Side 2 av 10 FørstFørst 1234 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 99

Tråd: Server 3 med T4 - kva meiner du?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av LarsOlaEide Vis innlegg
    Kva meiner du om T4 så langt i S3? Saknar du T3,6, eller fungerar T4 minst like bra?

Utbroder her.
    Kort sagt noe ræl grafikkmessig, kjempelag på serverer, noe det forøvrig er på speed også. så serverparken er vel ikke akkurat pr kasse for de norske serverene nå.
    posetivt med eventyr for helten, det er vel det eneste fine jeg kan si om dette.
    Må si det var en lettelse å sette denne kontoen på slett, og deilig å kjenne at jeg er ferdig med travian for godt på norske servere hvis de ikke gjør noe med hastigheten. Og skal alle servere over på T4 så er i hvertfall løpet kjørt.
    Tror det må en helt ny generasjon Trvianspillere til hvis Travian skal fortsette å leve.

ValslyngeValslynge LarsOlaEide sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Skjåk

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Aakvik Vis innlegg
    Kort sagt noe ræl grafikkmessig, kjempelag på serverer, noe det forøvrig er på speed også. så serverparken er vel ikke akkurat pr kasse for de norske serverene nå.
    posetivt med eventyr for helten, det er vel det eneste fine jeg kan si om dette.
    Må si det var en lettelse å sette denne kontoen på slett, og deilig å kjenne at jeg er ferdig med travian for godt på norske servere hvis de ikke gjør noe med hastigheten. Og skal alle servere over på T4 så er i hvertfall løpet kjørt.
    Tror det må en helt ny generasjon Trvianspillere til hvis Travian skal fortsette å leve.
    Eg kjende nett den same lettinga da eg sette kontoen min på sletting i går. Då var eg endeleg ferdig med T4.

Standard

Dette får meg sint. Disse auksjonene på salver og bur er jo latterlig dyre. Det er alt for få auksjoner ute, så prisen skrus opp til det glade vanvidd..........

T4 ser jo ut som en barnetegning og skal nok tiltrekke seg yngre spillere. Men de yngre spillerne på 10-15 år har sjelden råd til alt det gullet som må kjøpes bare for å få noen skarve salvetuber..... gjør noe med hele versjonen, dette blir for dumt. Svir jo i øya på gamle damer med all den grafikken og det rotete bildet. Og så er det så få salve auksjoner f.eks at man kjemper om å få de få som er til blodpris.

Men gamle damer har råd til gull, men vet snart ikke om jeg gidder når salver ol blir så vanvittig dyre. Droppe hele den morsomme helten, for ja det var det eneste som egentlig så morsomt ut med den nye versjonen. Vi har nå kjøpt 600 gull 3 ganger på et drøyt døgn. Kun for å få tak i salver (omtrent, litt gullklubb og annet også selvsagt)....

Skal teste det litt til. Men tror jammen dette var travian sin død for min del. Dessverre.

Skjønner jo at travian ikke lengre vil ha gamle damer som spillere her :D Meget synd
    Nina nox1: Ninus, nox2: Ninus, nox3: ??, nox4: Muttern, nox 5: Affini, nox 6: Patti, nox 7: Ulvehiet/IdaZofie, nox 8: Nike, nox 9: Tordenskiold, nox10: 9na, nox 11: 9na, nox 12: Vieja, nox 13: (arvet) PuiDeZmeu, nox 14: Arminius no3 r4 - Tordenskiold, dkx 13: Nerthus, sca. TT2013: 9na

Svimsekopp GullfaksGullfaksGullfaksGullfaksGullfaks kråke sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Fredrikstad

Standard

Jeg startet opp T4 for se hvordan det fungerte og prøvd spille i to dager..hvor er slette knappen har jeg begynt å tenke..
    For det første når man holder pila over for lese hva tingene er så er det et bittelite felt med svart bakgrunn med ei lita hvit tekst inni og teksten er liten,den er umulig for oss svaksynte å se og kartet er helt forferdlig både i grafikk å se kordinatorene.
    om alle travian servrene blir lik som T4 så stenger dem ute et folkeslag av de med dårlig syn ..
    Er kun en ting jeg liker er at der det er tømmer,leire,jern og korn nivåer er mer tydelig på selve rundingen ikke der det står hva man har av de forskjellige..

Jeg ønsker gjerne forsette travian,men blir vist utestengt med den nye T4 versjonen

Standard

T3,6 er flere hakk bedre etter min mening. jeg tror dette kan bli slutten for travian norge hvis det ikke kommer fler T3,6 servere. ser allerede etter 1 uke at det er mange som har mistet interessen noe som er synd ettersom det allerede er få spillere her. jeg vil anbefale og holde minst 1 T3,6 oppe ellers så tror jeg vi sitter på en synkende skute her.

grunnen til at jeg sier dette er:

- uoversiktlig barnslig grafikk
    - en veldig ustabil auksjon økonomi
    - Ubalanserte effekter i spillet (dyr)
    - Veldig avhengig av at man må kjøpe gull (passer dårlig med den barnslige grafikken)
    - Generelt dårligere spill opplevelse en det jeg har med T3,6

Jeg håper virkelig det blir flere T3,6 servere ellers vet jeg om fler en meg som kommer til å forlate travian.

Standard

Jeg spiller normalt bare på speedservere. Men måtte jo teste T4.

Skal de beholde spillere etter denne runden med nox (de få som er igjen) så bør det nok være en T3,6 og en T4 speedserver. I det minste ikke bare en T4.

Men familien min vil sikkert sette pris på at jeg gir meg etter mer enn 3 år med travianspilling
    Nina nox1: Ninus, nox2: Ninus, nox3: ??, nox4: Muttern, nox 5: Affini, nox 6: Patti, nox 7: Ulvehiet/IdaZofie, nox 8: Nike, nox 9: Tordenskiold, nox10: 9na, nox 11: 9na, nox 12: Vieja, nox 13: (arvet) PuiDeZmeu, nox 14: Arminius no3 r4 - Tordenskiold, dkx 13: Nerthus, sca. TT2013: 9na

SpringskalleSpringskalle Derlino sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Tromsø

Standard

Kom nettopp på at de kanskje var en idé å sette kontoen på sletting... Uansett, hvis alle serverne går over til T4 gidder jeg ikke mer, og tror nok de aller fleste som har spilt T3,6 føler det samme.

Baps sin avatar
    Ble medlem
    May 2010
    Sted
    B(orte)

Standard

Jeg kommer garantert til å gi meg med travian.no... om alle servere blir T4.
    Om det er positivt eller negativt skal jeg ikke uttale meg om :P

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Chrisfromnorway Vis innlegg
    T3,6 er flere hakk bedre etter min mening. jeg tror dette kan bli slutten for travian norge hvis det ikke kommer fler T3,6 servere. ser allerede etter 1 uke at det er mange som har mistet interessen noe som er synd ettersom det allerede er få spillere her. jeg vil anbefale og holde minst 1 T3,6 oppe ellers så tror jeg vi sitter på en synkende skute her.

grunnen til at jeg sier dette er:

- uoversiktlig barnslig grafikk
    - en veldig ustabil auksjon økonomi
    - Ubalanserte effekter i spillet (dyr)
    - Veldig avhengig av at man må kjøpe gull (passer dårlig med den barnslige grafikken)
    - Generelt dårligere spill opplevelse en det jeg har med T3,6

Jeg håper virkelig det blir flere T3,6 servere ellers vet jeg om fler en meg som kommer til å forlate travian.
    At sige det bliver slut for travian i norge tror jeg ikke helt på. Der er mange flere på denne server end der var på den sidst S3, eller er jeg helt på afveje nu?

jo måske mange vil stoppe fordi de ikke kan li forandringer. Men forandringer er godt for sjælen, ligger op til lidt hjernegymnastik med hvordan man skal klare sig igennem 1 server.

Det eneste der skal ændres på efter min mening er hastigheden, men det er jeg helt sikker på man allerede arbejder på.

Lightbulb

Legg merke til at det alltid er mulighet for endringer om det trengs og er nødvendig - Skal si jeg er enige i enkelte punkt men det og dra det hele over til at T4 startet til "negativt" blir fullstendig feil som Hulatron sier, interessen har jo økt på S3 nå etter dette - Kanskje noen opplever litt lagg, men det er forsåvidt tekniske problemer ikke nødvendigvis noe som vil vare, alltid mulighet for forbedringer husk dette er første T4 serveren som kjøres i Norge også.

• Kartet synes jeg er utmerket, pent og oversiktlig og mer nyttige funksjoner. +

• Auksjonene kunne kanskje trengt noen justeringer for og få litt mer balanse. -

• Hele helte opplegget er genialt, tydelig at det er lagt mer vekt på helten. +

Ellers ganske positivt overrasket over hvor mye arbeid de har lagt inn i dette - En server må prøves, og dette er den første T4 serveren, såklart kan den tilpasses etterhvert hvor det trengs i enkelte funksjoner som jeg er helt enig i.

Ingenting tyder jo på annet enn betraktelig høy aktivitet på S3 nå iforhold til forrige runde, som lover godt.
    Sist endret av Nightcube : 2011-02-26 kl 23:28 Årsak: skriveleif
    When best is an option, good is not enough!

"Over and out"

Side 2 av 10 FørstFørst 1234 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. [Serverstart] T4 server!
    By PerrinAybara in forum Serverinformasjon
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2011-02-11, 00:10
  2. Hvilken server bliver server 2?
    By holger77 in forum Spørsmål
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2010-11-06, 11:50
  3. .com server