Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 22 av 22

Tråd: AC - sett fra innsiden

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av svinseladden Vis innlegg
    min mening om AC er at de har byttet mye fra sin normale agenda. men igjen min mening.

vi var med som deffere for vår første store server sammen med de som ledet ac runden etter (ettersom jeg har forstått)

vi ble enige rett før runden startet om å jobbe sammen. men ble som vi føler det bare holdt for narr.

uerlig spill er noe jeg som leder for nav faktisk ikke liker her. spioner i allianser o.s.v ja men at man skal lyve allianse ledere mot allianse ledere føler jeg bare er for dumt. men sikkert meg som har feil igjen akkurat der. mange bruker jo andre til sin egen fordel å har sett det gang på gang. ja ukjente spillere (ledere) kan man vel kanskje teste ut. men at man bruker en sterk allianse å kaster dem til hundene etterpå føler jeg at man sparker seg i ræva sinnsykt av. man glemmer gjerne masse mellom rundene. men å bli brukt er vanskelig å svelge mellom 1 runde..

dette gjelder jo alle som har hemmelige deffere rundt om kring som aldri får æren de fortjener. hva hadde alle offkontoen hvert ute sine deffere? hvertfall ikke legender. så ja de er gode spillere. men alene hadde de også som de fleste andre blitt totalt ødelagt..

er litt med å ha respekt for det andre legger inn tid for å gjøre for deg mener jeg hvertfall. om man har en iap å ber om deff så vet alle at det er bare en iap. men når man regelrett sier vi skal jobbe sammen å det aldri skjer så er dette værre. det er ikke taktisk eller noe. det er rett å slett dolking.

det var mitt møte med ac. vi "hater også sim" for å ødelegge alt for oss i nav sin første runde. var vel mer at vi var forbanna på at nemesis klarte å kjøre over flere allianser selv om vi bare da var på en lærer runde når en person alene fikset at sim vant lett å flere hammere brente inne.

men har lært mer etter dette egentlig. that's the nox way of life noen ganger..

men dolking tåler jeg enda ikke. er bare fornøyd jeg er ferdig med dette i en lang stund fremover.
    Hvilken runde er det snakk om? Må vel være nox6 dette, og da synes jeg bitterheten sitter dypt? Men jeg kan være enig i det første du sier der, vi skulle egentlig være 10 stk og hatt det gøy. Men har bare ballet på seg etterhvert.

-Zillion
    nox4: Zillion [WDI/Endex] nox5: Stormbringer [[B]?] nox6: Pusling [Cowards]
    nox7: Cassandra [S-Cowards]
    [B] nox9: Thea [Cowards/SimCow]
    sez11: Pamela [Baywatch] nox13: Zill/Big.Bad.Wolf [Cowards] nox14: Nikita [Cowards]
    nox16:
    Pocahontas [Cowards] http://travian-reports.net/se/report/1486399384d

Standard

hahah ja var vel nox 6 ja. å vet hvorfor vi ikke ble med også (en en spiller vi begge kjenner godt, eller kjente den gangen). sitter ikke dypt zil. men beste jeg hadde å snakke om. ikke meningen å gå personlig eller noe. bare sånn jeg kjenner gamle ac fra. men akkurat ja dere ville ha det gøy. vi deffet både dere og (hu engelske jeg ikke husker navnet på) for dere. men at jeg tok det personlig nei. men er bare sånne ting som det.. måten enkelte bruker andre på jeg mente. å siden det var om ac så ble dette brukt..

stikker ikke dypt for meg personlig.
    Nox 4 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 5 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 6 Insane General (-NAV- Grunnlegger) (Dual) (retired),Nox 7 Luringen,Nox 8 Svinseladden (retired),Nox 9 Masterofmyself

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Lignende tråder

1. Sett i statistikk
    By Balabab in forum Ideer
    Svar: 26
    Siste innlegg: 2009-01-30, 22:19
  2. Sett lite til travian ledelsen
    By Aunetse in forum Generelt
    Svar: 17
    Siste innlegg: 2008-10-21, 21:43
  3. Svar: 4
    Siste innlegg: 2008-04-01, 19:14