Etter den andre runden så lærte mange andre seg spillet. Da sluttet KFL nå lever de bare på forum...

Eller, det var ikke helt riktig...De starter å spille andre runder, blir eid av alle, så skylder de på at de har for mye IRL, sletter seg, og returnerer til forumet.
    Sist endret av sommerfuglen : 2011-03-27 kl 21:24 Årsak: Ordbruken var ikke akseptabel.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sikander Vis innlegg
    KFL er elendige, aldri i verden at de var så gode som de sier, de bare samlet de som hadde lært dette nye travian spillet.

Etter den andre runden så lærte mange andre seg spillet. Da sluttet KFL nå lever de bare på forum...

Eller, det var ikke helt riktig...De starter å spille andre runder, blir eid av alle, så skylder de på at de har for mye IRL, sletter seg, og returnerer til forumet.
    Uhm, nå er det vel allerede sagt at det ikke spiller mer enn 3 originale KFL og et par fler SV/DV i KFSDV denne runda, og disse spillerne henger veldig godt med om du selv hadde sjekket etter, i tillegg klarer jeg vel ikke å finne mer enn 10 av disse spillerne atm. på forumet som var med de første rundene. Det at vi begynte å spille andre runder og blir eid av alle som du sier er vel helt feil, de fleste ga seg faktisk etter nox2 eller nox4 hvor som kjent vi vant begge disse rundene, ytterst få som ga seg etter nox3 hvor vi ikke vant etter som jeg kjenner til. Det at mange har for mye IRL er sikkert sant, men det at du sier at vi skylder på andre og blir eid av alle eller enkelt og greit helt feil, dette hadde du vist om du fulgte litt med.
    Sist endret av sommerfuglen : 2011-03-27 kl 21:25 Årsak: Quote av uakseptable ord.
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sikander Vis innlegg

Hahahahaha, du er morsom du!

1. Det er da en grunn til at vi samlet såpass mange gode spillere eller? Nettopp fordi vi hadde en meget god stamme vi samlet spillere rundt. Jeg tør å påstå at vi hadde mange spillere som var noen av verdens beste. Nox holdt en høy standard før. Er mange spillere som har spilt i KFL som har gjort det like bra på internasjonale servere.

2. "Etter den andre runden". Vi holdt da på hele veien til nox5, Hvor vi vant nox1, 2, 4, var utslagsgivende på nox5. Hadde ikke unødig krangling hendt nox3, så hadde vi vunnet den også. Skaff deg riktige kilder først. Og er vel bare meg som lever på forum av KFL. Resten er jo borte.

3. Noen beviser for dette..? Blir jo latterlig å uttale seg om ting som man ikke har peiling på.

Le så mye dere kan og tro dere har peiling, men ja, det stemmer det seven sier. KFL har faktisk hatt noen av verdens beste innad. celloskog (bestående av Alex + 2 tyskere), som eide dex. DEFelix, som er verdens beste startspiller. Woland, kanskje Norges beste. Bare for å nevne et par.
    Sist endret av sommerfuglen : 2011-03-27 kl 21:25 Årsak: Quote av uakseptable ord.
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Plopp Vis innlegg
    Og er vel bare meg som lever på forum av KFL. Resten er jo borte.
    Jeg er da her jeg og, iallefall sånn halvveis
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Skien

Standard

ER her fortsatt jeg :) men ikke like aktiv som før.. nox har blitt for kjedelig desverre og er nok ikke bare meg som syns det
    Nox1 - Marius150
    Nox3 - Rock Lee
    Nox4 - Dualcore
    Nå - Tilbake for en ny runde! :)

Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Lignende tråder

1. Hva skjer i hodene til SS/SH og KFSDV?
    By Heftige in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011
    Svar: 31
    Siste innlegg: 2011-02-22, 13:43
  2. KFSDV... sveket av sin egen spiller DrapHaug
    By Plopp in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011
    Svar: 29
    Siste innlegg: 2011-02-05, 02:14
  3. DrapHaug... sveket av sin egen allianse KFSDV
    By vet3 in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011
    Svar: 118
    Siste innlegg: 2011-01-27, 19:53
  4. KFSDV movie