Side 2 av 6 FørstFørst 1234 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 59

Tråd: Ossen går det på s5?

Sjus-S5
    Guest

Standard

Nogle synes det er synd der ikke er så meget kamp nu her til sidst i den sidste måned.

Men er det ikke sjovere med en server hvor sejren er slået fast gennem MANGE måneder op til, kampen har jo længe været åben. Nu er den lukket dog. TUS og DK trækker den her sikkert i land og ganske fortjent også.

Med fantastiske angreb, massive mure, masser online tid, masser tropper og gode ledere i begge lejre har fjenden ikke kunne finde et modstykke der har kunne ryste nogle af os.

Ang clean, så kan man ikke lege med når man bliver fornærmet og lidt tabte stenkastere jo og går til fjenden for at hjælpe dem. Lad os se hvor længe jeres WW holder ;)

Sjus

Odins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Eydehavn

Standard

Artige innlegg.. ^^

Først kaller Drunken|Per Clean sin framstilling av seg selv for selvforherligelse, så kommer Sjus sitt innlegg.. hihi.. når man snakker om selvforherligelse.. ^^

Håper på å få se noen kjente fjes på server tre, men ser ikke ut til at mange har beholdt samme nicket..

Standard Svar

Sitat Opprinnelig skrevet av Drunken|Per Vis innlegg
    Det dere gjorde var at dere i sinne over å miste noen katas i et dårlig utført angrep, anga spionene til en viktig alliert uten å snakke med noen andre i alliansen om det. Noe som i verste fall kunne dratt oss ut i en unødvendig konflikt.

Når dere nå får det til å fremstå som at dere gjorde det for å ta et endelig oppgjør med det såkalte juksespillet så fremstår det for meg som selvforherligelse.

At vi ble forbanna skal jeg være helt enig i, men det var ikke årsaken alene til det vi gjorde. Du sier at angrepet var dårlig utført mulig, men det gjør også jobben vesentlig lettere å deffe når vi svarer Sjus kvelden før på hvor angrepet vil treffe og når, selv ikke du som framstår som naiv og trangsynt i denne saken ser at det blir vanskelig og deffe da! Ser også at kontoen vi angrep i ettertid ble straffet av MH, tilfeldig? NEI!

Hadde det vært opp til meg der og da ville vi sett et vesentlig mer spennende endgame, men der fikk du viljen din Per så nå får du simme deg opp i fred og det vet jeg du er fornøyd med.

At vi ikke er feilfrie på Orgetorix det skal jeg hjertlig innrømme, jeg har selv tidligere benyttet meg av spioninfoen jeg fikk av DK, gjør det meg noe bedre enn dem? Nei egentlig ikke, men det heter et gammelt ordtak: "det er ikke hvem du er men hva du gjør som gjør deg til et godt menneske eller ei:). Vi på Orgetorix valgte tilslutt å si nei og det er vi stolte over.

Videre kan jeg vell bare gratulere både Tus og Dk med seieren som var vunnet for flere måneder siden, som Sjus sier har det vært mange gode aksjoner og bra deffing som er årsaken, det vil jeg ikke protestere imot, har selv vært med på dem og sett virkningen.
    Videre kan vi snakke om gode ledere det har begge leirer hatt, men at du tilslutt er nødt til å true medlemmene dine til å bli Per, pga flere har samme synspunkt som også virker litt tafatt.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av -R- Vis innlegg
    At vi ble forbanna skal jeg være helt enig i, men det var ikke årsaken alene til det vi gjorde. Du sier at angrepet var dårlig utført mulig, men det gjør også jobben vesentlig lettere å deffe når vi svarer Sjus kvelden før på hvor angrepet vil treffe og når, selv ikke du som framstår som naiv og trangsynt i denne saken ser at det blir vanskelig og deffe da! Ser også at kontoen vi angrep i ettertid ble straffet av MH, tilfeldig? NEI!

Hadde det vært opp til meg der og da ville vi sett et vesentlig mer spennende endgame, men der fikk du viljen din Per så nå får du simme deg opp i fred og det vet jeg du er fornøyd med.

At vi ikke er feilfrie på Orgetorix det skal jeg hjertlig innrømme, jeg har selv tidligere benyttet meg av spioninfoen jeg fikk av DK, gjør det meg noe bedre enn dem? Nei egentlig ikke, men det heter et gammelt ordtak: "det er ikke hvem du er men hva du gjør som gjør deg til et godt menneske eller ei:). Vi på Orgetorix valgte tilslutt å si nei og det er vi stolte over.

Videre kan jeg vell bare gratulere både Tus og Dk med seieren som var vunnet for flere måneder siden, som Sjus sier har det vært mange gode aksjoner og bra deffing som er årsaken, det vil jeg ikke protestere imot, har selv vært med på dem og sett virkningen.
    Videre kan vi snakke om gode ledere det har begge leirer hatt, men at du tilslutt er nødt til å true medlemmene dine til å bli Per, pga flere har samme synspunkt som også virker litt tafatt.
    Jepp.. Jeg skjønte du hadde en egen agenda der du prøvde å fremprovosere krig med DK, om så ved å gå bak ryggen på hele ledelsen og alliansen. Tro ikke jeg er så naiv at jeg ikke skjønte det. Det var en grunn til at ikke dere ble bombet der og da, og det var "for old times sake". Men det dere i ettertid gjør er å begynne å hente inn spillere i TUS og utnytte det gamle kontaktnettverket du fikk gjennom de oppgavene dere ble tildelt fordi vi anså dere som folk vi stoler på. Det sier litt om omfanget av sviket og hvorfor vi nå reagerer som vi gjør. Vi gjorde det klart at vi anså det som fientlige handlinger å forlate en allianse. Og hvordan du ønsker å bortforklare det er meg revnende likegyldig.

Jeg truer ingen til å bli, det er bare å gå ut, men da må de heller ikke regne med å få være i fred. Og når en fientlig allianse aktivt henter spillere, motarbeider oss og bygger seg opp i vårt område, så angriper vi selvsagt den. Dere fikk til og med en advarsel. Så den propagandaen du kjører om at vi backstabber dere og er feige osv er bare tull. Advarselen var totalt utvetydig, og dere brøt den vel vitende om hva det innebar. Så da angrep vi. Og selvsagt annonserer vi ikke når vi angriper.

Ja, seieren ble sikret for et par måneder siden, rett før end-game begynte, og det var det vi spilte for. Dette har vært en gøy server med masse action hele veien, mot fiender som i starten var minst 3 ganger så store som oss. Vi har hatt et fantastisk samarbeid med Dk, og velger å hedre det gode samarbeidet med å avslutte denne serveren som gode allierte. Vi jobbet for å unngå en klassisk simmeserver der man simmer til end-game, kriger litt og slutter. Så påstanden din om at vi er simmere faller virkelig på sin egen urimelighet. Bare se på statistikkene, så ser du hva vi har drevet med denne serveren.

Hvor mange du ønsker å dra med deg i fallet nå får bli opp til deg. Alle som forlater TUS er fiender, og det er fullstendig naturlig.

Forøvrig er de spillerne som ble bannet nå tilbake i serveren i alliansen PK, så hva du insinuerer om MH er også tull.
    Sist endret av Drunken|Per : 2010-03-19 kl 22:07 Årsak: skriveleif

Standard

Jeg regner med at det kommer mange flåsete komentarer fra DK og TUS fordi jeg sier dette, mn det får så være..

Mn OMG!! dersom samtlige av de medlemmene i PK er spioner.. Da er det jammen ikke rart dere sitter der dere er nå og styrer serveren helt alene. For dette er medlemmer fra gamle xo, som har vært med siden starten, utenom en som jeg kan se.. Om disse har vært spioner for DK sammen med de andre fire vi vet om, ja da er det jammen ikke mange spillere igjen i xo..

Det vil si nesten 10 stk av totalt 30 spillere som vi var til å begynne med, 1/3 av alliansen sine medlemmer er spioner for DK.. Egentlig var XO en rekrutt allianse for DK

Hadde vi i xo hatt 10 spioner i DK, ja da hadde halvparten av medlemmene til DK vært spioner, og selvsagt hadde vi vært der enda..

Det er ikke det at dere har spioner jeg reagerer på, mn at dere faktisk har rekruttert 1/3 av alliansen til å være spioner.. Spioner er det på alle servere og vi har hatt våres, mn ikke i det omfanget som har foregått på s5.. Det blir jo bare for dumt..

Da kan jo hvilken som helst n00b vinne dette, han må bare ha talegaven i orden og infiltrere alle allianser han kommer over.. 10 stk!! hehe.. huffameg..

Men det er jo varemerket deres, å vet dere er utrolig stolte over dette.. Så bare sol dere i glansen, er glad jeg ikke har ett slikt varemerke.

Gratulerer med seieren, den har dere virkelig spionert dere til!!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Bare mg Vis innlegg
    Jeg regner med at det kommer mange flåsete komentarer fra DK og TUS fordi jeg sier dette, mn det får så være..

Mn OMG!! dersom samtlige av de medlemmene i PK er spioner.. Da er det jammen ikke rart dere sitter der dere er nå og styrer serveren helt alene. For dette er medlemmer fra gamle xo, som har vært med siden starten, utenom en som jeg kan se.. Om disse har vært spioner for DK sammen med de andre fire vi vet om, ja da er det jammen ikke mange spillere igjen i xo..

Det vil si nesten 10 stk av totalt 30 spillere som vi var til å begynne med, 1/3 av alliansen sine medlemmer er spioner for DK.. Egentlig var XO en rekrutt allianse for DK

Hadde vi i xo hatt 10 spioner i DK, ja da hadde halvparten av medlemmene til DK vært spioner, og selvsagt hadde vi vært der enda..

Det er ikke det at dere har spioner jeg reagerer på, mn at dere faktisk har rekruttert 1/3 av alliansen til å være spioner.. Spioner er det på alle servere og vi har hatt våres, mn ikke i det omfanget som har foregått på s5.. Det blir jo bare for dumt..

Da kan jo hvilken som helst n00b vinne dette, han må bare ha talegaven i orden og infiltrere alle allianser han kommer over.. 10 stk!! hehe.. huffameg..

Men det er jo varemerket deres, å vet dere er utrolig stolte over dette.. Så bare sol dere i glansen, er glad jeg ikke har ett slikt varemerke.

Gratulerer med seieren, den har dere virkelig spionert dere til!!
    Jeg tæller 5 og ikke 10 medlemmer af PK. At det er sittere der styrer de konti er noget vrøvl, men måske mig der har misforstået hvad du snakker om. :)
    Server 2: Ctrl-Alt-Del
    Server 5: Doohan

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av DK-Ragnarok Vis innlegg
    Jeg tæller 5 og ikke 10 medlemmer af PK. At det er sittere der styrer de konti er noget vrøvl, men måske mig der har misforstået hvad du snakker om. :)
    jeg tenkte på de fem ja også de fire som vi oppdaget underveis.. det blir 9. stk totalt.. Sa ikke alle var i PK ;)

Så nesten 10 blir det jo da, jeg rundet bare av oppover ;o)

Har ikke sagt noenting om sittere på de kontoene, for de er aktive spillere slik jeg kjenner de
    Sist endret av Bare mg : 2010-03-21 kl 15:14 Årsak: måtte legge til noe

Standard

jeg tenkte på de fem ja også de fire som vi oppdaget underveis.. det blir 9. stk totalt.. Sa ikke alle var i PK ;)

Har ikke sagt noenting om sittere på de kontoene, for de er aktive spillere slik jeg kjenner de
    Jamen så kender du til flere spioner end jeg gør, spændene spændende. Alle kender selvfølgelig Bjørn Dæhlie, men ud over det kender jeg ikke til så mange, nogle af de konti er også først blevet overtaget af venner og familie senere, dvs. de kun har været brugt til spionage i en begrænset periode, og sikkert ikke under opholdet i XO.
    Server 2: Ctrl-Alt-Del
    Server 5: Doohan

Standard

Ja som PK ally beskrivelse siger er der nok en del spioner blandt deres medlemmer ;)

men Bare mg for at du ikke skal sidde tilbage og tro at du ikke har kunnet stole på medlemmerne i XO, vil jeg sige at en god del af disse kontis har fået nye ejere undervejs på serveren.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Brixtofte Vis innlegg
    men Bare mg for at du ikke skal sidde tilbage og tro at du ikke har kunnet stole på medlemmerne i XO, vil jeg sige at en god del af disse kontis har fået nye ejere undervejs på serveren.
    nja,, vet ikke jeg brixtofte, mn håper du har rett..

Mn nå er ikke min dømmekraft så veldig bra, da jeg til og med klarte å ha en dual som heller ville leke med fienden.. Så ikke godt å si, egentlig har jeg lært det at en ikke kan stole på noen i dette spillet. Ikke engang de som fremstår som de hyggeligste og mest trofaste medlemmer/ dualer.. De har svin på skogen hele gjengen.. Litt trist det da ;o/

Side 2 av 6 FørstFørst 1234 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. ossen slippe ut tropper?
    By nanuk in forum Generelt
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2008-05-27, 07:47

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •