Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 31

Tråd: Takk og farvel - Sverdet legges på hyllen

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Nightcube Vis innlegg
    Hadde du spillt aktivt tidligere runder så hadde du vist utrolig godt hvor jeg har spillt men, kan ikke få med seg alt på serveren - Har spillt siden nox 3 uten pause til nå, på blant annet: DeathEvil, Quiz, Nightcube, Mr Juggernaut etc. klarer ikke ramse opp alle kontoene.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Koopa Vis innlegg
    Øøhhh.. (-)
    Jeg sier som kjekken her..

Sorry mac. Husker ingen av disse.
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Plopp Vis innlegg
    Jeg sier som kjekken her..

Sorry mac. Husker ingen av disse.
    Joda Plopp, jeg husker veldig godt Deathevil, hvor han ble kasta på hue og ræva ut. Var storkar og verdensmester trodde han, stor i kjeften og lekte med alle sider. Helt til kto eier oppdagen hvordan tingene sto til. Var ikke lenge han ble der da gett

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nodelise Vis innlegg
    Joda Plopp, jeg husker veldig godt Deathevil, hvor han ble kasta på hue og ræva ut. Var storkar og verdensmester trodde han, stor i kjeften og lekte med alle sider. Helt til kto eier oppdagen hvordan tingene sto til. Var ikke lenge han ble der da gett
    pfft.. Legenden blir aldri kastet ut av kontoer - han forlater kontoer.
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Standard

Misliker sterkt at min post ble fjernet, angrep mot ytringsfriheten :p

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Aspèct Vis innlegg
    Misliker sterkt at min post ble fjernet, angrep mot ytringsfriheten :p
    Forum Admin kommentar: Mordiii
    Ytringsfrihet er et ord som ofte blir nevnt når vi [moderatorer] fjerner noe. For det første innebærer ikke ytringsfriheten at en kan si hva man mener i alle tilfeller, og for det andre har du akseptert forumreglene som innskrenker mulighetene dine ytterligere for ha du kan ytre.

Bryter ett inlegg med en regel, så slettes det. Enkelt og greit. Det finnes nok av forum som ikke har regler, så vil du ytre hva enn du har på hjertet får du gå dit. Reglene skal være grei å følge, og de tolkes mer innskrenkende enn utvidene

Da går vi tilbake til topic.

Standard

vet jeg har sett disse 2, DeathEvil, Quiz men resten, nei.

Quiz var vel ikke tilfeldigvis en av de mangfoldige kontoene som avsluttet runden grust og farma nox6?

Skal ikke si jeg var så god til å holde på ressursene på slutten av den runden selv... :P
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Uansett da..

Ikke for og være stygg men måten "legenden" har spilt denne runden, så kommer jg med de tingene jg sier.
    Skal la alt det der ligge nå og bare si takk for mg også og siden nightcube er en legende så er jg en Gud.
    Hørtes riktig ut hvertfall.

Mvh!!

Aspect

Standard

Lidt positivet havde pyntet her :-) tak for den her gang champ, hvis du da altså er stoppet helt? :O Take care!
    Pusling (nox6) - Cassandra (nox7) - Dumino (nox8) - Thea (nox9) - Hasselhoff (sez11?) - Tamar (nox10) - Bestemor (nox11) - munkholm/big.bad.wolf (nox13) - Nikita (nox14)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av The_Hulatron Vis innlegg
    folkens, lad os prøve og holde os til emnet og ikke svine nogen til det er der ingen grund til. Om han forlader travian verdenen så lad ham gøre det, ønsker du at sige noget godt til ham da gør det. men ellers hold alt det andet for dig selv.

Lykke til videre night
    Tar fram denne igjen jeg, ser ut som folk glemmer fort.

Og hvis folk har mye imot han, tyder jo på at han må ha gjort noe som han huskes for.

Til dere andre, hva i huleste er vitsen å poste en post der dere forteller at dere ikke hverken kjenner eller husker Night, hvem bryr seg DET.

-Zill
    Sist endret av Koisen : 2011-03-29 kl 09:04
    nox4: Zillion [WDI/Endex] nox5: Stormbringer [[B]?] nox6: Pusling [Cowards]
    nox7: Cassandra [S-Cowards]
    [B] nox9: Thea [Cowards/SimCow]
    sez11: Pamela [Baywatch] nox13: Zill/Big.Bad.Wolf [Cowards] nox14: Nikita [Cowards]
    nox16:
    Pocahontas [Cowards] http://travian-reports.net/se/report/1486399384d

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av munkholm Vis innlegg
    Lidt positivet havde pyntet her :-) tak for den her gang champ, hvis du da altså er stoppet helt? :O Take care!
    Husk Janteloven er svært viktig for oss, så ikke en gang tenk på å si at du kan noe

Men nå er det sånn at folk er folk, de fleste som bruker mye tid på Travian mener de er svært så gode.

Det er faktisk sånn at hvis man spør mennesker om de er smartere enn gjennomsnittet så mener 80% at de er det..
    Er nok ikke helt ulikt i vår Travian verden

Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Lignende tråder

1. Farvel og tak nox!
    By munkholm in forum NOX - runde 16: januar 2014 - mai 2014
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2014-05-31, 15:24
  2. farvel ronja
    By kråke in forum Generelt
    Svar: 9
    Siste innlegg: 2011-10-28, 21:25
  3. takk og farvel