Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 26 av 26

Tråd: Tippeligaen

RPG Veteran ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Bashere sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Litt skuffet over enkelte land, men Molde var vel forventet. Men jeg fatter ikke hva det er som gjør at Ålesund ikke har blitt bedre, når de i motstening til de andre lagene har økonomi?

Springskalle Negative sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Volda

Standard

Hadde Ålesund kun konsentrert seg om ligaen så hadde de nok kjempet om medaljer, men når man i tillegg satser knallhard på norsk cup og europacup blir det verken fugl eller fisk, dvs en cupfinale er ikke så ille men jeg frykter de taper denne.

Den største skuffelsen i år er RBK som med et budsett på både 2 og 3 ganger de fleste konkurrenter ikke klarer å prestere bedre. Men når det er sagt tror jeg de kommer fryktelig tilbake neste år.
    En sunnmøring kan fø ti nordlenninger, men ti nordlenninger kan aldri fø en sunnmøring.
    -Gammel ordtak

RPG Veteran ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Bashere sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    Hadde Ålesund kun konsentrert seg om ligaen så hadde de nok kjempet om medaljer, men når man i tillegg satser knallhard på norsk cup og europacup blir det verken fugl eller fisk, dvs en cupfinale er ikke så ille men jeg frykter de taper denne.
    Vi kan jo se hvordan den intensjonen har funket for RBK før. (sarkasme)

Den største skuffelsen i år er RBK som med et budsett på både 2 og 3 ganger de fleste konkurrenter ikke klarer å prestere bedre. Men når det er sagt tror jeg de kommer fryktelig tilbake neste år.
    RBK har riktignok gjeld, og har brukt penger på å skaffe spillere midtveis i sesongen. Dermed tror jeg at laget har fått gjort seg bedre til neste år, men ankeret på laget nå er nok Henriksen (treg som en snegle, har ikke forbedret teknikken). Men forhåpentligvis forsvinner Solskjær med en gang tilbake til Man U, og en av de sikkelige fra nord kan vinne serien i stedet (TIL, AFK, RBK).

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

TIL snapper sølvet ;-)

Standard

FKH vinner gullet og alle andre rykker ned!

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Koisen sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Nord i Nordland

Standard

Er vel bare å gratulere Molde med gullet, vanskelig å si at det var annet enn fortjent alt i alt.

Men så er det bare å vente å se på hvem som tar sølvet. De største favorittene er helt klart TIL og RBK, men kan ODD klare å snappe det foran dem?

Tromsø har fortsatt RBK igjen, som kan bety motstand. De har også Start i siste runde, som mest sannsynlig vil være sikret nedrykk på dette tidspunktet.
    RBK har som nevnt TIL igjen, og et Viking som på mange måter har skuffet litt.

Ser man på ODD igjen som bare er et poeng bak disse lagene har de fult overkommelige motstandere igjen i Sogndal og Sarpsborg.

Må innrømme at det hadde vært morsomt om laget fra Skien hadde greid sølvet på en liten sluttspurt, selv om jeg naturlig nok håper TIL greier det.
    We never fail when we try to do our duty, we always fail when we neglect to do it.
    - Sir Robert Baden Powell(1876-1941)

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Lignende tråder

1. Tippeligaen - Veddemål
    By Derlino in forum Generell snakking
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2011-04-27, 14:18
  2. Tippeligaen
    By Derlino in forum Generell snakking
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2011-03-21, 15:17
  3. Tippeligaen 2010