Side 1 av 6 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 59

Tråd: Ossen går det på s5?

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann
    Ble medlem
    Nov 2009
    Sted
    Norge

Standard Ossen går det på s5?

Hei

Ossen går det på s5 no?

1) hvem har WW
    2) hvem leder?
    3) hvem tror du vinner?

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann The Cure sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2009
    Sted
    Vestfold

Standard

Dk har lev 31 og Tus lev 20,er vel ingen konkurranse ser der ut som,de bare sammarbeider og ror dette i land.

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann
    Ble medlem
    Nov 2009
    Sted
    Norge

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av The Cure Vis innlegg
    Dk har lev 31 og Tus lev 20,er vel ingen konkurranse ser der ut som,de bare sammarbeider og ror dette i land.
    Spiller du der?

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann The Cure sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2009
    Sted
    Vestfold

Standard

Jepp,er med ennå.

Standard

S.O.T.E. har også et ww.
    Ikke glem å nevne de bare fordi de er underdogs så det holder da :P
    Det er i så fall mye tøffere at de har et WW enn de to som alle visste kom til å ta et da XD

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Des Vis innlegg
    S.O.T.E. har også et ww.
    Ikke glem å nevne de bare fordi de er underdogs så det holder da :P
    Det er i så fall mye tøffere at de har et WW enn de to som alle visste kom til å ta et da XD
    For ikke at glemme Clean også.
    Server 2: Ctrl-Alt-Del
    Server 5: Doohan

Odins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Eydehavn

Standard

Hvem er clean?

Standard

Hehe jeg kan vell fortelle hvem Clean er siden jeg leder nettopp den alliansen:
    Clean er 6 tidligere Tus/Tur spillere som hoppet av lasset for vi fikk nok av det vi kaller juksespillet til Danskene, Ragnarok vil kansje påstå noe annet med at vi heller er noen kraftige forrædere, stemmer ikke dette:P?. Imotsetning til Sot-E har vi iallefall klart og skaffe oss byggeplan, så vårt ww får forhåpentligvis opp noen nivå før andre river det ned for oss:). Ønsker samtlige lykke til i WW- kampen selv om jeg har en liten anelse om hvor seiern ender;)!.

MM- Orgetorix

WW-update:
    Spillere Navn Allianse Nivå
    1. Brixtofte WWW.TUS.DK DK 46
    2. Drunken Nerd TUS&DKs Wasted Time TUS-WW 40
    3. Shine S.O.T-E 0
    4.Orgetorix Clean 0

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Maximus Meridius Vis innlegg
    ...
    Clean er 6 tidligere Tus/Tur spillere som hoppet av lasset for vi fikk nok av det vi kaller juksespillet til Danskene, Ragnarok vil kansje påstå noe annet med at vi heller er noen kraftige forrædere, stemmer ikke dette:P?. ...
    Jeg synes ikke du er en "kraftig forræder" men jeg brugte dig nu som eksempel i en tidligere post, det hele handler blot om at ingen er hellige i det her spil, tro ikke at kun DK (og TUS/TUR) har brugt spionage. Vi ved alle hvem Bjørn Dæhlie er, ud over at være en fandens dygtig travian spiller, formåede han også at infiltrere flere alliancer, og komme helt ind i toppen af disse, for ikke at glemme at manden blev sat til at styre deres Troop Tool, ja jeg ved det, det er næsten for godt til at være sandt. Men nu gider vi vidst heller ikke bruge mere tid på det, gør vi?

Jeg synes det er lækkert med flere der har fået WW, og i øvrigt stort tillykke til Clean med BP, vi sad godt nok og spekulerede meget da vi så en af jeres spillere på top 10 angribere, men vores gæt var rigtigt hehe :) håber i kommer godt igang med WW, og så håber jeg at SOT-E snart får fat i deres BP.
    Sist endret av DK-Ragnarok : 2010-03-15 kl 21:18 Årsak: fjernet et "nu"
    Server 2: Ctrl-Alt-Del
    Server 5: Doohan

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Maximus Meridius Vis innlegg
    Hehe jeg kan vell fortelle hvem Clean er siden jeg leder nettopp den alliansen:
    Clean er 6 tidligere Tus/Tur spillere som hoppet av lasset for vi fikk nok av det vi kaller juksespillet til Danskene, Ragnarok vil kansje påstå noe annet med at vi heller er noen kraftige forrædere, stemmer ikke dette:P?. Imotsetning til Sot-E har vi iallefall klart og skaffe oss byggeplan, så vårt ww får forhåpentligvis opp noen nivå før andre river det ned for oss:). Ønsker samtlige lykke til i WW- kampen selv om jeg har en liten anelse om hvor seiern ender;)!.

MM- Orgetorix
    Det dere gjorde var at dere i sinne over å miste noen katas i et dårlig utført angrep, anga spionene til en viktig alliert uten å snakke med noen andre i alliansen om det. Noe som i verste fall kunne dratt oss ut i en unødvendig konflikt.

Når dere nå får det til å fremstå som at dere gjorde det for å ta et endelig oppgjør med det såkalte juksespillet så fremstår det for meg som selvforherligelse.

Side 1 av 6 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. ossen slippe ut tropper?
    By nanuk in forum Generelt
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2008-05-27, 07:47

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •