Side 3 av 10 FørstFørst 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 99

Tråd: Server 3 med T4 - kva meiner du?

Svimsekopp GullfaksGullfaksGullfaksGullfaksGullfaks kråke sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Fredrikstad

Standard

For at det er så mange på s3 nå er jo for mange tester den ut.. er ikke sagt de blir til the end..

Men hvorfor stenger dere ute de med dårlig syn i et spill..?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Nightcube Vis innlegg
    Legg merke til at det alltid er mulighet for endringer om det trengs og er nødvendig - Skal si jeg er enige i enkelte punkt men det og dra det hele over til at T4 startet til "negativt" blir fullstendig feil som Hulatron sier, interessen har jo økt på S3 nå etter dette - Kanskje noen opplever litt lagg, men det er forsåvidt tekniske problemer ikke nødvendigvis noe som vil vare, alltid mulighet for forbedringer husk dette er første T4 serveren som kjøres i Norge også.

• Kartet synes jeg er utmerket, pent og oversiktlig og mer nyttige funksjoner. +

• Auksjonene kunne kanskje trengt noen justeringer for og få litt mer balanse. -

• Hele helte opplegget er genialt, tydelig at det er lagt mer vekt på helten. +

Ellers ganske positivt overrasket over hvor mye arbeid de har lagt inn i dette - En server må prøves, og dette er den første T4 serveren, såklart kan den tilpasses etterhvert hvor det trengs i enkelte funksjoner som jeg er helt enig i.

Ingenting tyder jo på annet enn betraktelig høy aktivitet på S3 nå iforhold til forrige runde, som lover godt.
    Selvsagt er det litt flere på denne serveren enn de andre.. men dette er fordi det er nytt og det vil nok justere seg ned til "vanelig nivå". dessuten er det jo faktisk fler spillere som regga på f.eks s2 enn det er her. derfor vil jeg at det faktisk er et ganske skuffende oppmøte når en så stor nyhet kommer.

men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det ikke engang vurderes å ha en classic server? spillet mister jo mange spillere som ikke er intressert i T4. spillere som har vært her siden den første norske serveren. greit det er en test server men det er MYE som må fikses og jeg tror ikke T4 var klar for å bli sluppet ut. mye som ikke har vært skikkelig gjennomtenkt og som bør bli bragt tilbake på tegnebordet. jeg skjønner at man vil gjøre spillet litt freshere og appelere bedre til nye og yngre spillere men er det så mye å be om 1 T3,6 server?

n

SpringskalleSpringskalle Derlino sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Tromsø

Standard

Som de to før meg har skrevet, så klart det er mange som har regga, det er jo en ny versjon som folk har lyst å prøve. Men mange gjør sikkert sånn som meg og finner ut at det er kjedelig og så gidder de ikke spille mer.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kråke Vis innlegg
    Men hvorfor stenger dere ute de med dårlig syn i et spill..?
    ctrl + musehjulet i firefox gir større skrift. Du får forstørret ganske mye før det går utover oversikt.

Syntes mye av kritikken her er grunn og urimelig. Jeg vil gjerne slakte T4, men de aller fleste forandringene ser ut til å være et skritt i riktig retning, og noen av dem forandrer spillet drastisk i positiv retning; for eksempel nedjusteringen av de uretterdige fordelene germanere hadde.

*herp derp jeg er 17 og et halvt år og alt for tøff for grafikk jeg syntes er for 14åringer deeerp*

Trykk "g" i kartet, da får du rutenett, og med scroll gir det fantastisk oversikt, men kartet er litt tregt.

Odins ravnerOdins ravner Karianne sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2010
    Sted
    Oslo

Standard

sånn pengemessig skjønner jeg ikke dette med å appelere til yngre spillere... er det ikke de eldre som bruker mest penger?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Banditt1 Vis innlegg
    Trykk "g" i kartet, da får du rutenett
    Lifesaver :o

Sitat Opprinnelig skrevet av Karianne Vis innlegg
    sånn pengemessig skjønner jeg ikke dette med å appelere til yngre spillere... er det ikke de eldre som bruker mest penger?
    tja... langtidsprinsippet, de lar ungdommene bli hekta, og når de først kan skaffe gull selv, så går det en del.

Etter jeg fikk mitt eget bank kort så ble vel gullbruken 3 dobbla, minst :P

Aldri en NPC eller gulling av bygg før, da var det bare 25% ressfelt, tror ikke jeg brukte + konto før nox 7
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Svimsekopp GullfaksGullfaksGullfaksGullfaksGullfaks kråke sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Fredrikstad

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Banditt1 Vis innlegg
    ctrl + musehjulet i firefox gir større skrift. Du får forstørret ganske mye før det går utover oversikt.

Syntes mye av krittikken her er grunn og urimelig. Jeg vil gjerne slakte T4, men de aller fleste forandringene ser ut til å være et skritt i riktig retning, og noen av dem forandrer spillet drastisk i positiv retning; for eksempel nedjusteringen av de uretterdige fordelene germanere hadde.

*herp derp jeg er 17 og et halvt år og alt for tøff for grafikk jeg syntes er for 14åringer deeerp*

Trykk "g" i kartet, da får du rutenett, og med scroll gir det fantastisk oversikt, men kartet er litt tregt.

det hjelper ikke å gjøre den større når skriften ikke er synlig på det underlaget av svart som skinner igjennom bakgrunnen..

Standard

Travian t4 er en utgave av spillet som kan ta litt tid til tilvending, jeg spiller hovedsaklig på s1.com og på .com har nå 9 av 10 servere blit t4. MANGE gammle spillere gidder ikke gi spillet en skikkelig sjangs, som er veldig trist synes jeg. når 3,6 kom var det jo sykt mange som slo seg vrange da også, men de kom over det og endringene var til spillets fordel. imo!

for dere som ikke liker grafikken, det kommer jo grafikkpakker etterhvert til t4 også, ser for meg at noen lager noe helt simpelt så det blir lett å spille fra mobiler og går mye fortere, ser også for meg at noen lager en 3.6 pakke. dette vil gi dere tilbake det dere savner ved 3.6 og fordelene med t4

angående auksjoner og priser vil jeg bare si.... tingene er kaotiske nå den første dagen eller tre, av en eller annen grunn. virker som folk ikke tør la helten dø, om helten dør trenger mann ikke lenger heltens hus for å gjennoplive han, min helt har jeg brukt til han daua tre ganger allerede, å kjøpe salve kommer ikke til å koste mer enn 100 sølv pr salve etterhvert, på .com koster det faktisk bare 50-60 sølv pr salve, og bur går for 100-300 pr bur... så, prisene nå er vannvittige, men dere som virker desperate etter det her hjelper jo pent til med å skru opp prisene da.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av FVD Berta Vis innlegg
    Jeg spiller normalt bare på speedservere. Men måtte jo teste T4.

Skal de beholde spillere etter denne runden med nox (de få som er igjen) så bør det nok være en T3,6 og en T4 speedserver. I det minste ikke bare en T4.

Men familien min vil sikkert sette pris på at jeg gir meg etter mer enn 3 år med travianspilling
    Tror familien min setter pris på ny bil jeg, det skal nemlig jeg kjøpe da pågående nox er ferdig.
    Ser på budsjettet at jeg kan oppgradere bilparken basert på at jeg nå fremover ikke kommer til å spille Travian/kjøpe gull.

Standard

Skulle nesten tro dere mods her får betalt for å skryte av T4, så uforbeholdent positive som dere alle virker.

Side 3 av 10 FørstFørst 12345 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. [Serverstart] T4 server!
    By PerrinAybara in forum Serverinformasjon
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2011-02-11, 00:10
  2. Hvilken server bliver server 2?
    By holger77 in forum Spørsmål
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2010-11-06, 11:50
  3. .com server
    By Jonas'C in forum Spørsmål