Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 27

Tråd: Gratulerer til ESSR og Brontosaurus

Standard Gratulerer til ESSR og Brontosaurus

Gratulerer så mye med seieren, dere vant 100% fortjent. Jeg er glad dere rakk å bli ferdig før de stengte serveren også, på den måten fikk vi en velfortjent seierherre.

Min konklusjon etter at dere har vunnet er at dere vant på 2 ting; dere hadde den viktigste unike artefakten som reddet maaaange WW-nivå for dere, og dere hadde klart flest sweep dere kunne straffe deres fiender med. I motsetning til hva mange tror så er det ikke alltid lett å være soleklar favoritt til seieren, så dere spilte kortene deres rett på tross av at "alle" etterhvert ville få dere ned fra tronen. Gratulerer :-)

Standard

Faar vel slenge inn en gratulasjon til bronto og gjengen vi ogsaa Selv om det er surt aa tape, saa er det bare aa böye seg i stövet for seiersherrene, for den var velfortjent! Men dere kan ikke legge skjul paa at vi gav dere en jevn kamp hele veien fram til dörstokken.
    Det har vaert en server med mange utfordringer og mye styr, kan vel ikke annet enn aa vaere glad for at den er over. Jeg personlig er meget fornöyd med runden, og kunne ikke bedt om en bedre ally aa spille for. En haerlig gjeng som jeg haaper paa aa faa aaaaaaaa... se igjen. (Nei, jeg har ikke ae, ö og aa paa tastaturet!) Vil ogsaa takke dualen min toffe, samt Crazy Eye og Rusk som var sittere.

Igjen gratulerer til bronto og ESSR.
    Og happy birthday til serveren som fyller ett aar idag.

luwluw<3
    /Butt3rnutz

Standard Gratulerer

Gratulerer ESSR og Bronto!

Dere var helt klart de som holdt ut lengst!
    "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" sa en klok mann en gang i tiden. Han hadde nok rett.

Jeg synes også at denne serveren har vært morsom, (alt for lang kanskje?) og lærerik.
    1 ting jeg har lært som jeg aldri skal gjøre igjen er å gi opp et WW når det ligger på lvl 70-80!
    Og jeg klarer bare ikke å slutte å tenke på hvilket utfall serveren hadde fått om jeg hadde fortsatt på mitt WW også..

Men, gratulerer! Dere var best denne runden!

Mvh. Ulfhednin aka. Auni

Standard

Gratulere med seieren.

Rusk

Standard

Ah endelig kan eg gi meg med Travian (for en god stund i så fall) :D
    Gratulerer til hele ESSR.
    Fin gjeng :D
    Anime-san
    Double Force
    D&B
    Illustriouz

Standard

Gratulerer til vinnerne, og takk for runden til alle som var med.

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Gratulerer

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Mordiiii Vis innlegg
    Gratulerer
    gratulerer med seieren og med nydelig dritt slenging på forum . sånt er gøy ;)

men dette tok litt for laaaaaang tid

Standard Gratulerer :)

Jeg får også stille meg i køen for å gratulerer essr med seieren :)

Jeg må også takke alle sammen for en fin runde, en spessiel takk til gengen i KAC som ble med på den gale ideen om å kjøre eget løp i endgame, tror det hadde blitt et mye fattigere endgame uten det, og som en bonus så har vi hatt mye moro på "bakrommet" og med å komme med litt røverhistorier her og der.

Eora|Mascot

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eora Vis innlegg
    Jeg får også stille meg i køen for å gratulerer essr med seieren :)

Jeg må også takke alle sammen for en fin runde, en spessiel takk til gengen i KAC som ble med på den gale ideen om å kjøre eget løp i endgame, tror det hadde blitt et mye fattigere endgame uten det, og som en bonus så har vi hatt mye moro på "bakrommet" og med å komme med litt røverhistorier her og der.

Eora|Mascot
    eg trur pinade meg at dere maste for mye på det bakrommet om damer etc
    bra for oss for hadde kordineringen vert tilstede hadde dere jaggu kunnet vunnet :)

btw så synst vi og at vi må få takke alle andre enn ESSR siden for å ha vist sånn sterk mentalitet og viljestyrke til å samle seg under ett for å ta ned 1 WW
    tilogmed all out støttet dere tilslutt så det varmet våres hjerter når kl blei 09.22 i dag og det
    blei heist til topps.

men når det begynte å bli varmt rundt oss så heiste vi og ladet og sendte alle våre tapre rundt på krigs stien :)

stor takk til ESSR,KAC,ALL OUT,TBR og resten av folka.....snx om noen servere kanskje etter eit lengre opphold

Forum Admin kommentar: Mordiii
    Fjernet en del smileys
    Sist endret av Mordiiii : 2011-01-20 kl 20:11
    noen tenker........andre handler

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Gratulerer til PH?
    By EPO in forum S1 - runde 6: juli 2012 - april 2013
    Svar: 67
    Siste innlegg: 2013-03-17, 14:49
  2. Gratulerer
    By Tudeprinsen in forum NOX - runde 11: november 2011 - mars 2012