Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 25 av 25

Tråd: Spotify - del dine spillelister

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Koisen sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Nord i Nordland

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Banditt1 Vis innlegg
    Ah, stemmer, beklager, jeg tok ikke med hvilket lag du spiller på i beregningen.

Dette er iallefall skreddersydd for deg:
    http://www.youtube.com/watch?v=iATUgBpzDm4
    Hvis du vil vite hva jeg hører mer på til vanlig så kan jeg gi deg noen eksempler:
    Dette funker bra.
    Det samme gjør dette.
    For ikke å snakke om dette.

Så nei, jeg er ikke av den typen som hører på verken rap/hiphop, boyband, tekno/elektro eller pop. Gi meg heller en eller annen form for rock.

Men angående lista du nok tenker på så er det en liste der jeg har veldig mye variert, og stort sett alt som ørene mine takler slipper inn på den listen, men det betyr ikke at alt slipper inn.
    We never fail when we try to do our duty, we always fail when we neglect to do it.
    - Sir Robert Baden Powell(1876-1941)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Koisen Vis innlegg
    Så nei, jeg er ikke av den typen som hører på verken boyband eller pop.
    Hehe, også lister du opp forskjellige pop-boyband i samme post.

Vestlig populærsang er noe av det styggeste som finnes, og selvhøytidelig amerikansk/britisk liksom-emosjonell populistisk sang - har skapt horder av wannabe-elitister som ikke har sluppet tak på sine foreldres musikksmak, og tror de er mer sofistikerte på musikkfronten enn den gjennomsnittlige listepop-fjortissen. Jeg tror jeg forstår hvor selvmordsbombere fra andre kulturer får inspirasjonen sin fra..

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Koisen sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Nord i Nordland

Standard

Kan være tildels enig i at Dead by April kan gå under pop-rock sjangeren, men tror nok det er de aller færreste som ville satt Rise Against og Guns N' Roses under den sjangeren(hvis du har prøvd å høre litt på de bandene og direkte sammenligne dem med boyband vil du merke stor forskjell).

Men tenker vi kommer oss back on topic nå, og om du er interessert i å fortsette denne diskusjonen kan vi heller ta det en annen plass, for eksempel her.
    We never fail when we try to do our duty, we always fail when we neglect to do it.
    - Sir Robert Baden Powell(1876-1941)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Koisen Vis innlegg
    Kan være tildels enig i at Dead by April kan gå under pop-rock sjangeren, men tror nok det er de aller færreste som ville satt Rise Against og Guns N' Roses under den sjangeren(hvis du har prøvd å høre litt på de bandene og direkte sammenligne dem med boyband vil du merke stor forskjell)
    For en, tja, 18 års tid siden syntes jeg Rage og Guns N' var noe av det tøffeste på jord; hadde alt av kasetter, kunne alle tekster, var på konserter, hadde t-skjorter/plakater, osv, - en smak de fleste delte siden blandt annet disse boybandene var pop da. Men jeg vokste opp og oppdaget at musikk er så mye mer enn skriking over gitarlyder.

Avfei gjerne rap, elektronika, osv, men vit at ignoransen din koster deg opplevelsen av mye av musikkhistoriens mest spennende materiale.

Gullfaks E.B. sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Trololoslo

Standard

Juleliste! Folk må gjerne legge inn egne julesanger =)
    <4

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Lignende tråder

1. Morsomme Spotify Sanger
    By adidas in forum Kultur
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2010-01-24, 21:37
  2. Noen som har lyt på spotify gratis??
    By morgan333 in forum Kultur
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2009-12-24, 15:32
  3. Spotify spillelister