Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 26

Tråd: Tippeligaen

SpringskalleSpringskalle Derlino sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Tromsø

Standard Tippeligaen

Da er vi i gang! 2-0 til TIL (mitt lag), Rushfeldt er nå 3 mål fra å tangere rekorden til Brattbakk hvis jeg husker rett. Og Thomas Drage gjør det stort! Stabæk taper 0-7 mot Lillestrøm! Litt av et sjokk! Diskuter folkens! Personlig mener jeg LSK spilte bra fotball etter det jeg så, nydelig kontringsspill! Tror dette blir en jevn og bra sesong!

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

LSK overrasket stort! Tipper VIF tar gullet foran TIL. Ellers vil LSK nok komme høyere enn tippet.. Viking og Brann rykker ned, Sogndal taper kvalliken,

Ble medlem
    Oct 2009
    Sted
    Norway, Oslo

Standard

Vålerenga vinner, Rosenborg kommer på andre og Viking på tredje.

Stabæk(Mitt lag) kommer på åttende.

Standard

Lillestrøm <33

Ønsker: 1. plass

Tror: 10. plass

Standard

Ta en titt på mitt lag FFK i kveld, er tippet langt ned på tabellen. Men dem kommer til og overaske i år ? Blir nok ikke noe medalje, men tipper topp 6.
    Har gjort mange smarte signeringer i år, ungt å lovende lag :)
    Topp 3
    1. Rbk (igjen dessverre)
    2. Viking
    3. Vif

SpringskalleSpringskalle Derlino sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Tromsø

Standard

Tippet på RBK på første, er litt usikker nå, stopperparet er veldig ujevnt. Utover det tippet jeg på VIF på andre, TIL på tredje. Brann tok jeg på siste, må kanskje bite i meg den hvis de fortsetter sånn.

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Koisen sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Nord i Nordland

Standard

For å si det ganske greit så går det ikke an å egentlig tippe noe utfall av Tippeligaen, skjønt tanker kan man jo alltids gjøre seg:

RBK kommer IKKE til å vinne Tippeligaen i år. Jan Jönnson er lang ifra god nok trener til å føre dette RBK-laget til topps i denne ligaen.

Brann kommer ganske sikkert til å beholde plassen i Tippeligaen i år, i motsetning til hva mange andre tror. Er derimot mer usikker når det kommer til lag som Molde og Stabæk da jeg for tiden ikke kan påstå at jeg synes dette er noen bemerkelsesverdig gode lag. Molde har kanskje fått Solskjær bak seg, men jeg har ikke så mye tro på han som trener som mange andre virker å ha.

Når det kommer til de nyopprykkede lagene så er jeg en smule usikker. Vil dog tro at FFK er det klart beste av disse lagene. FFK er det laget av disse som har desidert best Tippeligaerfaring, og med sitt høye publikumstall er dette et lag som helt klart fortjener sin plass i Tippeligaen.
    We never fail when we try to do our duty, we always fail when we neglect to do it.
    - Sir Robert Baden Powell(1876-1941)

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mordiiii Vis innlegg
    LSK overrasket stort! Tipper VIF tar gullet foran TIL. Ellers vil LSK nok komme høyere enn tippet.. Viking og Brann rykker ned, Sogndal taper kvalliken,
    Brann rykke ned Et Brann lag som igår valset over Rosenborg og lett kunne vunnet med 4-5 mål rykker ikke ned selv om de såkalte ekspertene tror det. Niks, i år blir det nok Sogndal, Sarpsborg og Stabæk som kommer til å slite mest i bunnen.

Og bare så du vet det; Er ikke noe kvallik lengre, er bare to som rykker rett ned ;)

Skal jeg tippe tror jeg Vif tar gullet. FFK, Start, TIL og Godset havner nok høyt mens Rosenborg, Stabæk, Viking, Molde og Ålesund skuffer stort. Jupp, slik ender det.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Ble medlem
    Oct 2009
    Sted
    Norway, Oslo

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus Vis innlegg
    Brann rykke ned Et Brann lag som igår valset over Rosenborg og lett kunne vunnet med 4-5 mål rykker ikke ned selv om de såkalte ekspertene tror det. Niks, i år blir det nok Sogndal, Sarpsborg og Stabæk som kommer til å slite mest i bunnen.

Og bare så du vet det; Er ikke noe kvallik lengre, er bare to som rykker rett ned ;)

Skal jeg tippe tror jeg Vif tar gullet. FFK, Start, TIL og Godset havner nok høyt mens Rosenborg, Stabæk, Viking, Molde og Ålesund skuffer stort. Jupp, slik ender det.
    Det der er jeg fullstendig uenig i!

GullfaksGullfaksGullfaksGullfaksGullfaks "zen" sin avatar
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    bergen sør

Standard

tipper alle lagene går konk og de ber meg spille for alle lagene og jeg får alle de 15(?) plassene.... noen som setter penger på det eller?

bye bye travian

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Tippeligaen - Veddemål
    By Derlino in forum Generell snakking
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2011-04-27, 14:18
  2. Tippeligaen
    By Derlino in forum Generell snakking
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2011-03-21, 15:17
  3. Tippeligaen 2010