Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 22

Tråd: AC - sett fra innsiden

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Oslo

Standard

Alltid likt AC gjengen, de har bidratt med masse morro på nox. Takk for alle kriger gamle røvere
    Old school NOX player :)

- Leko -

Standard

Hehe enig der Leko :-) Husker stadig vores sweepby på nox6 der stod med 1 jernfelt tilbage (whew)

Men ud over det, ser ikke din hensigt med det her Mollah. Hvis du har været utilfreds med slagets gang, hvorfor ikke bare skrive? Må ærlig erkende at det skuffer mig enormt.

mht. Zill,baard,roh,ned etc. så er det ikke andet at sige, end at de mennesker er utrolig kompetente på hver deres område. Jeg synes ikke at jeg behøver at uddybe dette :-)

Hyg dig på sez Mollah, havde håbet at du var kommet forbi istedet for det har "pjat"

Take care mate!
    munkholm - stolt coward
    Pusling (nox6) - Cassandra (nox7) - Dumino (nox8) - Thea (nox9) - Hasselhoff (sez11?) - Tamar (nox10) - Bestemor (nox11) - munkholm/big.bad.wolf (nox13) - Nikita (nox14)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av wololo Vis innlegg
    Konklusjon: Håper dere ikke føler dere støtt av denne konstruktive kritikken, baard og zill, vil takke for samarbeidet vi har hatt. Jeg tør komme med denne betraktingen siden jeg regner med AC aldri vil gjenoppstå skikkelig igjen, i hvert fall ser det sånn ut.
    Jøsses, ser du har kjeda deg fryktelig mens jeg har vært borte Mollah. Men ikke vær redd, er tilbake nå

-Zill
    nox4: Zillion [WDI/Endex] nox5: Stormbringer [[B]?] nox6: Pusling [Cowards]
    nox7: Cassandra [S-Cowards]
    [B] nox9: Thea [Cowards/SimCow]
    sez11: Pamela [Baywatch] nox13: Zill/Big.Bad.Wolf [Cowards] nox14: Nikita [Cowards]
    nox16:
    Pocahontas [Cowards] http://travian-reports.net/se/report/1486399384d

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Adiatus Vis innlegg
    Jøsses, ser du har kjeda deg fryktelig mens jeg har vært borte Mollah. Men ikke vær redd, er tilbake nå

-Zill
    Sidens jeg syntes dette er den teiteste tråden som noen gang har vært på dette forumet, og veldig ufortjent for enkelte, så velger jeg å heller bruke den til å spørre deg, Zill: Hvordan var det o store utlandet ?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lotte Vis innlegg
    Sidens jeg syntes dette er den teiteste tråden som noen gang har vært på dette forumet, og veldig ufortjent for enkelte, så velger jeg å heller bruke den til å spørre deg, Zill: Hvordan var det o store utlandet ?
    Varmt! Og billig:p Blei ikke mye travian der jeg var, om det var strøm der en dag så hadde de bare dail-up internett:D Ikke at jeg hadde så j* lyst til å ta en titt, deilig å være et sted der folk snakker ordentlig med hverandre itstedet for drittslenging, klaging osv. Fikk avkrefta et par myter... Oppfordrer alle til å dra til afrika, og se kontinetet "fra innsiden"

-Z
    sez11: Pamela [Baywatch] nox13: Zill/Big.Bad.Wolf [Cowards] nox14: Nikita [Cowards]
    nox16:

Standard

Varmt! Og billig:p Blei ikke mye travian der jeg var, om det var strøm der en dag så hadde de bare dail-up internett:D Ikke at jeg hadde så j* lyst til å ta en titt, deilig å være et sted der folk snakker ordentlig med hverandre itstedet for drittslenging, klaging osv. Fikk avkrefta et par myter... Oppfordrer alle til å dra til afrika, og se kontinetet "fra innsiden"

-Z
    Er du klar over hvor meget jeg skal skære ned på mit guldforbrug for at få råd til det?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av The_Hulatron Vis innlegg
    Er du klar over hvor meget jeg skal skære ned på mit guldforbrug for at få råd til det?
    Overnatting: 35kr, mat: 14kr, (øl: 50kr) var det jeg brukte om dagen i snitt;) Så du får kutte ut 1 dag med gull så har du penger nok til en hel uke der

-Z
    nox16:

Standard

Overnatting: 35kr, mat: 14kr, (øl: 50kr) var det jeg brukte om dagen i snitt;) Så du får kutte ut 1 dag med gull så har du penger nok til en hel uke der

-Z
    1 dag uden guld er det samme som 1 måned uden øl

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av The_Hulatron Vis innlegg
    1 dag uden guld er det samme som 1 måned uden øl
    Synes at du skal trekke deg tilbake en dag eller to, så du får litt godt mjød innabords
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Standard

min mening om AC er at de har byttet mye fra sin normale agenda. men igjen min mening.

vi var med som deffere for vår første store server sammen med de som ledet ac runden etter (ettersom jeg har forstått)

vi ble enige rett før runden startet om å jobbe sammen. men ble som vi føler det bare holdt for narr.

uerlig spill er noe jeg som leder for nav faktisk ikke liker her. spioner i allianser o.s.v ja men at man skal lyve allianse ledere mot allianse ledere føler jeg bare er for dumt. men sikkert meg som har feil igjen akkurat der. mange bruker jo andre til sin egen fordel å har sett det gang på gang. ja ukjente spillere (ledere) kan man vel kanskje teste ut. men at man bruker en sterk allianse å kaster dem til hundene etterpå føler jeg at man sparker seg i ræva sinnsykt av. man glemmer gjerne masse mellom rundene. men å bli brukt er vanskelig å svelge mellom 1 runde..

dette gjelder jo alle som har hemmelige deffere rundt om kring som aldri får æren de fortjener. hva hadde alle offkontoen hvert ute sine deffere? hvertfall ikke legender. så ja de er gode spillere. men alene hadde de også som de fleste andre blitt totalt ødelagt..

er litt med å ha respekt for det andre legger inn tid for å gjøre for deg mener jeg hvertfall. om man har en iap å ber om deff så vet alle at det er bare en iap. men når man regelrett sier vi skal jobbe sammen å det aldri skjer så er dette værre. det er ikke taktisk eller noe. det er rett å slett dolking.

det var mitt møte med ac. vi "hater også sim" for å ødelegge alt for oss i nav sin første runde. var vel mer at vi var forbanna på at nemesis klarte å kjøre over flere allianser selv om vi bare da var på en lærer runde når en person alene fikset at sim vant lett å flere hammere brente inne.

men har lært mer etter dette egentlig. that's the nox way of life noen ganger..

men dolking tåler jeg enda ikke. er bare fornøyd jeg er ferdig med dette i en lang stund fremover.
    Sist endret av svinseladden : 2011-03-29 kl 13:19
    Nox 4 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 5 Svinseladden (-NAV- Grunnlegger),Nox 6 Insane General (-NAV- Grunnlegger) (Dual) (retired),Nox 7 Luringen,Nox 8 Svinseladden (retired),Nox 9 Masterofmyself

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Sett i statistikk
    By Balabab in forum Ideer
    Svar: 26
    Siste innlegg: 2009-01-30, 22:19
  2. Sett lite til travian ledelsen
    By Aunetse in forum Generelt
    Svar: 17
    Siste innlegg: 2008-10-21, 21:43
  3. Svar: 4
    Siste innlegg: 2008-04-01, 19:14