Side 10 av 10 FørstFørst ... 8910
Viser resultater 91 til 99 av 99

Tråd: Server 3 med T4 - kva meiner du?

Very special person Faith sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2009

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus Vis innlegg
    Tilfeldig at alle mods, admins, mh etc hyller T4 mens de fleste dødelige gir t4 karakteren stryk? Skulle gjerne sett at dere også sa deres egen mening istedenfor å bare adlyde ordrene dere for fra Tyskland slavisk. For alle i teamet kan ikke like T4 like mye som dere gir uttrykk for når nesten alle andre hater T4.
    Med tanke på hvor mye pes man opplever å få dersom man sier at man liker T4, så er det vel kanskje ikke så rart at flere klokelig velger ikke å uttale seg.

Ikke forsøk å gjør dette til at TG har instruert teamet i hva vi skal si. TG har overhodet ikke gjort noe slikt, og de meningene vi gir uttrykk for er våre egne.

At vi støtter opp og liker en ny versjon er ikke unaturlig. Vi ønsker framgang for dette fantastiske spillet, og at det skal fortsette å leve videre. Med tanke på hvor mye syt som kommer fra enkelte, så er det tydelig at det ikke er alle som ønsker det samme.

Sitat Opprinnelig skrevet av Knoxville Vis innlegg
    Nå er jo helt rotet til når vi trykker på byene til folk , koordinatene har forsvunnet
    Hvilke koordinater er det som har forsvunnet?

Standard

jeg liker T4, det gir muligheter til folk som ikke er så glad i å farme hele dagen.
    "What will you do when they open fire along the whole line? I am ashamed of you. They couldn't hit an elephant at this dist....." famous last words
    Gen. Sedgwick 1864, killed in US Civil War
    NEI

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av The_Hulatron Vis innlegg
    Ingen fra tyskland har bedt mig om at sige hvad jeg siger. Jeg siger man bør give det en ordentlig chance i stedet for bare at feje det af banen. Jeg har flere som jeg har spillet sammen med der pt ikke er startet op på en speedserver, fordi de kun vil spille T4 for at få det testet ordentlig en hel server.
    For min del så er dette spillet ikke ferdiglaga , det er alt for mye feil innstillinger som burde vært luka ut før dem setter annonser om versjonen som skal ta over 3.6 . Det minner om en beta versjon
    Hvorfor gjøre ei kvinne lykkelig når du kan gjøre mange lykkelig

SpringskalleSpringskalle Derlino sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Tromsø

Standard

Har spilt en stund nå på en toppkonto, og det er faktisk ikke så ille som alle skal ha det til så fort man blir vant til det. Var egentlig det samme som skjedde med T3.6, det roet seg ned, og folk aksepterte endringene. Men T3.1 kommer alltid til å være favoritten :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus Vis innlegg
    Tilfeldig at alle mods, admins, mh etc hyller T4 mens de fleste dødelige gir t4 karakteren stryk?
    Hvis "de fleste dødelige" er surmulende forumrotter av noen guttevalper som ikke evner å komme med begrunnelser for sine synspunkter, har du helt rett.

T4 har definitivt sine svakheter, men forbedringene mer enn gjør opp for dette - i det inntrykket jeg hittil sitter med.

Standard

Vil bare takke alle travian folk for at sentrer kart er tilbake
    Var det eg har savna mest i T4 sålangt

Standard

Altså - Travian Games - jeg skjønner at dere satt og lo dere skakk ihjel der nede i Tyskland da dere la inn en thing-a-ma-jig i spillet som gjør at eventyr ligger i nærheten av førsteby når helten er i hq femten timer unna, og omvendt.

JAAAAAAA, da. Artig, det. Kjempeartig. Ååå, som jeg ler inni meg.

Men HVER! FORDØMTE! GANG!?

Spar meg for den type banal, tysk humor, er dere snille.
    Wounds heal, scars fade - honour is forever

S6: Hilda - S1: Hilda (WW/Mayhem WW-vinner) - S4: Red
    NOX6: Veum - NOX8: Bytch - NOX10: Bytch (WW) - NOX12: Bytch (WW-vinner) - NOX14: Kraken

Standard

Ligger det ann til et laaaaangt endgame? Jeg spiller ikke på serveren, og vet ingenting om den, men om jeg har forstått riktig er det ikke lengre 50% kornforbruk i WW byene (noe som sannsynligvis gir mye mindre deff) og WW-hammerne er sikkert litt større på grunn av helteutstyr?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mr. Sam Vis innlegg
    Ligger det ann til et laaaaangt endgame? Jeg spiller ikke på serveren, og vet ingenting om den, men om jeg har forstått riktig er det ikke lengre 50% kornforbruk i WW byene (noe som sannsynligvis gir mye mindre deff) og WW-hammerne er sikkert litt større på grunn av helteutstyr?
    Er vel alt for tidlig å si noe enda, ingen wwer har enda passert 50 ;)men joda det er nok helt sikkert noen nye "rekordsveep" på servren, tatt i betraktning det har generelt vært lite sveepslitasje og som du nevnr alt helteutstyret, i tilegg så gir jo helten ekstra atp til tropper.

Side 10 av 10 FørstFørst ... 8910

Lignende tråder

1. [Serverstart] T4 server!
    By PerrinAybara in forum Serverinformasjon
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2011-02-11, 00:10
  2. Hvilken server bliver server 2?
    By holger77 in forum Spørsmål
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2010-11-06, 11:50
  3. .com server
    By Jonas'C in forum Spørsmål