Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 22

Tråd: AC - sett fra innsiden

Standard AC - sett fra innsiden

I denne posten skal jeg prøve å forklare mitt syn på hvordan AC har fungert. Jeg vil gjøre mitt beste for å være ærlig og objektiv. Det er jo generelt en mangelvare her på forumet, det ryktes hit og dit og 20 % er vel kanskje i nærheten av sannheten. Likevel endel synsing blir det nok.

Historieoversikt:
    Historien om AC begynte i GAK med en inaktiv danske ved navn Nemesis. Dette var altså nox 5. Zillion og Elric spilte da på Stormbringer og skjønte visst at han der ikke kom til å gjøre en dritt. Hvordan han da tilslutt endte opp med to WW er ubegripelig for meg.... De tok altså ansvar for greia. Jeg skulle være defferen til Andariel, som også var i GAK (jeg skrev en post her på forum der jeg spurte om noen toppspillere ville ha meg som deffer og nallekavn var eneste som spurte). GAK skiftet navn til ? og jeg ble etterhvert leder for vingen, da jeg så at det gikk på ræva med han forrige lederen.

ACnavnet oppstod nox 6 etter forslag fra meg, skal ikke gå så mye inn på den historien, men det gikk åt skogen med hele alliansen. Skal fortelle delvis hvorfor etterpå.

Nox7 var den store runden for AC. Vi havnet i klammeri med Jakob og gjengen i starten siden vi begge var i NV, men ble en meta i stedet. For å være ærlig så var det nok TRU som styrte det meste, særlig den offensive biten, og vi rapporterte offtropper til Jakob. I realiteten var det bare 2-3 kontoer fra AC som var med på aksjoner, og jeg husker jeg var litt skuffet over det.

Nox 8 var det bare et par kontoer igjen, meg inkludert. Det hele endte med at vi sendte offtropper på ninas WW, Dumino var fortsatt alliert med det WWet da Sindre sendte på dem, jeg var ikke fordi jeg hadde gått ut fra TRUgjengen tidlig i runden.

Nox 9 kjenner jeg ikke så mye til, men vet at xerxes, altså baard, hadde fått seg jobb og gitt opp travian, og derfor ikke gadd forsvare byen. Han hadde også en toppkonto på sez, men der fikk han i det minste brukt sweepet, selv om han feila pga at fienden flyttet en arte til den byen han skulle nulle.

Rangeringer 1-10:
    Ledelse, baard og zill: 3,5
    Hvorfor? Jo, de er til tider uengasjerte og ikke veldig motiverende, lærer sjelden opp nye spillere, og har vel vist at de sliter med å holde på spillere (nox6) missa å få ut minst et godt sweep (nox5). I tillegg har de hatt trøbbel med å deffe på rett plass virker det som. Hadde altfor mye deff til å forsvare arteen deres nox7.

Spillere: 6. De har rekrutert endel spillere som har vært gode. Men som ikke alltid har stått i stil til ledelsen. Noen av kontoene har på meg virket som luftslott, andre har vært virkelig gode (et eksempel på en god konto er terracan/registrert)

Samhold: 3. Har vært en kjerne som har holdt sammen noen runder, men har generelt vært så som så. Nå har jeg ikke såå mye kjennskap til andre allyer på nox.. Hvis vi ser på f.eks nox 6 og muligens denne runden kan det vel ses i sammenheng med svak ledelse, samtidig hopper noxspillere fra ally til ally, noe jeg aldri har skjønt meg på.

Konklusjon: Håper dere ikke føler dere støtt av denne konstruktive kritikken, baard og zill, vil takke for samarbeidet vi har hatt. Jeg tør komme med denne betraktingen siden jeg regner med AC aldri vil gjenoppstå skikkelig igjen, i hvert fall ser det sånn ut.
    Nox 3 Aerotronik | Nox 5 mollah | Nox 6 Axes of Evil | Nox 7 Thunderstorm | Nox 8 mollah
    Ikke mer nox nå.

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Du gir dem 12,5/30 ?

Det var da lavt..
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Standard

Plopp, jeg har vært glad i personene i alliansen mer enn selve den. Har vært mange ting jeg har vært skuffet over, men nå er det en gang sånn at jeg hater å bytte ally med mindre det er høyst nødvendig.
    Nox 3 Aerotronik | Nox 5 mollah | Nox 6 Axes of Evil | Nox 7 Thunderstorm | Nox 8 mollah
    Ikke mer nox nå.

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Skien

Standard

syns det med xerxes var litt rart, da han hadde tid til å angripe, fake og knuse noen byer av meg, men da jeg og KFSDV angrep han og tok over noen byer gav han seg ?? hmm.. men kan sikkert være sant det du sier, men virker merkelig
    Nox1 - Marius150
    Nox3 - Rock Lee
    Nox4 - Dualcore
    Nå - Tilbake for en ny runde! :)

Standard

Jeg har også hørt at han fikk seg jobb, og derfor han sluttet. Snakket med han selv. Noen andre har tatt over Kontoen hans på sez også.

Standard

Vel Moll, her føler jeg du ikke er så objektiv som du vil fremstille. Og de siste 3 runder vet du jo tydeligvis ikke mye om hva som har foregått. Du snakker stort sett om det som angår deg. Nox 6 skal jeg ikke snakke så mye om da jeg satt mere på sidelinjen og vi var jo kto nr 2 som gikk over til Roses.
    Nox 7 er som du sier den store runden for AC. Det var aldri noe klammeri med TRU i den forstand, så det er feil. Men det var endel diskusjoner frem og tilbake før det kom en løsning. og rotet var stort sett ikke mellom AC og TRU, men en tredje allianse drevet av Uffe og Claire. (som igjen resulterte at vi ble sammensveisa). Den offensive biten sto helt klart TRU for mest, og uten dem hadde det aldri blitt noe seier. Men her igjen var AC deltagende, Munk kjørte noen offaksjoner han også og det var daglig kontakt i TRU/AC chatten for hvordan ting skulle gjøres. Vi alle bidro så godt vi kunne. Vi hadde to WW som begge ble satset tungt på. Seieren er like mye TRU sin som vår. Vil legge til at vi deffet "vårt" WW stort sett alene. Takker være ktoen til Terra bl annet som satt med nesten 1.8 mill prets. Men det fantes også andre supre deffere.
    Nox 8 ville fleste i AC ha "pause" Vi var 4 som gikk på sez, med endel gjesteartister fra AC, inkludert deg selv moll, du var innom du også. Noen av oss startet jo opp på nox 8 fordet, men mest for å sløsespille. Hele runden var da de fleste som var med av AC folk i TC. Eller knytta opp imot. Når du da er med på mange av offaksjonene, tar ut motstander sweepebyer bl.annet. Tilrettelegger for at metaens WW skal vinne. (kunne sagt mye mer AC gjengen var med på). For så de siste dager sende tropper på samme WW er det noe som blir fullstending feil i mitt hode. Drite i faktaen at det var lovet "troskap" mot dette WWet. Jeg vet at her hadde Baard en finger med i spillet når han forsto at Ninas WW kom til å gå bort å vinne. Noen av de mest profilerte spillerne i AC viste ikke om at disse angrepene var sendt engang.
    Nox 9 skulle vi samles igjen og satse stort. Mot slutten av nox 8 hadde meg og Zill hatt noen samtaler på hvordan vi ville og kunne tenke oss å legge det opp. Men stuntet til AC folka fra Nox 8 fikk jeg avsmak, når jeg også vet hva enkelte av dere gjorde på Nox 6 og mot Nina og Lotte på Nox 7. Det jeg vil kommentere om Xerxes - det var jo flere på den kontoen? og dessuten, Baard har ikke kommet med disse lame unskyldningene selv, så ikke kom med de for han. Det er helt ok å slette når halve serveren har bestemt seg for å ta ktoen. Ikke vits å late som det er andre grunner.
    Jeg har kun en kommentar til dine formeninger om din rangering fra 1-10. Det å si at Baard og Zill suger som ledere? er så feil. De har hatt en visjon og det er at alle er med på å bestemmer, derfor vi har hatt den type chatt i AC som vi har hatt. Deal with it og vær lojal mot konseptet eller gjør som noen av oss å gå. Ikke bare kritiser når jeg føler du ikke har bidratt med annet enn å skape navnet.

Standard

Flott Nodelise, din fremstilling er mye mer korrekt enn den Mollah kommer med.

Jeg forsvant jo fra AC da Thea-kontoen tok ww nox 7. Skal ikke rippe opp i årsaken til det. Men jeg savner AC-chatten fortsatt, uansett hva dere har gjort mot "meg" og "mitt" WW: den store synderesn i deres øyne, så savner jeg dere gutter
    Og tror det eller ei, men jeg savner deg mest Baard. Vårt samarbeide i den spede begynnelsen helt tilbake til nox 5 er en tid jeg ser tilbake til med glede og savn. Og jeg lurer på hvor den Baard fra den gang er blitt av..... du forandret deg

Lørdagskvelden i AC-chatten var noe for seg selv
    Miss you all guys
    Nina nox1: Ninus, nox2: Ninus, nox3: ??, nox4: Muttern, nox 5: Affini, nox 6: Patti, nox 7: Ulvehiet/IdaZofie, nox 8: Nike, nox 9: Tordenskiold, nox10: 9na, nox 11: 9na, nox 12: Vieja, nox 13: (arvet) PuiDeZmeu, nox 14: Arminius no3 r4 - Tordenskiold, dkx 13: Nerthus, sca. TT2013: 9na

Question

Baard & Zillion er suverene begge to, og vil bli husket for all den innsatsen de har lagt i Cowards, tro meg det er ikke så lett som det høres ut og lede en topp allianse, holde spillerne samlet, og ett fint samhold og god moral, men det har de besvist med glans gang på gang - Det og dømme de etter rangering blir helt feil, de er knall ledere som har lagt mye tid inn i Cowards for og skape en trygg allianse uten spioner, noe som de har fullt mulig klart. Alltid er det noen som velger og forlate, synd for de men slik er det overalt nå vet ikke jeg hva du har og klage på men synes ikke du hadde ett konstruktiv arguement på hvorfor de får 3,5 i den rangeringen din men - De har tydelig gang på gang gjort en god innsats, ingen som kan si noe annet om det isåfall gi meg ett konstruktivt argument på hva de har gjort dårlig enn og dra ned på to suverene Ledere?

Begge to er awsome spillere - Uten de hadde jeg ikke spillt, hvem vet kanskje spiller jeg ikke? de fortjener all heder og ære for all innsats som har blitt lagt inn i alliansen, ikke dårlig kritikk uten en konstuktiv kommentar på hva som har blitt gjort dårlig, blir bare dumt.
    When best is an option, good is not enough!

"Over and out"

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nodelise Vis innlegg
    Vel Moll, her føler jeg du ikke er så objektiv som du vil fremstille. Og de siste 3 runder vet du jo tydeligvis ikke mye om hva som har foregått. Du snakker stort sett om det som angår deg. Nox 6 skal jeg ikke snakke så mye om da jeg satt mere på sidelinjen og vi var jo kto nr 2 som gikk over til Roses.
    Nox 7 er som du sier den store runden for AC. Det var aldri noe klammeri med TRU i den forstand, så det er feil. Men det var endel diskusjoner frem og tilbake før det kom en løsning. og rotet var stort sett ikke mellom AC og TRU, men en tredje allianse drevet av Uffe og Claire. (som igjen resulterte at vi ble sammensveisa). Den offensive biten sto helt klart TRU for mest, og uten dem hadde det aldri blitt noe seier. Men her igjen var AC deltagende, Munk kjørte noen offaksjoner han også og det var daglig kontakt i TRU/AC chatten for hvordan ting skulle gjøres. Vi alle bidro så godt vi kunne. Vi hadde to WW som begge ble satset tungt på. Seieren er like mye TRU sin som vår. Vil legge til at vi deffet "vårt" WW stort sett alene. Takker være ktoen til Terra bl annet som satt med nesten 1.8 mill prets. Men det fantes også andre supre deffere.
    Nox 8 ville fleste i AC ha "pause" Vi var 4 som gikk på sez, med endel gjesteartister fra AC, inkludert deg selv moll, du var innom du også. Noen av oss startet jo opp på nox 8 fordet, men mest for å sløsespille. Hele runden var da de fleste som var med av AC folk i TC. Eller knytta opp imot. Når du da er med på mange av offaksjonene, tar ut motstander sweepebyer bl.annet. Tilrettelegger for at metaens WW skal vinne. (kunne sagt mye mer AC gjengen var med på). For så de siste dager sende tropper på samme WW er det noe som blir fullstending feil i mitt hode. Drite i faktaen at det var lovet "troskap" mot dette WWet. Jeg vet at her hadde Baard en finger med i spillet når han forsto at Ninas WW kom til å gå bort å vinne. Noen av de mest profilerte spillerne i AC viste ikke om at disse angrepene var sendt engang.
    Nox 9 skulle vi samles igjen og satse stort. Mot slutten av nox 8 hadde meg og Zill hatt noen samtaler på hvordan vi ville og kunne tenke oss å legge det opp. Men stuntet til AC folka fra Nox 8 fikk jeg avsmak, når jeg også vet hva enkelte av dere gjorde på Nox 6 og mot Nina og Lotte på Nox 7. Det jeg vil kommentere om Xerxes - det var jo flere på den kontoen? og dessuten, Baard har ikke kommet med disse lame unskyldningene selv, så ikke kom med de for han. Det er helt ok å slette når halve serveren har bestemt seg for å ta ktoen. Ikke vits å late som det er andre grunner.
    Jeg har kun en kommentar til dine formeninger om din rangering fra 1-10. Det å si at Baard og Zill suger som ledere? er så feil. De har hatt en visjon og det er at alle er med på å bestemmer, derfor vi har hatt den type chatt i AC som vi har hatt. Deal with it og vær lojal mot konseptet eller gjør som noen av oss å gå. Ikke bare kritiser når jeg føler du ikke har bidratt med annet enn å skape navnet.
    Først /, kan hjelpe med litt luft, men er kanskje sånn du skriver når du er litt gira. Først dette med at jeg var litt strenge med karakterene... Jeg har ikke vært i så mange andre allianser, men noen andre toppallianser har jeg spilt i, kan nevne DV nox3, Eximus com1 og Studio54 nå på sez. + diverse snarvisitter andre plasser. Jeg kunne sikkert gitt dem en karakter til, men ville bruke skalaen skikkelig. Jeg sa heller ikke at de sugde, men de har litt forbedringspotensiale på enkelte ting. Det er nå engang ikke mange virkelig gode ledere på nox, så de er jo i godt selskap

Det med at jeg ikke har bidratt for AC, den uttalelsen får du ta for deg selv. Det jeg kan være enig med deg i, er dette du sier om nox7. Og tildels nox 8. Jeg er fullt klar over at Dumino og gjengen gjorde masse for TC, men nå snakket jeg mest for min egen del, og jeg gjorde ikke en dritt for TC bortsett fra å forsvare sentrumsbyene mine mot 4folka eller hva de nå het. Men akkurat den diskusjon foreslår jeg at vi lar ligge.

Til sist vil jeg være enige med dere om at baard, zill, munk, roh ned og gjengen er noen folk jeg er glad for å ha blitt kjent med. Men som jeg sa - jeg ser ingen fare for at AC kommer til å gjenoppstå, så derfor kommer jeg ut med dette. Hadde det vært en sjangse for at AC fortsatte med baard og zill hadde jeg seff ikke sagt alt dette

Forum Admin kommentar: Mordiii
    Bruk av ekte navn som spilleren selv ikke bruker er ikke tillat
    Sist endret av Mordiiii : 2011-02-23 kl 23:38
    Ikke mer nox nå.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Nightcube Vis innlegg
    de er knall ledere som har lagt mye tid inn i Cowards for og skape en trygg allianse uten spioner, noe som de har fullt mulig klart. .
    Uten spioner

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Sett i statistikk
    By Balabab in forum Ideer
    Svar: 26
    Siste innlegg: 2009-01-30, 22:19
  2. Sett lite til travian ledelsen
    By Aunetse in forum Generelt
    Svar: 17
    Siste innlegg: 2008-10-21, 21:43
  3. Svar: 4