Side 3 av 6 FørstFørst 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 51

Tråd: Angrep på KIDS

franki
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Plopp Vis innlegg
    Var det noen som sa KFL? Jo nå skal du høre..

Hehe..
    Hahah! :P

Sitat Opprinnelig skrevet av Mordiiii Vis innlegg
    Jeg lo .
    Da er vi 2 ;P

Må si at SYG har ikke gjort det store enda.. Vi venter stadig..
    Må virkelig TC/DX/NAV folkene ta ut 20til sweepbyer/viktige byer/crop locke/gruse HQ før vi får se noe her..?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av pepperoni Vis innlegg
    well to be honoust, this was mostly work of risssen himself (and a few deffers I suppose) as SYG was busy trying to get some deff walls up of their own.
    De som skal ha all ære for dette er mine medspillere Stian og Morten, personlig var jeg svært lite innvolvert her. Byen hadde forsvunnet om de ikke var på og kutta katas waves (angriperen hadde da 3x fart og kom temmelig brått på) men heldigvis var det ikke "script" timing på katas waves så de lot seg kutte.
    dernest, ble det organisert deff wall som fungerte bra, takker for meget god støtte fra våre allierte fra SYG og fra egen ally for den.
    Poenget her er at dette er slik Travian skal spilles, via samarbeid, samt få bank, gi bank og ta dette sporty.
    Må vel inrømme at det er morsommere å gi enn å få men sånn er det nå
    For å si det enkelt alle (sikkert en og annen nisse som ikke er enig ) kan gruses nokså ettertrykkelig hvis det bare planlegges og utføres på en skikkelig måte. De som ikke har fått grisebank i dette spillet via noen serveres erfaring, enten juger, har hatt flaks eller har gjemt seg rimelig godt bort.
    Vi gjemmer oss sjelden bort, siden vi spiller dette spillet for å nettopp krige...

Sitat Opprinnelig skrevet av Heftige Vis innlegg
    Litt usikker på at det kan kalles en cleaner men... *mobbe*
    Tja da jeg ser den cleaneren, så er jeg enig i at vi mista en sweep by.. var jo mye der i forhold til det han sendte.. på en annen side. hvis det er en cleaner så har vi en del av de :)

Sitat Opprinnelig skrevet av Plopp Vis innlegg
    Var det noen som sa KFL? Jo nå skal du høre..

Hehe..
    Hahaha, f..n den var treg plopp, KFL ble jo nevnt for mange timer siden.. blitt gammal?

Sitat Opprinnelig skrevet av Frøken_K Vis innlegg
    *fniiiz*
    Grinebitere hele gjengen^^
    Sweepet ble sendt med vel viten om at det ville krepere, så det er no worries.
    Det som var festlig, on the other hand...
    Er SYG! sin konstante manglende evne til deffing... Meste av deffet i den byen tilhørte sannsynligvis en liten hær av personlige deffere.
    Det den allmektige SYG! metaen stilte opp med var skrale saker... Jeg er sikker på at herr Aakvik er enig med meg i dette (selv om han ikke innrømmer det);D
    For å si det sånn, hvis du ser på kartet, og vet hvem som angrep oss, teller ruter og antar Turnering på et brukbart høyt nivå og ganger det med tre.. så skjønner du at de som deffa ikke var på andre siden av serveren..
    Tror ikke SYG skal undervurderes her, sitter en del høyst oppegående spillere i den metaen.
    Ikke så mange grinebitere der heller, bare meg det vet du som er gammal og sur og vi er jo i KIDS
    Sist endret av Mordiiii : 2010-09-25 kl 08:24 Årsak: For å quote flere folk, og svare på deres poster, bruk "multi-quote-knappen". Blir ryddigere da :) (Postene slått sammen nå).

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Frøken_K Vis innlegg
    *fniiiz*
    Grinebitere hele gjengen^^
    Sweepet ble sendt med vel viten om at det ville krepere, så det er no worries.
    Det som var festlig, on the other hand...
    Er SYG! sin konstante manglende evne til deffing... Meste av deffet i den byen tilhørte sannsynligvis en liten hær av personlige deffere.
    Det den allmektige SYG! metaen stilte opp med var skrale saker... Jeg er sikker på at herr Aakvik er enig med meg i dette (selv om han ikke innrømmer det);D
    Riktig, omtrent alt av det som stod av deff i byen var fra en spiller. Resten var fra to andre spillere :)

Stian - Risssen

Standard

ingen som vil dele hva som sto i byen da?

angripere som sensurerer angriperens side, og ikke forsvarerens, så får man med seg begge sidene.

jaja, vet det, TC legger bare ut rapporter som de eier i og som er sensurerte men kan noen gjøre et untak? xD
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av KaMiKaZe Bob Vis innlegg
    ingen som vil dele hva som sto i byen da?

angripere som sensurerer angriperens side, og ikke forsvarerens, så får man med seg begge sidene.

jaja, vet det, TC legger bare ut rapporter som de eier i og som er sensurerte men kan noen gjøre et untak? xD
    Tror stian89 lagde en liten filmsnutt.. sjekk youtube?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Aakvik Vis innlegg
    Tror stian89 lagde en liten filmsnutt.. sjekk youtube?
    Jau.. fikk streg beskjed om å lage en film, så jeg brukte 5 min på den, noe som også synes veldig godt :O

Forum Admin kommentar: Mordiii
    Hei,
    "§3.6 Offentliggjøring av kamprapporter i spillet eller på forumet er forbudt uten skriftlig tillatelse fra begge parter."
    Flott video, men vi trenger enten samtykke fra de berørte parter, eventuelt at navnene sensureres før videon kan legges ut før serverslutt. Mvh Mordiii

Stian - Risssen
    Sist endret av Mordiiii : 2010-09-25 kl 08:30

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Stian89 Vis innlegg
    Jau.. fikk streg beskjed om å lage en film, så jeg brukte 5 min på den, noe som også synes veldig godt :O

Stian - Risssen
    bra deffa, flott cut.....fin film, - me like !!!!!

Fatboy
    Sist endret av Mordiiii : 2010-09-25 kl 08:31 Årsak: link redigert bort

Standard

Tja da jeg ser den cleaneren, så er jeg enig i at vi mista en sweep by.. var jo mye der i forhold til det han sendte.. på en annen side. hvis det er en cleaner så har vi en del av de :)
    Skjerpings folkens! Fortsetter det i denne retningen så legges nox snart ned

Standard

skjønner ikke at folk ikke gidder å ta med rambukker når de slenger sweepa sine på tur. (om de ikke vet at noen allerede har tatt ned muren da ofc)
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Frøken_K sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2010
    Sted
    Hoop?!?

Standard

Ikke så mange grinebitere der heller, bare meg det vet du som er gammal og sur og vi er jo i KIDS
    LOL, naj^^
    Dere er da bare kozeklumper hele gjengen
    And i believe that you are ninja too!

Side 3 av 6 FørstFørst 12345 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Angrep mot ww
    By eora in forum S3 - runde 3: januar 2010 - januar 2011
    Svar: 20
    Siste innlegg: 2011-01-17, 21:38
  2. Angrep.
    By Gauselbakken in forum Spørsmål
    Svar: 3