Side 3 av 11 FørstFørst 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 109

Tråd: Småprat NOX

Standard

Raske Menn erklærer nå krig mot "» Send tropper (Utestengt)"

Nei, det blir ingen Artefakter denne runden, vi pakker sammen sakene våre og drar hjem folkens, snakkes!

Hirdmann gaudatt sin avatar
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Der ingen skulle tro at nokon kunne bu

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Heftige Vis innlegg
    Raske Menn erklærer nå krig mot "» Send tropper (Utestengt)"

Nei, det blir ingen Artefakter denne runden, vi pakker sammen sakene våre og drar hjem folkens, snakkes!
    eller så åpnet de nå
    Nox5 Gauda
    Nox6 Superhero
    Nox7 HobbyFarmer (deleted)
    Nox9 Lablanda

Standard

Virker som folk på alle sider er mindre redd for å bruke troppene sine denne runden!

Like like like

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Korn: 1337 pr. time

I rest my case.
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Standard

Siden ac/sim prøver å være så kjepphøye.
    Jeg har ikke fulgt mye med siden jeg nettopp kom hjem fra 4 uker i serbia der jeg ikke hadde mulighet til å logge inn i det hele tatt.

Men disse fakta ser jeg på nå.

Flint Beastwood sletter, han har fått 139303 offpoeng denne uken og 194636 totalt, dvs de bare hadde 55606 totalt før de sånn ca bestemte seg for å slette. Jeg vet ikke hvor de fikk de poengene fra, men jeg har ikke hørt om noe stort de har gjort. Dvs de driter i om tropper dør, de sendte ikke noe av dette før konto var ment å avslutte. Hadde de gjort dette utenom sletting? tviler...
    Hadde Raske Menn sendt angrep etter for å få artefacten om en konto på slett ikke sendte først så de mistet minimalt? (sorry, men jeg personig tviler.. og blir det gjort nå i ettertid vil jeg heller tippe det gjøres fordi de føler de må for å bevise noe)

yes, dette er virkelig imponerde offansivt arbeid!
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av surikat Vis innlegg
    Jeg har ikke fulgt mye med siden jeg nettopp kom hjem fra 4 uker i serbia der jeg ikke hadde mulighet til å logge inn i det hele tatt.

Flint Beastwood sletter, han har fått 139303 offpoeng denne uken og 194636 totalt, dvs de bare hadde 55606 totalt før de sånn ca bestemte seg for å slette. Jeg vet ikke hvor de fikk de poengene fra, men jeg har ikke hørt om noe stort de har gjort. Dvs de driter i om tropper dør, de sendte ikke noe av dette før konto var ment å avslutte. Hadde de gjort dette utenom sletting? tviler...
    Hadde Raske Menn sendt angrep etter for å få artefacten om en konto på slett ikke sendte først så de mistet minimalt? (sorry, men jeg personig tviler.. og blir det gjort nå i ettertid vil jeg heller tippe det gjøres fordi de føler de må for å bevise noe)

Mulig du ikke har fått med deg alt Suri, men det Travian dreier seg om er jo ikke å spille bra. Derimot å fortelle alle hvor ovelegent gode man er. Og da må du jo si at det blir gjort en utmerket jobb her.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Aakvik Vis innlegg
    Mulig du ikke har fått med deg alt Suri, men det Travian dreier seg om er jo ikke å spille bra. Derimot å fortelle alle hvor ovelegent gode man er. Og da må du jo si at det blir gjort en utmerket jobb her.
    ah, beklager!!! *bøye seg i støvet*
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av surikat Vis innlegg

Planen var først å sende troppene i døden, men så ville noe ha en artefact så jeg hjalp til.
    Grunnen til vi sletter er pga. for liten tid til å spille.

Enkelt å greit..

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kickaas Vis innlegg
    Planen var først å sende troppene i døden, men så ville noe ha en artefact så jeg hjalp til.

Enkelt å greit..
    Og isolert sett må man vel kunne inrømmer at å stjele den arten var utmerket spilt etter min mening.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kickaas Vis innlegg

Enkelt å greit..
    Det ryktes at KFSDV spillere ikke er så smarte at de skjønner sånt ;)

Side 3 av 11 FørstFørst 12345 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •