Side 5 av 5 FørstFørst ... 345
Viser resultater 41 til 43 av 43

Tråd: Rundens værsting.............

Talking

Jeg beklager for skrivefeil .... jeg trenger å bruke google kääntäjää.Omasta del Jeg vil gjerne takke alle de giftige og Cassandra spesielt står for det gode samarbeidet.

Spillet kom til en løsning i vårt tilfelle da vi laget en stilltiende avtale Claire Starke regnskap og regnskap Game Over kanssa.Eli lovet å rense ut Sim og spillerne fagforening, så kan vi hjelpe Forening www tarvitsemme.Kun hvis vi ba om hjelp så vi ikke hadde noen form for avtale vi har et "mud på toppen." Det var lett å regne 1 +1 som er rundt, og blitt et mål i løpet av runden nummeret definitivt klart.

Ødela den eneste WPT / SIM / WWW / ww tilejä.Monta deres allierte fanget neven turen og hovedstaden ble bombet nolliin.Lopussa da fokuset var Claires neve ww erobring, som han hadde økt hele runden i ørkenen, og hadde tenkt at ingen angrep / myndighet ble sitä.Se ilmaseksi.Sen så ventet Cassandra's konto å erobre landsbyer i det som var en neve eller landsbyer som var blitt Cassandra mirakel matkalla.Tietysti mr.bluelle også ble tvunget til å lage murstein, også fordi vi ønsket å få Sims nro1 tittel for meg selv, og når veggen ville ikke löytyä.Ajoimme alle kits mr . Blue ihmeestä.Harmi at serveren gikk ut så tidlig fordi tropper skulle forfølge:)

Takk skal dere alle, og kanskje neste vinter vi se en ny

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Norway

Talking

Sitat Opprinnelig skrevet av Asteroix Vis innlegg
    Jeg beklager for skrivefeil .... jeg trenger å bruke google kääntäjää.Omasta del Jeg vil gjerne takke alle de giftige og Cassandra spesielt står for det gode samarbeidet.

Cassandra mirakel matkalla.
    Antar jeg er enig i uttallelsene her, men har en følelse av at google translate ikke har fungert 100%
    Nox 14: ?
    Nox 13: Phantom
    Nox 9: Xerxes
    Sez 9: Templar
    Nox 7: Cassandra
    Nox 6: Pusling
    Nox 5: Stormbringer
    Nox 4: Elric

FjadraspjotmannFjadraspjotmann
    Ble medlem
    Mar 2009
    Sted
    Sez

Wink

Sitat Opprinnelig skrevet av bartez Vis innlegg
    Antar jeg er enig i uttallelsene her, men har en følelse av at google translate ikke har fungert 100%
    Google er upålitielig som f.. desverre for de som bruker den og tror at andre skal skjønne det :(
    Selv noe er jo forståelig, og de som det dreier seg om vet vel hva som menes:)

Side 5 av 5 FørstFørst ... 345

Lignende tråder

1. Rundens favoritt-allianse
    By Nightcube in forum NOX - runde 8: juli 2010 - november 2010
    Svar: 15
    Siste innlegg: 2010-10-28, 20:21
  2. Oktober avstemning - Hvem tror dere er rundens vinnere?
    By Nightcube in forum NOX - runde 8: juli 2010 - november 2010
    Svar: 34
    Siste innlegg: 2010-10-10, 14:14
  3. Rundens...
    By surikat in forum NOX - runde 6: september 2009 - januar 2010
    Svar: 123
    Siste innlegg: 2010-01-25, 21:49
  4. Rundens Feigeste?
    By nissenmedlua in forum NOX - runde 6: september 2009 - januar 2010
    Svar: 20
    Siste innlegg: 2009-12-10, 13:39
  5. Rundens...