Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 24

Tråd: Sevenfolds skråblikk på end-game, mao kun for meg!

Standard Sevenfolds skråblikk på end-game, mao kun for meg!

På tide med noen skråblikk og fiffige analyser av end-game og runden generelt
    Dere har muligens lov til å kommentere her, men spamming vil bli slått hardt ned på av FP - Forum Polisen.

Is this the real life?
    Is this just fantasy?
    Caught in a landslide,
    No escape from reality
    Open your eyes, Look up to the skies and see,
    I'm just a poor boy, I need no sympathy..

Sang en gang Freddie.
    Hva han mente er vel diskutert minst en håndfull ganger, selv av ikke Queen-likere.

Men over til:
    "NOX9-Legendenes comeback"

Runden startet som kjent med at en av de store profilene trakk seg før runden startet, ikke snakk om meg nå. Men en velkjent def-kordinator av rang. De som ikke vet hvem, kan lure.

Før det så hadde en mindre profilert person sagt at han ikke kom til å stille, mao meg.
    Da jeg prøvde å starte opp KFSDV var det for å få tilbake godfølelsen, litt det samme som når RBK tok tilbake Eggen som trener, man tror på noe magisk, men akk..
    Muligens det blir seriegull, men noe CL blir det ikke for å si det sånn.
    Så da folket meldte seg opp før serveren, men valgte å ikke starte, så var det enkel sak, attpåtil med litt ubeleiligheter irl (ja, jeg har iblant det), så sømmet det seg ikke med en hardcore runde.
    Planen var for min del å samle opp mine gamle SV'ere og herje som vi har gjort mang en gang før på nox, men akk :)
    Som sagt, iblant så må man bare nøye seg med håpet og troa om noe stort, og heller leve i drømmen om at en dag.. Litt sånn som Liverpool fansen de siste 20 åra.. "Neste år..da.."

Men så over til runden generelt, jeg har jo selvfølgelig fulgt med på koseklumpene mine i KFSDV, selvom jeg selv ikke akkurat kan sies å spille.
    Har også fulgt med på gamle allierte og fiender, og fått med meg mange morsomheter, samt mye trist som ikke burde nevnes noe sted.

Runden startet jevnt fordelt, med ingen supermakt eller noe som helst, men i kjent nox-stil har ting bare ballet seg på hverandre, og folk har tenkt som alltid "vi er ikke sterke nok alene".
    Ingen som husker tilbake til nox-7 når en ihuga liten gruppe startet opp WW alene, med minimalt av def, og enda mindre off.
    Hvorfor noen skulle finne på noe så gale, nei har man troa, så når man jaggu meg langt.

Så det jeg savner på nox, og har gjort siden tidenes morgen, guts, hvor er de som reiser seg opp og sier "hei, vettu hva, vi bygger WW ALENE denne runden"?
    Nei, de er av fåtall, og kommer bare frem hvert 17. skuddår.
    så tilbake til denne runden, litt utti så allierte vel Sim seg med AC og TDC, så "splittet" igjen, og har nå dannet 2 ww allianser, jeg hadde litt troa på TDC, til de allierte seg med alle de småalliansene.
    Hadde de bare klart å droppe iap'en med AC og Sim, fjernet de små allyene, og stått på alene, så hadde de vunnet denne runden samme hva.
    For en seier er ikke alltid en seier, og et tap er ikke alltid et tap.
    Men meg om det :)

Så har vi SH/SS/NAV gjengen, hvor de igjen har klart å jage bort endel spillere med kynisk lederskap, og en egoisme som ikke ligner grisen.
    Skal ikke snakke stygt om Nox-vandreren Svinseladden, han har gitt meg mange gode øyeblikk som leder for NAV, og det vil ikke glemmes med det første.

Så har vi igjen TWA, uten sine faste ledere har de klart seg helt fint, så da er mitt spm - ER de gamle lederne borte? :o

og igjen da er KFSDV:
    Ingen ledere, ingen som drar lasset, enda så peser de seg fremover på merkelig vis.
    Smått imponerende; rart de skulle overleve uten Ploppusen :)
    Som flere har sagt her på forumet, han kan jo vinne en server alene.. :)

Så til siste del av kveldens skråblikk;
    Hvor avgjørende er WW-artefaktene?

Noen som faktisk har kjørt calc på sweeps vs 3x og 5x wall og uten?
    Total galskap, ihvertfall på en så liten koseserver som nox har blitt.
    Selv med 50% troppetrening etc, så ser man ikke flere store sweeps nå enn før i tia, mest pga folk ikke klarer å simme sweeps

Så da har vi litt til å tenke på ikveld.
    Og muligens hele morgendagen også, for hvem vet når jeg våkner igjen :)

NB: Håper ingen tar det her personlig, for det er ikke ment personlig, husk dette er 1 persons skråblikk på en heller merkelig runde, hvor legende har uteblitt :)

/
    Sevenfold out!
    SAGACIOUS VETERANS - We set the standard, others follow it
    Nox1-2: Sevenfold , Nox4: VOLTAIRE , Nox5: amoc , Nox7: Mr.Blue
    Nox8: Os Terríveis - Quitted. Fix4: VOLTAIRE Comx: Trajan
    Sez3&5: Sevenfold Sez4: FatB0y , Sez6-7: VOLTAIRE

Standard

Den sabotøren AC visstnok skal ha plantet har ihvertfall ikke jeg plantet, og vi er vel den eneste accouten utenom Bolla der? Og Bolla har ihvertfall ikke plantet han der Men er enig, sabotører ødelegger spillet... Men spioner som du driver med hjelper jo ikke veldig heller, sjekker når folk logger av, for så å ta ut sweepet deres rett etterpå krever ikke så veldig mye og er ikke fair play synes jeg ihvertfall. Det var vel ikke tilfeldigvis dine tropper han sabotøren tok ut?

Er ganske mange tilfeller hvor du har gjort det på denne speeden, du har selfølgelig spilt ganske bra, leder i pop osv, men hvor morro er det å ta ut sweep på sweep når du vet de er offline? Hvor er spenningen i det? Er det ikke morsommere å sitte å håpe på at du ikke waller, og at du faktisk treffer sweepet?

Du virket forresten ikke helt blid når SH/SS snudde ryggen sin til dere?
    S4 r2: Gurk (Reborn) | S3 r3: Hel (ESSR) |S2 r4: Loire (HDSL) | S4 r5: Sukker i Spinn (Fimbul)
    Nox6: DreamTeam (AC) | Nox8: Dumino | Nox9: Tigers Disipler (AC) | Nox13: Munkholm (AC) | Nox14: Dreamteam (AC) | Nox16: Munkholm (AC)| Sez 10: Hasselhoff (Baywatch) |

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Gurken Vis innlegg
    Den sabotøren AC visstnok skal ha plantet har ihvertfall ikke jeg plantet, og vi er vel den eneste accouten utenom Bolla der? Og Bolla har ihvertfall ikke plantet han der Men er enig, sabotører ødelegger spillet... Men spioner som du driver med hjelper jo ikke veldig heller, sjekker når folk logger av, for så å ta ut sweepet deres rett etterpå krever ikke så veldig mye og er ikke fair play synes jeg ihvertfall. Det var vel ikke tilfeldigvis dine tropper han sabotøren tok ut?

Er ganske mange tilfeller hvor du har gjort det på denne speeden, du har selfølgelig spilt ganske bra, leder i pop osv, men hvor morro er det å ta ut sweep på sweep når du vet de er offline? Hvor er spenningen i det? Er det ikke morsommere å sitte å håpe på at du ikke waller, og at du faktisk treffer sweepet?

Du virket forresten ikke helt blid når SH/SS snudde ryggen sin til dere?

:)

Det første er en antagelse fra meg, men AC var vel litt større før, så du vet hva jeg mener :)

Du bommer hardt på 1 punkt :)
    1. Jeg spiller ikke, så var ikke mine tropper, men kan si hvem det var sine, Bellatrix.
    Pga jeg ikke spiller så kan jeg ikke ha spioner, eller være blid eller sur.
    Og om jeg hadde spilt, så hadde ALDRI KFSDV hatt noe som kunne ligne på iap eller allianse med SH.
    Mao, så er jeg glad for at det skjedde for de i KFSDV sin skyld :)

Men må si jeg synes det er hysterisk morsomt at folk tror jeg spiller på Thermon.

Standard

Kjære Sevenfold, hva er galt? Vi skulle jo ikke bry oss om slike tarvelige ting som dette. Er vel ikke verd å bruke tiden på så lange innlegg når vi ikke spiller. Fant sangen våres vennen. http://www.youtube.com/watch?v=TkTf2k9FM_4

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sevenfold Vis innlegg
    Og han som gjorde dette, er en ihuga AC fan, har ikke sett at de har tatt avstand eller noe som helst til det som skjedde, muligens de ikke vet om det, hva vet vel jeg :)
    Men skulle vel være rart om de ikke viste hva sabotøren dems holdt på med, ja jeg velger ordet sabotør, mulig han ble plantet som spion, men endte opp som sabotør.

Så jeg oppfordrer herved alle til 1 enkel ting, ta avstand fra sånt når det skjer.
    Spioner er ok, sabotører er..

Man kan konkludere det så enkelt som det her:

Alle har spioner, ingen vil si de har det, alle hater dem, noen elsker dem.

Det var dagens "skråblikk" fra denne kanten.

/
    Sevenfold out!
    Først og Fremst, kanonbra at du tar deg tid til å skrive såpass velgjennomtenkte innlegg som du gjør (Nei, ikke ironisk ment)
    Ang. denne sabotøren som du her skriver om: Grunnen til at AC aldri har tatt noen avstand fra dette er rett og slett at ingen av oss i ledelsen hadde hørt om denne hendelsen. Å plante en "sabotør" slik du omtaler denne spilleren har aldri vært vår måte å spille på og kommer aldri til å bli det heller.
    nox 6 - balder
    nox 7 - Cassandra - Winner of NoX 7
    ukx - DrunkenNerd
    comx - DrunkenNerd

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Neddy Vis innlegg
    Først og Fremst, kanonbra at du tar deg tid til å skrive såpass velgjennomtenkte innlegg som du gjør (Nei, ikke ironisk ment)
    Ang. denne sabotøren som du her skriver om: Grunnen til at AC aldri har tatt noen avstand fra dette er rett og slett at ingen av oss i ledelsen hadde hørt om denne hendelsen. Å plante en "sabotør" slik du omtaler denne spilleren har aldri vært vår måte å spille på og kommer aldri til å bli det heller.
    Som jeg nevnte, var en påstand, er glad den blir feid til side, og regnet med det, men hva skal man gjøre for å ikke få en reaksjon?
    Men dere må ha hørt om den, stod jo massivt om det på forumet? :)

Men sikkert ikke alle som er like aktive her som Plopp og meg, for vi har jo ikke noe å gjøre ing :)

Trenger dog tema for kveldens innlegg, tema sendes på PM på forum :)

/
    Sevenfold

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Njæ, gidder ikke blande meg inn her gitt, siden det så fint står bare for deg
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Odins ravnerOdins ravner ste123 sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Hjemme

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sevenfold Vis innlegg

Og han som gjorde dette, er en ihuga AC fan, har ikke sett at de har tatt avstand eller noe som helst til det som skjedde, muligens de ikke vet om det, hva vet vel jeg :)
    Men skulle vel være rart om de ikke viste hva sabotøren dems holdt på med, ja jeg velger ordet sabotør, mulig han ble plantet som spion, men endte opp som sabotør.
    Denne her vil jeg kommentere, fordi denne her er litt feil. Denne spilleren startet opp som tidligere Ac spiller. Han visste godt hvor Ac kom til å legge seg, men allikevel legger han seg i KFSDV området. Hvorfor? Mange vil nok tenke at han planlegger å være spion. Men det er ikke tilfellet. Det er en spiller i KFSDV som fikk han til å starte å spille dette spillet, og da betyr samarbeidet med han mere enn med AC. Han spiller og kommer inn i KFSDV.
    Etterhvert slutter vennen hans å spille der, og da bestemmer han seg for å gå over. Hovedsaklig fordi defferne hans blir angrepet av KFSDV spillere, og de gidder ikke å slutte når han ber om det. Så i utgangspunktet så han faktisk for seg et samarbeid med KFSDV, men plutelig ble det helt rødt for han og det gikk dessverre utover andre..

Han kan nok heller legges til gruppen av de som blir spioner i løpet av spillet :P

En annen faktor til at denne spilleren gjorde som han gjorde er også noe jeg vil kalle meget høy oppfordring av en viss st** på en sim acc. Noen har rett og slett en gulltunge eller skal man si gullhånd. Denne spilleren hadde nok også tilgang til flere enn 1 acc.
    I’m a robot. Need proof? I have never once typed a CAPTCHA correctly on the first try.

Det er synd at flere av spillerne i toppen på norske servere er ekstremt cocky.Finner ikke samme holdning i de fleste andre land

Standard

Venter i spenning på kveldens innlegg Seven
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Valle hoovin

Standard

som Ste sa dette stemmer og han har også forklart meg at han så rødt på ledelsen

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Game of Ulv
    By Big.Bad.Wolf in forum NOX - runde 21: september 2015 - januar 2016
    Svar: 19
    Siste innlegg: 2015-12-07, 19:35
  2. End Game
    By RagTag in forum S1 - runde 5: september 2011 - juni 2012
    Svar: 9
    Siste innlegg: 2012-05-18, 13:47
  3. game pc
    By Asmodean in forum Generell snakking