Den stygge Goblinen vant endeligt :) Takker for gratulasjonen Tigerove :)
Den stygge Goblinen vant endeligt :) Takker for gratulasjonen Tigerove :)
det ryktes at det måtte en HEL meta til for å få ulven ned fra 1. plass
Nox4 Big.Bad.Wolf Nox5 Big.Bad.Wolf Nox6 Big.Bad.Wolf Nox7 Ulvehiet Nox8 Bestemor Nox9 Abraxas NO-s3 R3 Big.Bad.Wolf Sez11 Big.Bad.Wolf Nox11 Big.Bad.Wolf Nox12 Små Kaniner Nox13 Big.Bad.Wolf Nox14 Frk.Bibelstripp Nox15 Big.Bad.Wolf VM Big.Bad.Wolf Nox 16 Big.Bad.Wolf Nox18 Big.Bad.Wolf
Ryktes at metaen er godt samkjørt for å ødelegge for deg :) Er vel det en meta skal gjøre..Sammarbeide..Vet ikkje om dere hadde så kjempe mye av det...hehe.
Nox4 Big.Bad.Wolf Nox5 Big.Bad.Wolf Nox6 Big.Bad.Wolf Nox7 Ulvehiet Nox8 Bestemor Nox9 Abraxas NO-s3 R3 Big.Bad.Wolf Sez11 Big.Bad.Wolf Nox11 Big.Bad.Wolf Nox12 Små Kaniner Nox13 Big.Bad.Wolf Nox14 Frk.Bibelstripp Nox15 Big.Bad.Wolf VM Big.Bad.Wolf Nox 16 Big.Bad.Wolf Nox18 Big.Bad.Wolf
Ja, det var heftig på kontoen i et par døgnmed noen 100 innkomne må jeg si vi gjorde en fenomenal jobb med å prøve å holde oss på "oversiden". Jeg må berømme deg for dine fantastiske "klippe" egenskaper. Det er ikke mange som gjør det du gjorde der. Jeg kan vel tippe 2/3 delene av deffpoengene på siste døgnet kommer av "haleklippingen" din. Det var noen 1000 katas som gikk rett i "fingerene" dine gitt.
Nåvel, runden er over og det har vært en glede og spille sammen med deg som alltid. Vi var dreamteam fra start.
Jeg vil samtidig benytte anledningen til å gratulere Ugly-VU og allierte med seier.
Samt takke alle våre allierte for en hyggelig runde.
Pause nå?
Ps: Dorthea, har du fått de i jord?. Husk friske blomster i ny og ne![]()
Sist endret av nodelise : 2011-11-20 kl 00:09
det ryktes at man bør være fornøyd siden man vant , men desverre etter at t4 kom til verden så er det bare travian som vinner .. må ha hvert ett sykt gullforbruk på denne serveren her .
hadde hvert morsomt å sett en graf over gull brukt pr gjennomsnitt spiller på t4 i forhold til t3.6