Side 41 av 107 FørstFørst ... 3139404142435191 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 410 av 1062

Tråd: Det ryktes at...

BerserkBerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Lillestrøm

Standard

Det ryktes om at Ribio er på serveren?
    Tjaa, er vel på tide å informere alle de gamle Zoo, DOM og andre bekjente at jeg er på serveren. Får vel ønske meg selv velkommen tilbake da. Vi ses på slag marka da folkens ;) Eller gjør vi det? Kanskje vi er allierte Ozi, eller kanskje jeg fortsatt er din bitrefiende? hmm

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ribio Vis innlegg
    Det ryktes om at Ribio er på serveren?
    Tjaa, er vel på tide å informere alle de gamle Zoo, DOM og andre bekjente at jeg er på serveren. Får vel ønske meg selv velkommen tilbake da. Vi ses på slag marka da folkens ;) Eller gjør vi det? Kanskje vi er allierte Ozi, eller kanskje jeg fortsatt er din bitrefiende? hmm
    Det ryktes at Ozi er på ferie. Så da får jeg svare som om Ozi skulle gjort det selv...

<Ozi taler> Nå vet jeg ikke helt hvor du spiller, og det er det ingen som bryr seg om heller. Er du alliert så er det fint og flott, er du fiende så får du for all del være det ;)</Ozi taler>

En ting jeg må korrekte deg på er at du tror du har vært Ozi sin bitre fiende noen gang, det har du nok aldri vært ;) Du har riktignok forsøkt å kuppe en ally han/jeg var leder for en gang, men etter det jeg minnes gikk det vel ikke så veldig bra? ;)

Hyggelig at du er inne her Ribio, så du får kose deg den tiden som er igjen om du er fiende eller venn

- Sickmoll

Standard Et herligsvar

Ja for hvem bryr seg om Ribon

Standard

Slemminger!

Standard

det ryktes at tullingen (meg) på kontoen har igjen vegga sweepet sitt for morro skyld..
    Har et par servere på meg, men liker å kalle meg selv for amatør ;-)

Odins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Eydehavn

Standard

Det ryktes at Don Corleone tjener bra med korn nå? :O

Standard

Spørs om han trenger det kornet når han sletter? Men har hørt at det er bra å lage mjød av, så han kan feire at travian serveren er over? :)
    S4 r2: Gurk (Reborn) | S3 r3: Hel (ESSR) |S2 r4: Loire (HDSL) | S4 r5: Sukker i Spinn (Fimbul)
    Nox6: DreamTeam (AC) | Nox8: Dumino | Nox9: Tigers Disipler (AC) | Nox13: Munkholm (AC) | Nox14: Dreamteam (AC) | Nox16: Munkholm (AC)| Sez 10: Hasselhoff (Baywatch) |

Dark Madness
    Guest

Standard

Det ryktes at Don Corleone har skryti på seg sletting før også, men uten særlig resultat
    I følge tiden han har oppført på sin profil, skulle han vært borte alt for den tiden har vel snart stått i 24t. . . :)

Dark Madness
    Guest

Standard

Jøss, der var Don Corleone kontoen borte gitt.
    Ikke verst bare det :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kingfromabove Vis innlegg
    det ryktes at tullingen (meg) på kontoen har igjen vegga sweepet sitt for morro skyld..
    Jammen jammen, jeg hadde jo en plan for det sweepet jo! Jeg forlanger at nytt sweep er på plass i morgen!

Forøvrig er det ingenting som er så kos som å komme hjem etter ei helg i skogen og få beskjed av sitterne at det har vært usedvanlig stille. Så går det 20 min etter jeg logger på, og vi har ink over hele kontoen:) Jeg elsker naboer!
    Jeg er egentlig veldig snill, jeg bare skjuler det bak mange lag med glede over å knuse ting med katapulter:)
    *klem*
    -Siande

Side 41 av 107 FørstFørst ... 3139404142435191 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Det ryktes at....
    By Aspires in forum S3 - runde 5: januar 2012 - januar 2013
    Svar: 1261
    Siste innlegg: 2013-01-10, 21:23
  2. Det ryktes at på NOX 13...
    By sweet like candy in forum NOX - runde 13: september 2012 - januar 2013
    Svar: 1111
    Siste innlegg: 2013-01-08, 09:20