Side 1 av 10 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 99

Tråd: Server 3 med T4 - kva meiner du?

ValslyngeValslynge LarsOlaEide sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Skjåk

Standard Server 3 med T4 - kva meiner du?

Kva meiner du om T4 så langt i S3? Saknar du T3,6, eller fungerar T4 minst like bra?

Utbroder her.

Standard

Jeg synes den er fabelaktig, men jeg har ikke møtt mye motsatand
    Noen som joiner dual på nox ta kontakt?

Standard

Heilt greit sålangt, kan ikkje fordra kartet og grafikken. Men dei nye oppdraga er kjempefine

SpringskalleSpringskalle Derlino sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Tromsø

Standard

Prøvde nå i et par dager, syns det var kjedelig... Likte heller ikke kartet, det var veldig uoversiktlig, og jeg syns det var vanskelig å holde oversikt over koordinater. Heltesystemet var ganske kult, spesielt det med at helten produserer ressurser, går an å gjøre mye med det. Alt i alt liker jeg T3,6 bedre.

Ble medlem
    Oct 2009
    Sted
    Norway, Oslo

Standard

Synes det er veldig kult det med helten og litt morsomt å bestemme hvordan h*n skal se ut. Men kartet er dårlig pleier noen ganger å spille på Iphone og da blir det VELDIG vanskelig å sende angrep. Men ellers er det helt greit. Syntes 3,6 var bedre.

ValslyngeValslynge LarsOlaEide sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Skjåk

Standard

Eg veit av erfaring at det er både dyrt og tidskrevjande å spela Travian T4 frå mobiltelefon, sjølv med Opera Mini. Og om kartet passar det best med den typen ord som gjev meg både straffepoeng og utestenging. Og eg veit ikkje om eg greier å spela ut S3, så kaotisk som T4 ser ut.

Ble medlem
    Oct 2009
    Sted
    Norway, Oslo

Standard

*kremt* Det koster penger hvis du spiller fra mobilnettverket ikke hjemmenettverk.

Men helten er det som er virkelig genialt med T4.

Standard

Liker det nye kartet veldig godt jeg, ikke like ensformig som det gamle, og litt mer realistisk med tanke på at kornet faktisk trenger vann. '

Synes forøvrig at helten er litt så som så med, synes det er altfor lett å få opp helte nivået på den. Oppstarten er blitt litt for lett, nå kan vi forvente ny by fra de første allerede tidlig neste uke, altså mindre enn 1 ukes spill! Ellers er jeg bare forvirra over at alle knappene har bytta plass, men det er vel en vane sak tipper det blir bra etterhvert så vi finner ut av det.

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Valle hoovin

Standard Dette dreper travian

OK kartet suger. Det er faktisk det værste jeg har vert borti. Og alt, da mener jeg absolutt alt var bedre med 3,6. Liker egentlig ingenting med dette nye systemet.

Standard

Syns kartet er helt fantastisk jeg
    Styrer lettere rundt med pilene på tastaturet og er det bestemte koordinater så plotter man de inn der de skal og vips..

Litt uvant med grafikken, men den er i grunn mer realistisk så har ikke så mange klager altså
    Ziva

Side 1 av 10 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. [Serverstart] T4 server!
    By PerrinAybara in forum Serverinformasjon
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2011-02-11, 00:10
  2. Hvilken server bliver server 2?
    By holger77 in forum Spørsmål
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2010-11-06, 11:50
  3. .com server