Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 24

Tråd: Sevenfolds skråblikk på end-game, mao kun for meg!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av soloman Vis innlegg
    som Ste sa dette stemmer og han har også forklart meg at han så rødt på ledelsen
    Vel, når man driver å whiner 24/7 til ledelsen om ditt og datt og ikke kan ordne en ting selv så kan han bare ha det så godt, er enig i det ste ellers sier, men dette var han alene ikke ledelsen, det er det ikke vits i å diskutere engang. Han kan ikke forvente at 20 middelmådige/dårlige spillere skal få lov til å være med i KFSDV kun fordi de deffer han opp med et par tusen spyd eller lignende og kan heller ikke forvente at vi skal ta hensyn til hver og en av disse, de som var gode nok fikk bli med, så det stemmer ikke at vi gikk løs på alle defferne han sine, de av defferne som ble angrepet var stortsett folk med et par byer og 2000 +/- spydmenn els. som ikke hadde veldig mye betydning eller var av veldig interresse for oss. Det burde selv en idiot forstå.

Greit nok at han var på vår side først osv., syntes blant annet AC chatten var morro, hoho :P
    /E
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Odins ravnerOdins ravner ste123 sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Hjemme

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eXot!C Vis innlegg
    Vel, når man driver å whiner 24/7 til ledelsen om ditt og datt og ikke kan ordne en ting selv så kan han bare ha det så godt, er enig i det ste ellers sier, men dette var han alene ikke ledelsen, det er det ikke vits i å diskutere engang. Han kan ikke forvente at 20 middelmådige/dårlige spillere skal få lov til å være med i KFSDV kun fordi de deffer han opp med et par tusen spyd eller lignende og kan heller ikke forvente at vi skal ta hensyn til hver og en av disse, de som var gode nok fikk bli med, så det stemmer ikke at vi gikk løs på alle defferne han sine, de av defferne som ble angrepet var stortsett folk med et par byer og 2000 +/- spydmenn els. som ikke hadde veldig mye betydning eller var av veldig interresse for oss. Det burde selv en idiot forstå.

Greit nok at han var på vår side først osv., syntes blant annet AC chatten var morro, hoho :P
    /E
    Aldri sagt det han gjorde var riktig, det var absolutt feil, ville bare fortelle riktige fakta
    I’m a robot. Need proof? I have never once typed a CAPTCHA correctly on the first try.

Det er synd at flere av spillerne i toppen på norske servere er ekstremt cocky.Finner ikke samme holdning i de fleste andre land

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ste123 Vis innlegg
    Aldri sagt det han gjorde var riktig, det var absolutt feil, ville bare fortelle riktige fakta
    Jeg sa vel jeg var enig i det du sa, jeg bare forklarte saken nærmere :P, kan sikkert ha uttrykt meg litt rart xD
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Oslo

Standard

I herrens navn for noen sjukt lange innlegg Seven

Kan du skrive et kort referat av posten og poste for oss som faktisk spiller?
    Old school NOX player :)

- Leko -

Standard Sevenfolds skråblikk på end-game, mao kun for meg!

God aften godtfolk.
    Ser dere har spammet litt, og hva kan man vel forvente.

Jeg spurte etter temaer, fikk inn noen forslag, og godt er det :)
    Men idag vil jeg bruke tiden min på å se litt nøyere på T4, og hva tanken bak er.

Moderator kommentar: sommerfuglen
    Diskusjon flyttet til et fellesområde lengre opp da problemstillingen gjelder hele domenet. For å lese/kommentere posten som var her, gå hit... http://forum.travian.no/showthread.php?t=24879

Sitat Opprinnelig skrevet av Leko Vis innlegg
    I herrens navn for noen sjukt lange innlegg Seven

Kan du skrive et kort referat av posten og poste for oss som faktisk spiller?
    Kan ikke vise hensyn, postene er umulig å skrive noe kortere :)
    Sist endret av sommerfuglen : 2011-03-25 kl 23:57
    SAGACIOUS VETERANS - We set the standard, others follow it
    Nox1-2: Sevenfold , Nox4: VOLTAIRE , Nox5: amoc , Nox7: Mr.Blue
    Nox8: Os Terríveis - Quitted. Fix4: VOLTAIRE Comx: Trajan
    Sez3&5: Sevenfold Sez4: FatB0y , Sez6-7: VOLTAIRE

Standard

takker å bukker jeg seven. vi har vel hatt våre drittsleng bemerkninger o.s.v noe som jeg har funnet ut skal høre til på nox av en eller annen grunn:-.)

vil bare takke deg også for mye morro, som da du prøve å bli med i nav. var et tappert forsøk da:-)

til å med fatboy har fått avslag der ( som jeg har fått høre sykt mange ganger etterpå)

det har hvert gøy.

-NAV- var faktisk nok en gang inne på tanken å så og si gå alene. men nå skal også det sies at når vi var "alene" støttet jo også kk oss, selv om de også drev sin personlige krig tror jeg det var..

vi hadde bare ikke nok online tid til sammen for å bygge ww men men
    Nox 4 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 5 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 6 Insane General (-NAV- Grunnlegger) (Dual) (retired),Nox 7 Luringen,Nox 8 Svinseladden (retired),Nox 9 Masterofmyself

Standard Profilene, hvor tok de veien?

God aften godt folk, idag er temaet: Profilene, hvor tok de veien?

Som de fleste som har spilt noen runder nox nå, så har det alltid vært noen store profiler på hver eneste runde nox, enten i positiv eller negativ sammenheng.

Kan starte med en kort leksjon fra nox1 til dags dato, sett i mine øyne :)

Nox1:
    Akselredhead - Nox sin første sabotør, den første til å tømme et fiendtlig WW for def, mange sier det var taktisk bra gjort. Selv så står jeg ikke inne for sånt, mulig de som sa det den gang også har endret mening etter det skjedde mot dem selv nox3.. hvem vet :)
    Selv så ble jeg godt kjent med Aksel nox2, og selvom han gjorde noe dumt nox1, og ikke angret på det, så kan man vel si han er en god gutt, som det egentlig ikke er noe vondt i.
    Fra nox1- han ble "glemt", var han på alle sine lepper.

Matti - Lederen av KFL, de som lurer på noe, kan spørre seg selv om hvorfor de ikke vet noe om den første store taktikkeren på nox.

Nox2:
    Neron - ANC ledere, en av de som skulle "ta seg av" KFL sitt skitne spill fra nox1, slo litt feil, men de fleste husker han for ram-sweepet og som leder for ANC :)

Plopp - Tok over ledelsen i KFL etter Matti, like sterk om ikke sterkere taktisk, ledet vel tidenes mest suverene meta på nox- KFSDV

SV-gjengen - Vil ikke skrive ned enkelt navn, for vi alle var fryktet for vår "all-in" mentalitet, om troppene døde gjorde ingenting, da lagde vi bare nye. Spilte under mottoet: "Win a few, lose a few."

Nox3:
    Skiboks - Stakk av med WW ikke bare 1 gang, men 2 ganger på kort tid, andre gang han stakk var det pga BP. Eneste grunn til Cathrarinas NH vant den runden, var pga Skiboks.

Le nub - Tidenes største konto på nox, holder fortsatt pop rekorden og by rekorden på nox.

Nox4:
    Mr.Macho - Leder for KFL, holdt vinnende WW, mistet 15k kata i egen oase(?)

VOLTAIRE - Leder for SV, kjent blant fienden som han som mistet offbyen hvor det som ville vært nox historiens største sweep uten arte var, uten å få def poeng. En på kontoen satte heller 500k wall i hovedstaden.

Skattefuten - Har fortsatt rekorden for sweep bygget uten artefakt på nox, enda det var 3.5 server på den tiden.

akh-Horus - Stakk av med def-allyen til KFL dagen WW kom.

Nox5:
    tsk tsk - Beviste for hele nox at det er mulig å simme sweep i gokk.

Nox6: ,-

Nox7:
    Soul Sister, trenger vel ikke si noe.

Nox8: ,-

Nox9: ,-

Man kan vel spørre seg, hvorfor har det seg sånn at profilene har blitt borte?
    Hvor er de som skiller seg ut, og gjør noe ekstra enten positivt eller negativt?

/
    Sevenfold out!

NB!
    Husk dette er personlige meninger, ikke fasit.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sevenfold Vis innlegg
    God aften godt folk, idag er temaet: Profilene, hvor tok de veien?

Som de fleste som har spilt noen runder nox nå, så har det alltid vært noen store profiler på hver eneste runde nox, enten i positiv eller negativ sammenheng.

Kan starte med en kort leksjon fra nox1 til dags dato, sett i mine øyne :)

Nox1:
    Akselredhead - Nox sin første sabotør, den første til å tømme et fiendtlig WW for def, mange sier det var taktisk bra gjort. Selv så står jeg ikke inne for sånt, mulig de som sa det den gang også har endret mening etter det skjedde mot dem selv nox3.. hvem vet :)
    Selv så ble jeg godt kjent med Aksel nox2, og selvom han gjorde noe dumt nox1, og ikke angret på det, så kan man vel si han er en god gutt, som det egentlig ikke er noe vondt i.
    Fra nox1- han ble "glemt", var han på alle sine lepper.

Matti - Lederen av KFL, de som lurer på noe, kan spørre seg selv om hvorfor de ikke vet noe om den første store taktikkeren på nox.

Nox2:
    Neron - ANC ledere, en av de som skulle "ta seg av" KFL sitt skitne spill fra nox1, slo litt feil, men de fleste husker han for ram-sweepet og som leder for ANC :)

Plopp - Tok over ledelsen i KFL etter Matti, like sterk om ikke sterkere taktisk, ledet vel tidenes mest suverene meta på nox- KFSDV

SV-gjengen - Vil ikke skrive ned enkelt navn, for vi alle var fryktet for vår "all-in" mentalitet, om troppene døde gjorde ingenting, da lagde vi bare nye. Spilte under mottoet: "Win a few, lose a few."

Nox3:
    Skiboks - Stakk av med WW ikke bare 1 gang, men 2 ganger på kort tid, andre gang han stakk var det pga BP. Eneste grunn til Cathrarinas NH vant den runden, var pga Skiboks.

Le nub - Tidenes største konto på nox, holder fortsatt pop rekorden og by rekorden på nox.

Nox4:
    Mr.Macho - Leder for KFL, holdt vinnende WW, mistet 15k kata i egen oase(?)

VOLTAIRE - Leder for SV, kjent blant fienden som han som mistet offbyen hvor det som ville vært nox historiens største sweep uten arte var, uten å få def poeng. En på kontoen satte heller 500k wall i hovedstaden.

Skattefuten - Har fortsatt rekorden for sweep bygget uten artefakt på nox, enda det var 3.5 server på den tiden.

akh-Horus - Stakk av med def-allyen til KFL dagen WW kom.

Nox5:
    tsk tsk - Beviste for hele nox at det er mulig å simme sweep i gokk.

Nox6: ,-

Nox7:
    Soul Sister, trenger vel ikke si noe.

Nox8: ,-

Nox9: ,-

Man kan vel spørre seg, hvorfor har det seg sånn at profilene har blitt borte?
    Hvor er de som skiller seg ut, og gjør noe ekstra enten positivt eller negativt?

/
    Sevenfold out!

NB!
    Husk dette er personlige meninger, ikke fasit.
    Tror egentlig nivået bare har steget, men at dette gjelder alle så ingen som skiller seg ut så mye lengre. Folk får fler personer per account, som gjør det vanskligere å dominere over andre gode som også har mange dualer... Og det faktum at du ikke har "spilt" de siste rundene?
    S4 r2: Gurk (Reborn) | S3 r3: Hel (ESSR) |S2 r4: Loire (HDSL) | S4 r5: Sukker i Spinn (Fimbul)
    Nox6: DreamTeam (AC) | Nox8: Dumino | Nox9: Tigers Disipler (AC) | Nox13: Munkholm (AC) | Nox14: Dreamteam (AC) | Nox16: Munkholm (AC)| Sez 10: Hasselhoff (Baywatch) |

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Joda, er personlige meninger, men også et reultat av at du spilte mer aktivt da? I tillegg er jeg delvis enig, da vi de siste rundene ikke har sett like mye drama på forum, eller snakket mye i allianse mellom seg. Skal en del mindre til nå for å komme i søkelyset ... Hvorvidt det er positivt/negativt? Tja, jeg satte hvertfall pris på de store forumeksplosjonene og alt spillet, ofte dratt igang/skapt av overnevnte kontoer. Men at "the playing field" er jevnere gjør nok at enkeltkontoer ikke kan leke like mye som før.

Fra ett litt annet perspektiv (ikke KFL-SV-DV), så har jeg lagt merke til en del andre profiler enn de du lister opp i tillegg, men og de fra de tidligere runder. For min del virker det som det er få profiler siden jeg hverken spiller aktivt, følger med, eller bryr meg

Og ja, Mr. Macho mistet 15k catas i egen oase

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mordiiii Vis innlegg

Fra ett litt annet perspektiv (ikke KFL-SV-DV), så har jeg lagt merke til en del andre profiler enn de du lister opp i tillegg, men og de fra de tidligere runder. For min del virker det som det er få profiler siden jeg hverken spiller aktivt, følger med, eller bryr meg

Og ja, Mr. Macho mistet 15k catas i egen oase

Er nok flere profiler enn de jeg nevnte ja, muligens jeg redigerer litt når jeg har sovet på det, skriver som regel det jeg kommer på i farta og så redigerer det før jeg poster her, men idag så postet jeg direkte :)

Sitat Opprinnelig skrevet av Gurken Vis innlegg
    Tror egentlig nivået bare har steget, men at dette gjelder alle så ingen som skiller seg ut så mye lengre. Folk får fler personer per account, som gjør det vanskligere å dominere over andre gode som også har mange dualer... Og det faktum at du ikke har "spilt" de siste rundene?

Spilte da nox7, litt 8, og følger med denne runden.
    Var vel innom en konto og fulgte med nox6 også.
    Men joda, jeg er ikke så aktiv som jeg en gang var, sez7 var vel min siste runde som aktiv spiller :)

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Game of Ulv
    By Big.Bad.Wolf in forum NOX - runde 21: september 2015 - januar 2016
    Svar: 19
    Siste innlegg: 2015-12-07, 19:35
  2. End Game
    By RagTag in forum S1 - runde 5: september 2011 - juni 2012