Side 6 av 6 FørstFørst ... 456
Viser resultater 51 til 59 av 59

Tråd: Ossen går det på s5?

Standard

Hihi, jeg lurer litt på hvor Ulvetid ble av jeg :P Den store kjeften hans hadde ikke stort for seg tydeligvis.

-Banzai|Mare

Standard

Kode:
    Verdens under
    	Spillere 	Navn 	Allianse 	Nivå 	
    1. 	Brixtofte 	WWW.TUS.DK 	DK 	100 	-
    2. 	Drunken Nerd 	TUS&DKs Wasted Time 	TUS-WW 	97 	i morgen 02:47
    3. 	Natarene 		- 	0 	-
    4. 	Natarene 		- 	0 	-
    5. 	Natarene 		- 	0 	-
    6. 	Natarene 		- 	0 	-
    7. 	Natarene 		- 	0 	-
    8. 	Natarene 		- 	0 	-
    9. 	Shine 	Konføderasjonstårnet 	S.O.T-E 	0 	-
    10. 	Natarene 		- 	0 	-
    11. 	Natarene 		- 	0 	-
    12. 	Natarene 		- 	0 	-
    Server 2: Ctrl-Alt-Del
    Server 5: Doohan

Standard

36. Double Force NN 14542 23
    Etter å ha brukt resten av gullet som var der(40-50) :P

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Drunken|Per Vis innlegg
    En ting til dere selvforherligende folkene i motstanderalliansene våre: Nå i sluttfasen har plutselig mange spioner dukket frem, både på forum og gjennom å fortelle oss det. De fleste administrert av Buster fra NN. Alliansen som har ropt høyest ut om hvor ille og feigt spioner er. Det finnes et uttrykk som noen av dere burde lære dere betydningen av: Fei for egen dør!

Hvor mange TUS-spioner har egentlig dukket opp?
    Hei Per.
    Må vel nesten komentere denne, siden du påstår at jeg har administrert flere spioner her mot slutten.
    Du tar nemlig fullstendig feil.

Noe spioninfo har jeg riktignok fått - men det har i all hovedsak dreid seg om MM-meldinger i TUS, som jeg har fått "via via" på for eksempel skype. Selv vet jeg ikke engang den egentlige kilden. Meget mulig lekkasjene tiltok etter at dere tok inn alt som kunne krype og gå fra BOS og TUR...

Jeg syntes det var litt morro å gå igjennom forumet deres - uten at det var spesielt mye matnyttig å lese om der. Altid morro og få se ting fra "den andre siden" ;)
    Jeg avslørte meg ved å legge ut en rekke flotte rapporter fra sweep som har banket på min port og kreppert før de fikk gløtta innafor. Og ble naturligvis kicka. Det ble elfjellos også, men han var helt uvitende om det hele - jeg bare "lånte" nicket hans for å regge på forumet. Lucky guess at ikke han var regga fra før...

Hva spioner angår, er jeg selv ingen motstander av fenometet. Det er en legal og naturlig del av spillet, selv om det kan være adskillig irriterende å bli utsatt for. Det kan fort hagle noen ukvemsord om man blir dolket i ryggen i kampens hete, men tørr påstå at Jeg ikke er den som har kauket høyest i så måte.
    BD gjorde en flott jobb i XO, Oscar-nominasjon har vært nevnt tidligere. Og Bjørn; jeg kommer selvfølgelig til å drikke Carlsberg igjen - bare ikke helt enda ;)

Vil tilslutt gratulere DK med seieren!

-Buster-

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Cilla Vis innlegg
    Hei Per.
    Må vel nesten komentere denne, siden du påstår at jeg har administrert flere spioner her mot slutten.
    Du tar nemlig fullstendig feil.

Noe spioninfo har jeg riktignok fått - men det har i all hovedsak dreid seg om MM-meldinger i TUS, som jeg har fått "via via" på for eksempel skype. Selv vet jeg ikke engang den egentlige kilden. Meget mulig lekkasjene tiltok etter at dere tok inn alt som kunne krype og gå fra BOS og TUR...

Jeg syntes det var litt morro å gå igjennom forumet deres - uten at det var spesielt mye matnyttig å lese om der. Altid morro og få se ting fra "den andre siden" ;)
    Jeg avslørte meg ved å legge ut en rekke flotte rapporter fra sweep som har banket på min port og kreppert før de fikk gløtta innafor. Og ble naturligvis kicka. Det ble elfjellos også, men han var helt uvitende om det hele - jeg bare "lånte" nicket hans for å regge på forumet. Lucky guess at ikke han var regga fra før...

Hva spioner angår, er jeg selv ingen motstander av fenometet. Det er en legal og naturlig del av spillet, selv om det kan være adskillig irriterende å bli utsatt for. Det kan fort hagle noen ukvemsord om man blir dolket i ryggen i kampens hete, men tørr påstå at Jeg ikke er den som har kauket høyest i så måte.
    BD gjorde en flott jobb i XO, Oscar-nominasjon har vært nevnt tidligere. Og Bjørn; jeg kommer selvfølgelig til å drikke Carlsberg igjen - bare ikke helt enda ;)

Vil tilslutt gratulere DK med seieren!

-Buster-
    Hva med den litt morsomme infoen om at det stod TUS-deff i byen på angrepene? Jeg bryr meg ikke om hvordan du fikk info, og jeg driter også i spioner. Vi har hele tiden sørget for å ikke spre vital info i alliansen, og vi har hatt en 100% spionsikker kjernegruppe som vi gikk inn på serveren med. Det er bare uttalelsene om at alt vi har oppnådd er oppnådd med løgn og svik som irriterer meg.

Jeg merker dere konsekvent gratulerer DK med seier, så det er tydelig at dere forakter TUS. Men både vi og DK var enige om å samarbeide inn til avslutningen etter at all motstand ble grusa.

At dere prøver å putte malurt i begeret ved påstander om juks osv vitner kun om smålighet og bitterhet slik jeg oppfatter det.

Du skal forøvrig ha ros for ditt spill gjennom denne serveren, Buster, du har vært irriterende. :p

Jeg takker DK for et herlig samarbeid og for en fortjent seier.

Standard

Jeg lurer også litt på hvor ulvetid ble av.. Har hørt mange rare historier om hvor han ble av.. Noen av de var at han satt på en større konto i TUS, mens andre har vært at han har spillt på en konto i BOS.. Selv har jeg ikke peiling, mn hadde vært morsomt om han hadde avslørt seg nå da..

Ja.. jeg har vel vært en av de som har kauket om spioner, mn har vel aldri sagt at de er forkastelige og at det er skittent å spille slik.. Har vært med på noen servere nå og har aldri vært med på en server uten spioner.. Er vel bare det at det var kjempekjipt å ha så mange i en ally og at alle var mot meg denne gangen... hihi..

Ja, har vel vært noen spioner i TUR og i TUS.. Det har jeg kjennskap til og de har kommet med småpen info om hvor mye deff det stod i byer og diverse igm og sånnt.. Var vel ikke så veldig matnyttig, da kontakten kom altfor sent i spillet..

Det stemmer også at det har stått TUS deff i våre byer i NN til tider.. bla hos flere spillere.. Og det deffet har gjort en kjempejobb, var noen tus sweep som stanga hodet i veggen, spesielt mot slutten..

Å det er faktisk ikke vanskelig å få tilgang på forumet deres.. det har sikre kilder fortalt meg var veldig lett.. Var koselig å lese litt fra deres siden,mn som cilla skriver ingen saftige detaljer..

Må vel slenge meg med å si at de beste vant!! Gratulerer DK og TUS, en overlegen seier..

Standard

De 2 minste alliansene vant til slutt mot en stor overmakt. Nå skal vi ikke glemme at TUR ble satt sammen av maaasse småspillere og farms i starten, og pga godt lederskap der var det mange som ble store og utgjorde en forskjell.

Sjeldent jeg har spilt med så mange dyktige spillere som på s5.. Det gjelder blant både allierte og fiender. Noen eksempler er jo da Ninetoe, Gillis Oakleaf, Yung osv. Kan ikke engang starte på TUS/TUR og DK... For da ender jeg opp med å ramse opp hele allianselista :P En velfortjent seier til alle i DK/TUS/TUR og venner.

Ingen kan si noe annet :) Rett og slett.

Over og ut, hilsen Banzai Panda!

Standard

Hehe, nu vi er ved at fremhæve vores fjender, så har jeg da også lige et par, jeg gerne vil nævne:

Proxer er for mig den absolutte helt på serveren. Han blev efter store kampe med Sjus kæmpet ned og fik fjernet 75 pct. af sit pop - inkl. hovedbyen. Alligevel gav han ikke op. Han byggede op igen og blev en af de helt store fisk i UL.

Sacker - franskmænden, der kæmpede med næb og klør, selvom han til sidst var helt alene i NØ

Gillis Oakleaf - flink fyr. Jeg har ham lidt mistænkt for af og til at løbe med halve vinde. Men jeg har intet at have det i :)

Bare mg - spilforståelse, altid diplomatisk i sin tone og meget loyal.

Fcakan, Ninetoe og Yung var eftersigende også dygtige, men jeg har ikke selv erfaring med dem. Og man skal ikke have lov at leve på sit rygte. Og de slettede meget tidligt.

Berserk
    Ble medlem
    Jun 2009
    Sted
    Kristiansand

Standard

kommer litt etter alle andre da men får vel skrive her uansett.. vil bare si takk til alle i dk, tus og såklart fiender. gidder ikke ramse opp alle alliansene dere hadde på slutten, men det blir vel hovedsaklig NN og TCF som jeg måtte mest på.

Og som jeg har sagt sikkert litt for mange ganger nå takk til buster som gjorde en kjempejobb vil jeg si. desverre fikk ikke vi på Kitty cute tatt igjen på hovedstaden din (takk for tilbudet axe). Ninetoe som også gjorde en god jobb til vi endelig fikk tatt hovedstaden hans. som jeg har sett hitill, så er ikke Nexi nevnt enda. veldig irriterende fyr fra øst europa om jeg ikke husker helt feil, men gjorde en god job han også helt i starten.

Så får jeg vel takke alle i TUS Kjernen spesielt som har vært en kjempegjeng hele serveren. også såklart per og dagnatt som har gjort en kjempejobb i ledelsen og per og vero med ww sittingen sin.

Nico / Kitty cute

Side 6 av 6 FørstFørst ... 456

Lignende tråder

1. ossen slippe ut tropper?
    By nanuk in forum Generelt
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2008-05-27, 07:47

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg