Side 45 av 107 FørstFørst ... 3543444546475595 ... SisteSiste
Viser resultater 441 til 450 av 1062

Tråd: Det ryktes at...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av malabora Vis innlegg
    faker dårlig.. nå har vi innkommende fakes hvor angriperen greide å sende første fake som forsterkning. kansje de bare er uheldige alle sammen? nå fikk vi melding etterpå av han da hvor han sa han hadde lagt merke til det, men uansett..

kan jo alltids hende han bare har en veldig stor hammer og synes den er så stor at han vil hjelpe oss med å deffe den ut også da.
    også mulig han gjorde det med vilje, for å få det til å SE UT som fakes... Mange måter å spille dette spillet på

Standard

Veldig skjeldent smart og sende angrep rett etter man har spionert på den byen siden man som ofest vet hva som kommer da;)

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Apr 2010
    Sted
    Oslo

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Buikhu Vis innlegg
    Veldig skjeldent smart og sende angrep rett etter man har spionert på den byen siden man som ofest vet hva som kommer da;)
    Er jo bare å speide alle byene, så ser de ikke forskjell :P

Standard

Det ryktes at nivået på no3 er forferdelig når en deffspiller kan ligge på #1 angriper....

nox 9 - Xerxes (AC) Delete -> Thea (AC/CowCity)
    sez 11 - Pamela (Baywatch)

Karriere slutt: 2 WW til 100 og 1 greit stor slegge. Snakkes kanskje senere :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Krim0407 Vis innlegg
    Det ryktes at nivået på no3 er forferdelig når en deffspiller kan ligge på #1 angriper....
    Travian.no ;P
    Anime-san
    Double Force
    D&B
    Illustriouz

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Des Vis innlegg
    Travian.no ;P
    Ny rekord fra NOS: Når man får fritt leide inn i en sweepby så klarer man ikke å rive noe annet fornuftig enn VERKSTED!?!?!?! Med byggekøen vi har på MPD så har vi noen hundre timer på oss for å bygge det opp igjen.... Hvor dum kan man bli???
    Jeg er egentlig veldig snill, jeg bare skjuler det bak mange lag med glede over å knuse ting med katapulter:)
    *klem*
    -Siande

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Siande Vis innlegg
    Ny rekord fra NOS: Når man får fritt leide inn i en sweepby så klarer man ikke å rive noe annet fornuftig enn VERKSTED!?!?!?! Med byggekøen vi har på MPD så har vi noen hundre timer på oss for å bygge det opp igjen.... Hvor dum kan man bli???
    Morsomt å se Siandes lykkeutbrudd hver gang de klarer en liten seier eller ser et lite feilgrep fra angriperens side. Ser ut som det ikke er mye å glede seg over i S

Standard

Rart at en deffspiller er på 1. plass på deff (unntatt natarene). Er ikke dette litt rart? :P Skal ikke bare deffspillere sitte å simme deff i ro og fred, eller har ikke jeg helt skjønt hva en deffspiller er
    S4 r2: Gurk (Reborn) | S3 r3: Hel (ESSR) |S2 r4: Loire (HDSL) | S4 r5: Sukker i Spinn (Fimbul)
    Nox6: DreamTeam (AC) | Nox8: Dumino | Nox9: Tigers Disipler (AC) | Nox13: Munkholm (AC) | Nox14: Dreamteam (AC) | Nox16: Munkholm (AC)| Sez 10: Hasselhoff (Baywatch) |

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Krim0407 Vis innlegg
    deffspiller kan ligge på #1 angriper....
    eller ikke

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Absinthe Vis innlegg
    Morsomt å se Siandes lykkeutbrudd hver gang de klarer en liten seier eller ser et lite feilgrep fra angriperens side. Ser ut som det ikke er mye å glede seg over i S
    Hehe, er vel mer idiotien til NWOS jeg finner så absurd at jeg bare må dele den med dere. Men om du vil så kan du få rapportene fra de to siste døgnene med angrep fra MPD, 8 croplocks og 2 nullede byer mene jeg å huske totalen ble:)
    Godt å være innlagt på sanitoriet, mye morsomt som skjer der daglig, og det er en herlig og aktiv gjeng.
    Jeg er egentlig veldig snill, jeg bare skjuler det bak mange lag med glede over å knuse ting med katapulter:)
    *klem*
    -Siande

Side 45 av 107 FørstFørst ... 3543444546475595 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Det ryktes at....
    By Aspires in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 1261
    Siste innlegg: 2013-01-10, 21:23
  2. Det ryktes at på NOX 13...
    By sweet like candy in forum NOX - runde 13: september 2012 - januar 2013
    Svar: 1111
    Siste innlegg: 2013-01-08, 09:20