Side 1 av 11 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 109

Tråd: Småprat NOX

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Arrow Småprat NOX

Ok, nå er det for mye spam i ryktestråden, slik at alle rykter druknes. Det er kommet meg for øre at de aktive posterne i nevnte tråd har lagt til seg uvanen med å starte hver setning i rl med "det ryktes at", noe som samfunnet ikke er tjent med.

Diskusjonene må være beslektet nox. Diskusjoner om andre ting bes postet i "Prat og moro"-delen nederst på forumet. Diskusjoner om konkrete saker vil, om de utvikler seg, spittes inn i nye tråder av moderatorene.
    Something to start off with; Hvem er klar for artifactene? Hvilken lvl har kornåkerne dine i main? Hvorfor var Plopp på irc, og hvem er BlackAngel

Hirdmann gaudatt sin avatar
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Der ingen skulle tro at nokon kunne bu

Standard

Jeg tar alle artefactene uansett ikke vits og bry seg med de
    Nox5 Gauda
    Nox6 Superhero
    Nox7 HobbyFarmer (deleted)
    Nox9 Lablanda

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mordiiii Vis innlegg
    Ok, nå er det for mye spam i ryktestråden, slik at alle rykter druknes. Det er kommet meg for øre at de aktive posterne i nevnte tråd har lagt til seg uvanen med å starte hver setning i rl med "det ryktes at", noe som samfunnet ikke er tjent med.

Diskusjonene må være beslektet nox. Diskusjoner om andre ting bes postet i "Prat og moro"-delen nederst på forumet. Diskusjoner om konkrete saker vil, om de utvikler seg, spittes inn i nye tråder av moderatorene.
    Something to start off with; Hvem er klar for artifactene? Hvilken lvl har kornåkerne dine i main? Hvorfor var Plopp på irc, og hvem er BlackAngel
    Hvem er klar for artifactene?

- Hva er det?

Hvilken lvl har kornåkerne dine i main?

- Runda lvl 8 i går *stolt*

Hvorfor var Plopp på irc?

- Vi satt ut et rykte om at en haug med kvinnelige modeller hadde begynt å spille travian og var å finne på IRC

hvem er BlackAngel?

- En eller annen engel som jobber svart i guess....

Standard

Hvem er klar for artifactene? Hvilken lvl har kornåkerne dine i main? Hvorfor var Plopp på irc, og hvem er BlackAngel
    Alle er vel klare for artefaktene? Åkere i HQ vil jeg helst ikke nevne, da vi er så dårlige :( Plopp var vel på irc fordi han ikke hadde noe bedre å gjøre Aldri hørt om blackangel, sannsynligvis en ond engel
    S4 r2: Gurk (Reborn) | S3 r3: Hel (ESSR) |S2 r4: Loire (HDSL) | S4 r5: Sukker i Spinn (Fimbul)
    Nox6: DreamTeam (AC) | Nox8: Dumino | Nox9: Tigers Disipler (AC) | Nox13: Munkholm (AC) | Nox14: Dreamteam (AC) | Nox16: Munkholm (AC)| Sez 10: Hasselhoff (Baywatch) |

Ble medlem
    May 2009
    Sted

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Heftige Vis innlegg

- Hva er det?

Hvilken lvl har kornåkerne dine i main?

- Runda lvl 8 i går *stolt*

Hvorfor var Plopp på irc?

- Vi satt ut et rykte om at en haug med kvinnelige modeller hadde begynt å spille travian og var å finne på IRC

hvem er BlackAngel?

- En eller annen engel som jobber svart i guess....
    Lvl 8 alerede? har bare lvl 6 jeg
    Nox5 Gauda
    Nox6 Superhero
    Nox9 Lablanda

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Heftige Vis innlegg

Skulle ikke denne tråden være fri for rykter ??
    Nox 4-8: Andusj --- Nox 9: Pallas Athene --- Nox 14: Baldrian --- Nox 19: Andusj --
    Nox 20: CoolBreeze Nox 21: Hawkman Nox 22: Ensom

Ble medlem
    May 2009
    Sted

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Andusj Vis innlegg
    Han fortelte oss ikke et rykte Han fortelte oss om når han satt ut et rykte en anna plass ^^

Btw hvem er denne BlackAngel?
    Nox5 Gauda
    Nox6 Superhero
    Nox9 Lablanda

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Andusj Vis innlegg
    Den var plassert der bare for å irritere Mordiii litt ekstra

Dessuten var det ikke et rykte... Det var fakta :)

Standard

Hvem er klar for artifactene?:
    Jeg venter bare på at artifactene kan komme så jeg kan sette igang min utspekulerte plan... deffe den nermeste og mest ettersøkte artifakten før folk rekker å ta den!
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Artefakter: Vi er
    Gleder meg sykt til min "bedre part" slutter å mase over å prioritere kornåkre, så alt for dårlig opparbeidet tydeligvis.
    Plopp, irc? øøh, kan jeg ikke like godt legge det ut, (ikke le nedski), hva er det?
    Blackangel: A falsely convicted man's wife, Catherine, and an alcoholic composer and pianist, Martin team up in an attempt to clear her husband of the murder of a blonde singer, who is Martin's wife. Their investigation leads them to face-to-face confrontations with a determined policeman and a shifty nightclub owner, whom Catherine and Martin suspect may be the real killer.

Side 1 av 11 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •