Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 24

Tråd: Premier League 10/11

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Thumbs up Premier League 10/11

Weeeeeeeeeeee. Ikke lenge igjen til PL sparkes igang igjen

Så hva tror dere? Kommer Manchester City til å vinne med sitt nye stjernelag? Kommer Alex Furguson til å klage på dommeren etter hver kamp? Og hvem vinner PL? Selv tror jeg ikke Manchester City vinner i år, men at de kommer på topp 4. Tror at de om noen få sesonger kan ligge på førsteplass ved sesongslutt, men ikke denne sesongen.

Tror topp 4 blir:

1. Chelsea
    2. Manchester United
    3. Liverpool
    4. Mancester City

Håper topp 4 blir:

1. Liverpool
    2. Blackpool
    3. West Bromwich
    4. Bolton
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Koisen sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Nord i Nordland

Standard

Jaja, skal bli morsomt å få kommet i gang igjen.

Er en del lag jeg er litt spente på i år, og er usikker på hvordan det ender. Likevel føler jeg for å tippe hele tabellen.

1. Manchester United - Et av ikke mange klubber i PL som faktisk virker sterkere enn i fjor, derfor tror jeg de vinner i år. De har vist seg sterke ved å allerede hente sitt første trofe, Community Shield.

2. Arsenal - Denne er nok kanskje litt med hjertet, men jeg tror Arsenal skal være i stand til å ta en andre plass da de har en del unge talenter som har vist seg frem positivt. Får de i tillegg forsterket defansivt vil de bli riktig farlige i år.

3. Chelsea - De var sterke i fjor, men de virker noe svekket i år. De har fortsatt mange gode spillere, men jeg tror ikke det holder til mer enn en tredje plass på tabellen.

4. Liverpool - Liverpool er sterkere en de var i fjor, og med en ny trener på plass har jeg på følelsen av at de vil blande seg blant topp 4 igjen, men ikke mer enn det.

5. Manchester City - City har i år som i fjor vært ivrige på overgangsvinduet, men greier de å få samspilt laget, eller har de for mange egoer på laget? Jeg tror nok ikke de vil gjøre det noe bedre i år enn i fjor.

6. Tottenham - Spurs har vært veldig rolige på overgangsvinduet i år, og jeg tviler på at de greier å blande seg inn blant topp 4 i år som de greide i fjor.

7. Aston Villa - Villa har et ganske ok lag, men ikke stort mer enn det. Etter hva jeg tror vil de måtte slåss med Everton om 7. plassen.

8. Everton - Everton hadde en dårlig start på sesongen i fjor, men hevdet seg mer utover sesongen. De har et greit lag, og skal få krige med Villa om 7. plassen.

9. Blackburn - Jeg spår en knallsesong for Blackburn i år. De har vist i fjor at de er knallsterke på hjemmebane, og greier de å hente en del poeng borte tror jeg så absolutt de har muligheten til en niende plass.

10. Newcastle - Jeg har mine mistanker om at Newcastle kommer til å være det laget av de nyopprykkede som kommer til å gjøre det best. De hadde en god sesong i fjor, og med et par forsterkninger tror jeg de kan gjøre de bra i år.

11. Fulham - Fulham har et ok lag, og er ganske gode deffensive. Dessverre for Fulham tror jeg ikke de er sterke nok offensive til å greie bedre enn en ellevte plass.

12. Sunderland - Sunderland virker noe svekket fra i fjor, men jeg tror likevel de burde ha brukbare muligheter til å greie en tolvte plass på tabellen.

13. Stoke - Stoke er i likhet med fulham gode deffensive, men ikke så gode offensive. Jeg ser Stoke som et litt under middelsmdig lag, og plasserer dem derfor på en finfin trettende plass.

14. West Ham - Fjortende plassen tror jeg går til West Ham over all forventning. De har ofte ligget langt nede på tabellen, men i år tror jeg de berger seg greit.

15. Birmingham - Birmingham spilte over all forventning i fjor, og var det beste av lagene som rykket opp. I år tror jeg de gjør det noe dårligere, men de berger fortsatt plassen.

16. Bolton - I likhet med mange andre lag har Bolton ofte kjempet i bunnen av tabellen, og i år blir intet unntak. De greier seg likevel i år også, med en akseptabel sekstende plass.

17. West Bromwich - West Bromwich har spilt et par ganger i PL, men de har ikke hevdet seg. I år er intet unntak, men jeg tror de skal kunne berge plassen sin i år.

18. Wigan - Wigan har ofte kjempet i bunnen av tabellen. I fjor berget de seg med å slå et par av de store, men i år tror jeg ikke det holder for Wigan, som rykker ned.

19. Wolverhampton - Wolves rykket opp i 08/09 sesongen, og greide å berge plassen i fjor. I år tror jeg ikke de greier det, og havner nest sist.

20. Blackpool - Blackpool overasket alle i fjor ved å rykke opp. De har ikke forsterket seg noe før PL noe nevneverdig, og jeg tror de må ta til tak med jumboplass.

Det er det jeg tror før seriestart i morgen :) Skal bli moro å se hvor rett jeg får.

Standard

Topp 4:

1. Manchester United
    2. Chelsea
    3. Liverpool
    4. Arsenal

håper virkelig at kjøpe laget Manchester City ikke kommer blant topp 4..
    Nox3: Winston Nox4: Winston Nox5: K 909 Nox6: Ørretfaan Nox7: Erlend
    Nox8: Dead Rabbits (Sluttet etter uke 2) / Get Lucky (Fra uke 4) Nox9: Afterburn (Sweepene da endgame var over..: http://bildr.no/view/853796 )
    No2: High Voltage (Sluttet etter uke 22)

Standard

håper city rykker ned:D

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Koisen Vis innlegg
    18. Wigan - Wigan har ofte kjempet i bunnen av tabellen. I fjor berget de seg med å slå et par av de store, men i år tror jeg ikke det holder for Wigan, som rykker ned.
    de fikk ikke mye poeng blant de store, egentlig så kollapset hele laget når dei møtte dei sterkeste laga og tapte mye.

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av larsi:P Vis innlegg
    de fikk ikke mye poeng blant de store, egentlig så kollapset hele laget når dei møtte dei sterkeste laga og tapte mye.
    Wigan vant 3-1 over Chelsea og 1-0 over Liverpool. De vant også 2-0 borte mot Aston Villa. Wigan er ikke et dårlig lag, de har bare veldig varierende resultater. Som feks 8-0 tap mot Chelsea i siste serierunde eller 9-1 tapet mot Tottenham. Men de kommer også med sterke resultater og å si de kollapset når de møtte de sterkeste lagene er feil. Tror Wigan gjør en ok sesong og overlever med relativt god margin.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus Vis innlegg
    Wigan vant 3-1 over Chelsea og 1-0 over Liverpool. De vant også 2-0 borte mot Aston Villa. Wigan er ikke et dårlig lag, de har bare veldig varierende resultater. Som feks 8-0 tap mot Chelsea i siste serierunde eller 9-1 tapet mot Tottenham. Men de kommer også med sterke resultater og å si de kollapset når de møtte de sterkeste lagene er feil. Tror Wigan gjør en ok sesong og overlever med relativt god margin.
    begynte å leite etter fjorårets resultater, men fant dem ikke. at de har varierte resultater stemmer ihvertfall, og jeg er ganske sikker på at de vil overleve også ;)

http://www.youtube.com/watch?v=UGCEwvmkXnk

Standard

Glory glory man united
    Kvifor blei eg banna?

Sitat Opprinnelig skrevet av surikat
    Du bannes fordi du tror du er best
    Ikkje litt dumt at dei skriver dette?

Standard

altfor sant med at wigan er ustabile tape 4-0 mot blackpool. har faktiskt troa på at de kan oveleve for de har klatret fra engelsk 4 nivå og spiller nå premie league fotball. det er ikkje lurt å bytte ut hele laget er jo flere eksempel på det i tippeligaen, på at det er en dårlig strategi. bygge på laget man har og og gjøre 2-3 lure kjøp.

Standard

PerSimen sånt snakk er forbudt
    alle veit jo at liverpool er best

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Barclays Premier League 2011-2012
    By Koisen in forum Kultur
    Svar: 29
    Siste innlegg: 2012-05-17, 21:40
  2. Champions League
    By nanus in forum Kultur
    Svar: 3