Side 54 av 127 FørstFørst ... 444525354555664104 ... SisteSiste
Viser resultater 531 til 540 av 1263

Tråd: Det ryktes at...

Standard

Det ryktes at mange store spilleres sweep er skuffende små :/

Er det bare deff spillere på serveren eller?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Wizzard Vis innlegg
    Det ryktes at Wizzard gjerne skulle sett litt offentlig skittkasting mellom blokkene slik det var i gode gamle dager.

Legger ved en link hvor ledelsen i de to grupperingene kan hente litt inspirasjon: http://forum.travian.no/showthread.p...light=dominion

Wizzard
    Det var tider det

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Wizzard Vis innlegg
    Det ryktes at Wizzard gjerne skulle sett litt offentlig skittkasting mellom blokkene slik det var i gode gamle dager.

Wizzard
    Det ryktes at det blir en større seier hvis du vinner over en respektert motstander. Det er mange klassespillere på begge sider av streken. All respekt også til Pwent og Pluton som har klart å samle og holde samlet så store allianser

Hva med Wizzards egen allianse? Er dere altfor opptatt med endgame på S2 til å være med her? Og hvba med Republic pluss pluss - vil de velge side eller være rundingsbøye for de to store?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Simmeren Vis innlegg
    Det ryktes at det blir en større seier hvis du vinner over en respektert motstander. Det er mange klassespillere på begge sider av streken. All respekt også til Pwent og Pluton som har klart å samle og holde samlet så store allianser

Hva med Wizzards egen allianse? Er dere altfor opptatt med endgame på S2 til å være med her? Og hvba med Republic pluss pluss - vil de velge side eller være rundingsbøye for de to store?
    Jeg svarer for wizzard her jeg :)
    Wizzards egen allianse ikke driver med kriging og skittkasting :)
    Men personlig skulle jeg gjerne sett noe selv..
    "Ikke snakk om at jeg tørr å sloss mot bell, hun er gærn"

- Chris

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av blackowitz Vis innlegg
    Man skal høre mye før ørene faller av!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Simmeren Vis innlegg

Det ryktes at jeg misfortenker at du faktisk ikke leste den tråden jeg linket til Der vil du se at selv om vi krangler som busta fyker og det ofte faller harde ord så er respekt for hverandres evne i spillet og da på alle nivå krig/diplomati/ledelse/spionasje noe som kommer klart frem da krigen i realitet var over. Om du spør noen som helst fra den serveren som var innvolvert i krigen så vil du høre at noen av de beste lederene de har hatt var: Frozenblade, Silas og Ozi. Koordinatorer: ig36. Krigere: Woland, Humlebom.(Bare ett fåtall av navnene hvis du leser tråden). Så når Dominion vant over Legion så var ikke det en lettkjøpt seier på noen som helst måte. Det var heller ikke noe lettkjøpt over måten Legion, Lords, SK-Ulv gang på gang slo tilbake og viste at selvom de var nede så var de ikke ute.

Det betyr ikke at det ikke står respekt av det Pwent og Pluton har gjort for vi skal vokte oss vel for å sammenligne servere, for det er dødfødt. Derfor sa jeg også at de kunne lese tråden for inspirasjon og ikke nødvendigvis for å gjenta historien.

Når det gjelder RØLP. Vi er en liten simmeallianse (betyr ikke nødvendigvis at vi ikke har tropper ). Men tiltross for at vi da er en liten allianse som i en reell riktig ført krig mot en av blokkene ville blitt feid av kartet, så er det jo nesten mer diskusjon rundt vår rolle her på serveren enn det er rundt TDC/Viking. Det synes jeg er ganske betenkelig. Nå kan dette selvsagt være en bevisst strategi fra de to alliansene, men i såfall så synes jeg det er en ganske så ekskluderende ovenfor de andre på serveren. Ikke at TDC/Viking har noen som helt forpliktelse ovenfor noen andre enn seg selv, men allikevel.

Og det bringer tilbake til poenget mitt fra forrige post. Om Viking/TDC/Republic ser i den tråden jeg linket og tar inspirasjon derfra så kan dere tilføre denne runden en ekstra dimensjon som riktig brukt kan være med å tippe vektskålen i den eventuelle krigen.

Sitat Opprinnelig skrevet av blackowitz Vis innlegg
    Jeg svarer for wizzard her jeg :)
    Men personlig skulle jeg gjerne sett noe selv..
    Nå foretrekker jeg normalt sett å forfatte mine egne svar, men Blackowitz er i essensen korrekt her. Denne runden på denne serveren så er vi ikke ute etter å innvolvere oss i en krig. Vi er nøytrale(en pen måte å si at vi blir angrepet av alle på ) og har trukket oss ut i gokkimokk. Om dette vedstår ut serveren gjenstår å se.

Wizzard
    Sist endret av Wizzard : 2010-09-20 kl 10:57 Årsak: Skriveleifer tatt ut. Om du finner flere så kan du beholde de.

Standard

Det ryktes at popkrigen ledes av ImaPeanut.

Selv om det er jevnt i toppen begynner avstanden mellom mellom rank 2 (Pwent), og rank 3 (Yoshi) å bli ganske lang.

Både ImaPeanut og Pwent ligger også blant topp 4 angripere

Hva tyder dette på?

Ad'non

Standard

Det ryktes at min yndlingssimmer Maria har slettet. Pwent du er det nye idolet! Sim for the win <3
    At de leder pop ranken og off ranken tyder på en ting min kjære Ad'non, at de har høyest innbyggertall og har drept flest tropper i angrep (A)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av zomi Vis innlegg
    At de leder pop ranken og off ranken tyder på en ting min kjære Ad'non, at de har høyest innbyggertall og har drept flest tropper i angrep (A)
    Evt: de har flest ambasader i lvl 20 og har løpt inn i flest vegger... (Missunnelig, jeg? På ingen måte! Eller, litt da...)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Domine Vis innlegg
    Evt: de har flest ambasader i lvl 20 og har løpt inn i flest vegger... (Missunnelig, jeg? På ingen måte! Eller, litt da...)

Bra du har kommet til hektene igjen :D:D begynte å bli stille her ^^

Det ryktes at Simmingen går sin gang og at det allerede var spådd at Imapeanut skulle overta tronen :)

Side 54 av 127 FørstFørst ... 444525354555664104 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Det ryktes at....
    By Aspires in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 1261
    Siste innlegg: 2013-01-10, 22:23
  2. Det ryktes at på NOX 13...
    By sweet like candy in forum NOX - runde 13: september 2012 - januar 2013
    Svar: 1111
    Siste innlegg: 2013-01-08, 10:20
  3. Det ryktes at.....
    By Alexxi in forum S1 - runde 5: september 2011 - juni 2012