Hei

Det er med tungt hjerte jeg må annonsere at det ikke vil bli startet flere servere i Norge. Jeg har sett spørsmål angående når neste S4.no skal starte opp igjen, og videresendt spørsmålet til den tyske administrasjonen. Etter noen diskusjoner har jeg dessverre dårlige nyheter:
Det vil IKKE bli flere omstarter av de norske serverne. S4.no som sannsynligvis skulle startet om igjen i løpet av de neste 3-5 ukene sånn ca vil da ikke startes opp igjen.
Alle servere som er i gang nå vil fullføres slik at ingenting vil bli stanset halvveis i et spill. Det vil da si at s1, s2, s3 og s5 vil kjøres ut til de er fullført.
Som en liten positiv ting i nyheten har jeg fått kranglet meg til at speedserver skal startes opp igjen og kjøres så lenge det fortsatt finnes vanlige servere. S3.no er den serveren som startet sist (for 71 dager siden) og vi kan da klare å få til kanskje 2 runder til med speed før det er slutt.

Grunnen til dette er det lave spillerantallet i Norge som stort sett bare har gått én vei de siste månedene, og det blir for dyrt å holde spillet i gang videre.

På vegne av den tyske administrasjonen og det norske Travian-teamet håper jeg vi kan få noen gode måneder på slutten nå med mye godt spill.

Kommentartråd legges under "Generelt" som normalt.