Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12

Tråd: Surprise!!! TUS og DK vinder!

Sjus-S5
    Guest

Standard Surprise!!! TUS og DK vinder!

Med kun 1 angreb tilbage og en mur på fortsat langt over en million tropper står Muren i TUS.DK ikke at vælte.

Hvem havde troet at en flok krigsgale danskere skulle være med til at fejre sejren? Vi troede det ihvertfal ikke da vi startede her. Vi kom ikke til serveren med end game planer overhovedet, men blot planer om en másse krig i ødelæggelse.

Krig og ødelæggelse fik vi og det er jo herligt. For jer der ikke har fulgt med på serveren ligner det måske en kedelig slutning, men sandheden er jo at de mange massive angreb fra TUS og DK løbende gennem hele serveren har banet vej for og sikret denne sejr.

Nogle fjender har udmærket sig. Jeg synes spillere som Khubilai og Sacker gjode det rigtig godt i starten, indtil vi lukkede ned for dem.

Proxer er også værd at nævne, vi havde hårde kampe ham og jeg OG! jeg skal ærligt indrømme at jeg troede han ville gi op da vi smadrede alle NØ byerne væk, men han kom sku stærkt igen. RESPEKT.

Naturligvis tak og alt det der til alle Danskerne... men den har de fået privat.

Til sidst.

Super TAK til TUS for en fantastisk server. Stor hjælpsomhed, godt sammenhold, mange gode timer på skype og mange gode aktioner sammen har gjort dette her muligt.

AL ÆRE OG KREDIT TIL TUS!!!

Tak for en god server alle sammen, venner såvel fjender.

Sjus

HirdmannHirdmannHirdmannHirdmann fantdonald sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2009
    Sted
    Norge

Standard

Gratulerer!
    Who`s next?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sjus-S5 Vis innlegg
    Med kun 1 angreb tilbage og en mur på fortsat langt over en million tropper står Muren i TUS.DK ikke at vælte.

Hvem havde troet at en flok krigsgale danskere skulle være med til at fejre sejren? Vi troede det ihvertfal ikke da vi startede her. Vi kom ikke til serveren med end game planer overhovedet, men blot planer om en másse krig i ødelæggelse.

Krig og ødelæggelse fik vi og det er jo herligt. For jer der ikke har fulgt med på serveren ligner det måske en kedelig slutning, men sandheden er jo at de mange massive angreb fra TUS og DK løbende gennem hele serveren har banet vej for og sikret denne sejr.

Nogle fjender har udmærket sig. Jeg synes spillere som Khubilai og Sacker gjode det rigtig godt i starten, indtil vi lukkede ned for dem.

Proxer er også værd at nævne, vi havde hårde kampe ham og jeg OG! jeg skal ærligt indrømme at jeg troede han ville gi op da vi smadrede alle NØ byerne væk, men han kom sku stærkt igen. RESPEKT.

Naturligvis tak og alt det der til alle Danskerne... men den har de fået privat.

Til sidst.

Super TAK til TUS for en fantastisk server. Stor hjælpsomhed, godt sammenhold, mange gode timer på skype og mange gode aktioner sammen har gjort dette her muligt.

AL ÆRE OG KREDIT TIL TUS!!!

Tak for en god server alle sammen, venner såvel fjender.

Sjus
    Dere strevde jo litt med å ta oss da :P

Standard

Gratulerer syn at jeg tapte på server 5 selv:(
    Gratulerer dansker håper dere kommer i flere runder gjennom!
    Verdens sprekeste mann kan få seg opp av stolen ingen i hele verden kan det!

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av burnie Vis innlegg
    Dere strevde jo litt med å ta oss da :P
    Burnie = Livingroom?

I smadrede norton, en inaktiv konto.

I ramte nogle af mine support byer, de blev bygget op med det samme jo, jeg har jo guld og mange ress.

Og vi kunne ha smadret jer før, men 1, vi gad ikke. 2, vores tropper havde vigtigere mål.

MEEEN Burnie, I skal have kæmpe kredit for at i tog kampen op, ikke mange der præsterede det.

Standard

Så er lvl 100 ved at være færdigt - og enden på serveren nærmere sig som vi vil bare vise jer lidt af de kamp rapporter vi ligger inde med fra natar angrebene

Natarangreb lvl 90
    Samlet angreb med statistik oplysninger

Natarangreb lvl 95
    Samlet angreb med statistik
    oplysninger

Natarangreb lvl 96
    [size=18]

Natarangreb lvl 97

Natarangreb lvl 98

Til den der tænker lidt på hvor alt deff stammer fra er alt fra DK på nær ved angrebet på lvl 98 hvor der var kommer tropper til fra TUS.

Ble medlem
    Mar 2009
    Sted
    Norge

Question

kan jeg få spørre hva det koster for å få WW til nivå 100?
    Who`s next?

Sjus-S5
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av fantdonald Vis innlegg
    kan jeg få spørre hva det koster for å få WW til nivå 100?
    For det enkelte trin? eller dem alle sammen?

Men kig her.

http://help.travian.dk/index.php?type=faq&mod=382

Ble medlem
    Mar 2009
    Sted
    Norge

Standard

for det enkelte trinn...
    Who`s next?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av fantdonald Vis innlegg