Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Bedre Gullklubb

Standard Bedre Gullklubb

hei.
    jeg syns det er litt irr. at jeg må plotte inn hver eneste farm manuelt i plyndre listen, men syns den ellers er veldig bra! :) men om man kunne hatt en tillegsfunksjon sånn som det å markere. men i stede legge til i plyndre liste? for nå er alt man kan gjøre med å høyre klikke på en spiller/felt er å markere, men om man hadde en knapp til som var legg til i plyndre liste, så velge hvilken liste man vil spillern/oasen etc. om dere skjønner? :)

det som er bra med detter er at det blir lettere å farme flere, men det som er dumt er at flere blir farmet mer..

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Care Vis innlegg
    hei.
    jeg syns det er litt irr. at jeg må plotte inn hver eneste farm manuelt i plyndre listen, men syns den ellers er veldig bra! :) men om man kunne hatt en tillegsfunksjon sånn som det å markere. men i stede legge til i plyndre liste? for nå er alt man kan gjøre med å høyre klikke på en spiller/felt er å markere, men om man hadde en knapp til som var legg til i plyndre liste, så velge hvilken liste man vil spillern/oasen etc. om dere skjønner? :)

det som er bra med detter er at det blir lettere å farme flere, men det som er dumt er at flere blir farmet mer..
    en slik funksjon var det på testserver10.com. Antakeligvis kommer det snart til Norge også. Husk at norske servere er ikke alltid top oppdatert.

I tillegg vil jeg nevne at jeg savner " totalantall" ressurser man har plyndret for hver enkelt farm.

Standard

Enda mer irriterende er det at man ikke kan legge inn speidere på plyndrelistene -.-'

Standard

Jeg er enig med ideen din. Det bør bli vurdert av de andre etter min mening...

- Tobi
    Duty is heavier than iron. yet death is lighter than a feather.

Japanese proverb
    http://travian-reports.net/us/report...f8,6895443acde (Inx)

Standard

selv enig i dette her. eventuelt høyreklikke på byen å velge legge til osv. ville vært mye enklere slik. kunne også tenkt meg noe mere oversiktlig på farmene som totalt plyndring fra den osv for å se hvor faktis mye du tjener på den.
    å egentlig om man er som meg gammal traver som brukte excel osv for å ha farme liste at man kunne kopiert inn den på noen måte

Lignende tråder

1. Svar: 8
    Siste innlegg: 2010-08-09, 23:31
  2. gullklubb
    By Bowser in forum Ideer
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2010-07-25, 19:30
  3. gullklubb angrip
    By ferari in forum Spørsmål
    Svar: 6
    Siste innlegg: 2010-03-04, 17:54
  4. Gullklubb...