Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 44

Tråd: Farmerekord?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av srsk4 Vis innlegg
    Thermon er rekord på nox. Nough said.

Sindre
    tror ikke det gitt
    nox 5 - Solskjaer | nox 6 - Star Scream | nox 7 - Soul Sister | nox 9 - Dwi

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av abbor Vis innlegg
    tror ikke det gitt
    Stemmer..

SS har fortsatt farma 40 mill mer på en uke enn det Thermon greide ;)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av AlfaOmega Vis innlegg
    Stemmer..

SS har fortsatt farma 40 mill mer på en uke enn det Thermon greide ;)
    Uansett.. Thermon brukte nå hammeren til noe fornuftig om ikke annet..
    garentert rekord i antall ress farma i forhold til antall tropper tatt ut med et sånt sweep

Og ja er jo ikke sånn at en eller annen skal bestemme at det er faktisk rekord.. SS farma over 300 mill det husker jeg svært så godt, pussig nok hadde ikke lexiconet Seven den uka lagra i boka si, ikke dermed sagt at det stemmer lell.

Når man først er i draget.. Geir Moen har verdensrekord på 100m i firiderett ingen har løpt forterere enn 10.09, nok sakt...

Standard

Hehe... er vel ikke så imponerende av Thermon å farme såpass når man kan sjekke om folk er på og om de har tropper/ressurser i byene... Ser du i forhold til dkx så mangler han ganske mye på pop og farmerrekorder.. Nr.2 på farmerlista er et par spillere fra nox..

top3 over højeste indbyggertal

1. Flyttemand Poul 71.688 og 81 byer (Souly + Skorpion King + Dødsgøgleren) - dkx9
    2. Dualo 67.390 og 75 byer (LOTS Cable + Nille + Sir S) fra FKS i RHT metaen - dkx5
    3. Futte Garfield 60.587 og 67 byer (Yvonne + Katten) fra BB i BBB metaen - dkx6

Top3 over bedste farmere

1. Odoaker 797.138.900 (Metrobulent + Kandrup + Infestor + Lille Jonas) fra DUB i PH metaen - dkx8
    2. Storeslem 672.028.806 (???????) fra UPS i B5 metaen - dkx4
    3. Hammerslag 605 522 554 (Yvonne + Katten) fra Reality i B5 metaen - dkx4

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Leonidas.. Vis innlegg
    Hehe... er vel ikke så imponerende av Thermon å farme såpass når man kan sjekke om folk er på og om de har tropper/ressurser i byene... Ser du i forhold til dkx så mangler han ganske mye på pop og farmerrekorder.. Nr.2 på farmerlista er et par spillere fra nox..

Top3 over bedste farmere

1. Odoaker 797.138.900 (Metrobulent + Kandrup + Infestor + Lille Jonas) fra DUB i PH metaen - dkx8
    2. Storeslem 672.028.806 (???????) fra UPS i B5 metaen - dkx4
    3. Hammerslag 605 522 554 (Yvonne + Katten) fra Reality i B5 metaen - dkx4
    Hele runden tilsammen...
    Da kan vel ingen slå denne kontoen her i norden samme hva du ser på :)

Mao FIX er beste serveren i norden? :o

Tim-Antti 98 byer 126 795 pop 5 760 471 off poeng 2 581 388 354 ress farmet.

Og angående om folk er online eller ikke, så har vel det lite å si, vet ikke hvordan de farmet, men vet at det som regel er 20 stk online på nox om natta fra tidligere runder, så skal vel mye til om noen faktisk ER online :)

Og kontra Soul Sister så spilte det vel over 2 ganger så mange den runden av spillere, + de var gallere. Synes dog det er rart at det bare er de som er på min konto som tar Screenshots :s

Og nei Aakvik, jeg vet ikke hvorfor jeg mangler 2 uker midt i altet, mangler flere uker den runden, nesten litt skremmende, kan vel være fordi min co spiller tok screenshots de ukene og fikk 2 pc'er ødelagt på 2 uker rett etter runden var over :/
    Mistet alle takeover SS'ene osv samtidig, + endel annet fra tidligere runder vi har spilt, masse minner som ble borte da ja.
    Sist endret av Sevenfold : 2011-04-03 kl 18:09 Årsak: Sjekket Cry siden..
    SAGACIOUS VETERANS - We set the standard, others follow it
    Nox1-2: Sevenfold , Nox4: VOLTAIRE , Nox5: amoc , Nox7: Mr.Blue
    Nox8: Os Terríveis - Quitted. Fix4: VOLTAIRE Comx: Trajan
    Sez3&5: Sevenfold Sez4: FatB0y , Sez6-7: VOLTAIRE

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sevenfold Vis innlegg

Han hadde 650 millioner på 1 uke, men han farmet også mye fra alliansens medlemmer de siste ukene av endgame selv om det ikke har noe å si. Syns det er svært imponerende..
    FIX er nok den beste speed i norden, hvis ikke hele verden. det er sinnsykt mange bra spillere der sammenlignet med andre speed's
    nox 5 - Solskjaer | nox 6 - Star Scream | nox 7 - Soul Sister | nox 9 - Dwi

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sevenfold Vis innlegg
    Hele runden tilsammen...
    Da kan vel ingen slå denne kontoen her i norden samme hva du ser på :)

Og angående om folk er online eller ikke, så har vel det lite å si, vet ikke hvordan de farmet, men vet at det som regel er 20 stk online på nox om natta fra tidligere runder, så skal vel mye til om noen faktisk ER online :)

Og kontra Soul Sister så spilte det vel over 2 ganger så mange den runden av spillere, + de var gallere. Synes dog det er rart at det bare er de som er på min konto som tar Screenshots :s

Og nei Aakvik, jeg vet ikke hvorfor jeg mangler 2 uker midt i altet, mangler flere uker den runden, nesten litt skremmende, kan vel være fordi min co spiller tok screenshots de ukene og fikk 2 pc'er ødelagt på 2 uker rett etter runden var over :/
    Mistet alle takeover SS'ene osv samtidig, + endel annet fra tidligere runder vi har spilt, masse minner som ble borte da ja.
    Ikke missforstå, er imponert ovver farminga til Thermon jeg.
    Har aldri farma mere enn 190 mill eller så jeg, og da jobba vi beinhardt.
    Det jeg synes er litt pussig er at en eller annen skal si at: "jeg sier det er sånn så bare drit i å si noe annet" (ikke deg denne gangen )
    Men er vel også sånn nå at folk farmer spillere i egen allianse fremfor at de sender ress, da blir jo hele greia med å måle hvor mye man farmer latterlig.
    Farmer folk 700mill en uke, uansett server så må det jo være noe rart?
    På den annen side, siste uka farma vi i Pallas over 100mill, 75% henta vi ut fra en inaktiv i sim (samme farmen Thermon raida hardt og brutalt den uka de farma maks)
    Vi sendte vel ut maks 3 runder pr døgn og uten speed arte. Så med litt innsats og et par sånne farmer til så burde det ikke være helt håpløst og farme svært så mye mere.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av abbor Vis innlegg
    Han hadde 650 millioner på 1 uke, men han farmet også mye fra alliansens medlemmer de siste ukene av endgame selv om det ikke har noe å si. Syns det er svært imponerende..
    FIX er nok den beste speed i norden, hvis ikke hele verden. det er sinnsykt mange bra spillere der sammenlignet med andre speed's
    Ikke har noe å si?
    Tenk deg en spiller eller to med 30 byer hver og du kan hente alt av ress? blir fort 200 mill bare der..
    har ikke så mye med farming å gjøre.
    Derimot så er farming av relevante farms (ikke spillere som er etablert med proxy for å booste) de første to-tre ukene helt avgjørende og det er her vi ser hvem som jobber hardt og kan jobben.

Akkurat like imponerende som avtalte takeovers det der.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Aakvik Vis innlegg
    Ikke missforstå, er imponert ovver farminga til Thermon jeg.
    Har aldri farma mere enn 190 mill eller så jeg, og da jobba vi beinhardt.
    Det jeg synes er litt pussig er at en eller annen skal si at: "jeg sier det er sånn så bare drit i å si noe annet" (ikke deg denne gangen )
    Men er vel også sånn nå at folk farmer spillere i egen allianse fremfor at de sender ress, da blir jo hele greia med å måle hvor mye man farmer latterlig.
    Farmer folk 700mill en uke, uansett server så må det jo være noe rart?
    På den annen side, siste uka farma vi i Pallas over 100mill, 75% henta vi ut fra en inaktiv i sim (samme farmen Thermon raida hardt og brutalt den uka de farma maks)
    Vi sendte vel ut maks 3 runder pr døgn og uten speed arte. Så med litt innsats og et par sånne farmer til så burde det ikke være helt håpløst og farme svært så mye mere.

top 10 stats er show off, det har det så og si alltid vært.
    Hvor mange er det som dreper egne tropper etc for å komme top 10?
    Dreper tropper de ikke trenger (i angrep), farmer spillere i egen ally etc, en ting er å farme noen for å dekke en kornminus etc, men for stats sin skyld..

Har selv aldri farmet mer enn 120mill(?) på en uke, men da farmet jeg bare fordi jeg trengte ressursene, ikke fordi jeg tenkte særlig på stats.
    Kan jo sees på en annen måte også, er ikke nok folk som farmer nok til å drifte en off konto bra nok.
    Beste eksemplet denne runden er afterburn, ikke at jeg har noe imot dem, men med unik troppetrening, og 1 "stort" sweep og et halveis ramsweep som ikke ville skadet noen mur denne runden. Så farmet de for lite.
    Regnet ut ifra troppetall etc, så brukte de knapt stor kaserne og stor stall at all.
    Så der igjen er det noe som skurrer, de var top10 farmer, men driftet ikke sweepet bra nok, farmet de da med feil tropper etc?

Vel det er kanskje en annen sak enn dette, men fortsatt et tankekors.
    Hvorfor er de fleste redde for å farme med "main off'en" sin?

Og hvorfor farmer generelt sett folk så lite på nox?
    Farmene er som du sier Aakvik, rimelig bra om man vil.
    Så da kanskje jeg tar feil med det statsjaget mitt, mulig det bare gjelder off og def rank..?

For hvem setter wall tidlig i runden mot vanlige tropper, om den spilleren ikke er en trussel eller plage..?
    Sånne ting lurer jeg alltid på, men får aldri noen skikkelige svar :)
    Så konklusjonen da er statsjaget som tar overhånd.

Men men, nok om det.

/
    Sevenfold

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Aakvik Vis innlegg
    Ikke har noe å si?
    Tenk deg en spiller eller to med 30 byer hver og du kan hente alt av ress? blir fort 200 mill bare der..
    har ikke så mye med farming å gjøre.
    Derimot så er farming av relevante farms (ikke spillere som er etablert med proxy for å booste) de første to-tre ukene helt avgjørende og det er her vi ser hvem som jobber hardt og kan jobben.
    Mer.. 300 000 000 faktisk ;)

Tallenes tale:

1 by gir i snitt 20k ress * 29 = 580 000 i timen
    1 hovedstad gir om man simmer den ok, 300 000 i timen
    mao 1 konto gir 880 000 i timen gang det med 2 = 1 760 000/timen

24 timer i døgnet 7 dager i uken = 295680000 ressurser på 1 uke.
    Magisk.. :)

Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •