Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: WPT en liten hyllest og grat til tru og de der

Standard WPT en liten hyllest og grat til tru og de der

Makan til surr i å prøve og sette sammen en kompentent ledelse fra wpt sin side fra starten eller alt hva vi ble hetene etterhvert har jeg ikke sett maken til. Var ingen samarbeid og det komplette kaos. Derfor søkte mange av oss til oss selv og små allianser da tru tydeligvis hadde flere spioner en vi hadde spillere.
    Noe travian teamet kan stoppe lett ved å ikke offentlig gjøre rapportene og vi kan selv velge hvem som ser vi er online)

Men rett før end game startet hadde vi klart å få en ledelse og guts i spillerene som jeg vil berømme. Desverre hadde vi ikke fått spillere til og lage nok sweep,men alle gjorde en kjempe innsats med det vi hadde for hånden. Mistet nesten ikke en phalnax i korn mangel i ww og det vitner om en flott innsats av våre spillere.(og vi hadde mye deff)

Jeg tar gjerne nox 9 med den ledelsen vi hadde på slutten det hadde vært moro!!

Og en helt fortjent seier til tru!!

Her er de 2 sweepene som nullet oss om ikke alle har sett de? Han som sendte påsto at han fikk det via spioner fort,men tviler på det http://travian-reports.net/no/report/2474664e1aa

http://travian-reports.net/no/report/24745200156

Stor takk til danes.paul.eve(pompel de min du var med oss hehe) og resten av ledere og spillere

mvh ulv/hunt
    Nox1: pappa34 Nox2: ulv Nox3: ulv og Golden
    Nox4: ulv Nox5: Bonnie & Clyde
    nox7: Hunt&Eclipse nox9: Eternity
    S3 Ulv&Golden

Standard

Hehe vi gjorde et ærlig forsøk på å nulle sweepbyen din ulv, men du var flink å wavebreake. Langt fra alle av dine medspillere som gjør det :P

Nå vet jeg ikke hvorvidt den ble tatt senere..?
    Nox 3 Aerotronik | Nox 5 mollah | Nox 6 Axes of Evil | Nox 7 Thunderstorm | Nox 8 mollah
    Ikke mer nox nå.

Lignende tråder

1. Hyllest til forum team.
    By Alexsio in forum Generelt
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2010-09-04, 17:24
  2. En liten idè
    By burnie in forum Ideer
    Svar: 14
    Siste innlegg: 2010-07-18, 15:39
  3. En Liten utfordring
    By ste123 in forum Lekeplassen