Vis avstemningsresultater: Ønsker du begrensning i antall troppeforflytninger?

Stemmere
152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • Ja, jeg ønsker begrensning

56 36,84%
  • Nei, jeg ønsker ingen begrensning

96 63,16%
Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 37

Tråd: Begrensning i antall troppeforflytninger

Standard Begrensning i antall troppeforflytninger

Tilsvarende som funksjonen med å kalle tilbake tropper ble tatt opp i spørreundersøkelse har vi nå fått muligheten til å gjøre det samme med begrensningen i antall troppeforflytninger i forhold til nivået på samlingsplassen.

Avstemningen her vil være gjeldende for alle NYE servere fremover. Det vil altså IKKE bli gjort endringer på eksisterende servere per i dag (09.03.2010).
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

BerserkBerserkBerserkBerserk Kwin sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2010
    Sted
    Stavanger, Rogaland, Vestlandet, Sør-Norge, Norge, Skandinavia, Europa, Jorda, Melkeveien, Universet

Standard

Takk! Endelig bort med dette mølet!

ValslyngeValslyngeValslynge General Black sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Hva er galt med folk? hvorfor vil folk ha ubegrenset troppeforflytninger, det er jo galskap. Jeg som trodde spillet for en gangs skyld skulle bli spennende. Er litt lei av å bli farme angrepet fra 2-3 timer unna. Er jo bare stygt at en liten gjeng med personer farmer alt og alle. Helt tullerusk! Og finner de ikke noe annet en motstand så kommer de å river ned muren og bomber deg. Veldig koselig at jeg på 200 skal bli farmet av folk på 5000 ++ fra 2-3 timer unna! Har de ikke noe bedre å angripe! Begrensning ja takk. Så får farmerne en større utfordring og må farme litt mere strategiskt i stede for å sende angrep mot alt som er på hele kartet.
    KA-FU*KING-BOOM FRE*KBAGS!!!!!
    Quote av Dimpsey fra COD WAW Nazi Zombies.

General Black... is Back!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av General Black Vis innlegg
    Hva er galt med folk? hvorfor vil folk ha ubegrenset troppeforflytninger, det er jo galskap. Jeg som trodde spillet for en gangs skyld skulle bli spennende. Er litt lei av å bli farme angrepet fra 2-3 timer unna. Er jo bare stygt at en liten gjeng med personer farmer alt og alle. Helt tullerusk! Og finner de ikke noe annet en motstand så kommer de å river ned muren og bomber deg. Veldig koselig at jeg på 200 skal bli farmet av folk på 5000 ++ fra 2-3 timer unna! Har de ikke noe bedre å angripe! Begrensning ja takk. Så får farmerne en større utfordring og må farme litt mere strategiskt i stede for å sende angrep mot alt som er på hele kartet.
    fordi vi som vil ha det farmer sykt mye og begrensningen ødelegger mye, iallefall for meg..jeg er så lei av å se at alle troppebevegelsene er ute at jeg nesten ikke orker å farme lengre!er et idiotisk påfunn som jeg håper blir fjernet
    nox3: micky-første gang
    nox4: micky-SEPE
    nox6: micky-SEE
    nox8: ostekongen-TCF(delete), amareia-TCF
    nox9: Maremusa Gelis - SimCity

Standard

Ser va du mener, men dette er bare de 3-4 første ukene (maks) på speed, og va etter det? skal man ikke kunne sende mer en 200 fakes? <.<
    Nå kan du ikke være snill lenger.

Standard

Ja, det blir lettere for det som blir farmet. Men det går jo fint ann og farme fra flere byer! Men jeg som liker og farme stemte selvfølgelig at jeg vil ha den bort:)
    Kyllingvinger

Bosettsmann Rational sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2010
    Sted
    Danmark

Standard

Begrensningen er genial. Det er et fåtal af hyberaktive spillere og specielt duals, der vil dominere, når man fjerner begrensningen. Desværre er det også dette fåtal, som er mest aktiv på forum, så begrensningen bliver nok fjernet. Til STOR skade for de fleste spillere, der med begrensningen endelig fik en chance for at spille godt med uden at skulle være på fra morgen til aften.

Jeg kender flere, der ikke spiller med på .com serverne nu, fordi man der ikke har begrensningen på de nye servere - fordi netop de hyberaktive duals har lobbyet deres interesse igennem. Stop det vanvid og behold begrensningen!

Ble medlem
    Dec 2009
    Sted
    Nord for Bergen.

Standard Tusen takk!

Bra saker!

Sitat Opprinnelig skrevet av Rational Vis innlegg
    Begrensningen er genial. Det er et fåtal af hyberaktive spillere og specielt duals, der vil dominere, når man fjerner begrensningen. Desværre er det også dette fåtal, som er mest aktiv på forum, så begrensningen bliver nok fjernet. Til STOR skade for de fleste spillere, der med begrensningen endelig fik en chance for at spille godt med uden at skulle være på fra morgen til aften.

Jeg kender flere, der ikke spiller med på .com serverne nu, fordi man der ikke har begrensningen på de nye servere - fordi netop de hyberaktive duals har lobbyet deres interesse igennem. Stop det vanvid og behold begrensningen!
    Jeg bare sier 10/10 for ditt innlegg!

Standard

Er enig med begge. Det er greit å gi folk en sjanse. Håpløst å bli farmet hele tiden av multi-kontoer, men samtidig hva gjør man senere i spillet når man skal sende fake og angrep?

Kanskje begrensningen kunne gjelde kun farming /eller ved spillere som er mindre enn deg.

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Rational Vis innlegg
    Desværre er det også dette fåtal, som er mest aktiv på forum, så begrensningen bliver nok fjernet.
    Det står på forsiden om denne avstemningen, så alle spillere som vil delta i demokratiet får lov.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Svar: 40
    Siste innlegg: 2009-11-23, 20:51
  2. antall drepte mm
    By larsi:P in forum Feilrapportering/serverfeil
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2009-06-07, 20:18
  3. Øke antall innbyggere
    By Maja in forum Spørsmål
    Svar: 14
    Siste innlegg: 2008-11-18, 20:53