Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Feigt spill..wtf?

Standard Feigt spill..wtf?

Nå har jeg lest en del gjennom disse forumsidene og må si at det er da ingen ende på snakk om feigt spill og feige spiller...wtf
    Som di fleste som har vært på nox en tid så tok dette helt av når KFL gjorde det godt fra seg,men siden di vannt så var di plutselig feige,selvf pga bruken av spioner og div påståtte taktiker.
    Her må jeg si at KFL var da geniale som satte spioner i div allyer,på skype irc etc,dette er taktik,ikke feighet,alle har den muligheten,KFL tok den bare i godt bruk :)
    Jeg har selv spillt (DV)mot og med KFL spiller og må si mange er taktiske gode spillere som bruker den muligheten som går,og så lenge det ikke bryter noen spilleregles så er vel alt ok..?

Nå satt jeg sist runde i Roses,og etter en tid vil jeg si at alt dette om spionasje har tatt helt av på nox(spiller ikke s) og dette er nå blitt en stor del av taktikken i travain,så her får bare di allyene som ikke er kommet så langt bare bite i det sure eple:D
    Beklaglig synest jeg nivåe på nox har gått ned,men dette skyldes vel så lite spillere for tiden.
    Den siste runden nå var da ganske koslig,mange kjente og ukjente som da for det meste var hyggelige folk :) Men ser jo i noen innlegg at en del av samme folkene enda har div uenigheter om spilletaktik.self må hver enkelt få komme med komentarere om runden,men synest det er den del mye syting og dritslenging blant noen her,og dette er litt dumt,siden dette jo kun er et spill:P

Nå sitter jeg da som mange andre håper jeg og venter på ny start,så får vi se hva som kommer ut av den slutten,jeg sitter med en følese av at nox kommer til å dø ut,men håper jeg tar feil :D

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Angel_ Vis innlegg
    Nå har jeg lest en del gjennom disse forumsidene og må si at det er da ingen ende på snakk om feigt spill og feige spiller...wtf
    Som di fleste som har vært på nox en tid så tok dette helt av når KFL gjorde det godt fra seg,men siden di vannt så var di plutselig feige,selvf pga bruken av spioner og div påståtte taktiker.
    Her må jeg si at KFL var da geniale som satte spioner i div allyer,på skype irc etc,dette er taktik,ikke feighet,alle har den muligheten,KFL tok den bare i godt bruk :)
    Jeg har selv spillt (DV)mot og med KFL spiller og må si mange er taktiske gode spillere som bruker den muligheten som går,og så lenge det ikke bryter noen spilleregles så er vel alt ok..?

Nå satt jeg sist runde i Roses,og etter en tid vil jeg si at alt dette om spionasje har tatt helt av på nox(spiller ikke s) og dette er nå blitt en stor del av taktikken i travain,så her får bare di allyene som ikke er kommet så langt bare bite i det sure eple:D
    Beklaglig synest jeg nivåe på nox har gått ned,men dette skyldes vel så lite spillere for tiden.
    Den siste runden nå var da ganske koslig,mange kjente og ukjente som da for det meste var hyggelige folk :) Men ser jo i noen innlegg at en del av samme folkene enda har div uenigheter om spilletaktik.self må hver enkelt få komme med komentarere om runden,men synest det er den del mye syting og dritslenging blant noen her,og dette er litt dumt,siden dette jo kun er et spill:P

Nå sitter jeg da som mange andre håper jeg og venter på ny start,så får vi se hva som kommer ut av den slutten,jeg sitter med en følese av at nox kommer til å dø ut,men håper jeg tar feil :D
    Jeg biter meg merke i at KFL stadig vekk dras frem som "eksemplet" på feighet og bedritne spillemåter... Nå har ikke KFL vært frempå eller aktiv på mange runder, så jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor de til kjedsommelighet dras frem. Det har faktisk vært flere andre i ettertid som har drevet med bedritent spill i mye større skala enn KFL har gjort. Disse har da nye navn hver runde, av opplagte årsaker, selvsagt.

Jeg vil anta at grunnen til at antall spillere har gått så drastisk ned, er at metodene enkelte bruker for å komme seg opp og frem har eskalert for hver runde. En del av spillet? Nei, det er oppfunnet av noen glupe hjerner som tviler på sine spilleregenskaper når det gjelder selve spillet, så de måtte ha andre måter å ta seg fremover på. Dette har lite med selve spillet å gjøre. Man kan faktisk komme langt uten å bruke slike metoder også, men aldri vinne uten dem. (Ikke så lenge noen fremdeles benytter seg av metodene i hvert fall.)Det å ha IQ'en på plass når det gjelder "konspirasjoner og f...skap", forteller yderst lite om deres evner når det gjelder selve spillet.

La oss håpe at speed ikke dør ut pga. slike ting som dette, men at flere andre kan melde seg inn i spillet igjen, og vise at det går an å spille uansett!

Dette var IKKE et forsøk på å henge ut noen, verken enkeltspillere eller allianser, jeg bare konkluderer med at slik er det bare blitt.
    Sist endret av Golden_girl : 2010-02-09 kl 12:45 Årsak: La til en setning...
    Beklager min irriterende saklighet, men det er en av mine store laster her i livet...;)

Standard

Tja.. Fleste jeg vet som slutter, gjør det fordi de er lei/syns det er blitt kjedelig eller spillet tar for mye tid.

De som snakker om skittent spill bytter kanskje server, men er kanskje litt det du sikter til også...
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av surikat Vis innlegg
    Tja.. Fleste jeg vet som slutter, gjør det fordi de er lei/syns det er blitt kjedelig eller spillet tar for mye tid.

De som snakker om skittent spill bytter kanskje server, men er kanskje litt det du sikter til også...
    Jepp, bytter server, eller bytter spill, rett og slett. Det finnes flere liknende serverspill der ute, som noen har gått over til, nettopp pga. alt det "råtne" som har eskalert på nox. Veldig synd, da nox er en morsom server å spille på, egentlig...
    Beklager min irriterende saklighet, men det er en av mine store laster her i livet...;)

Standard

De eneste jeg har slutter pga det er mye råttent i spillet, er de som er med og krangler selv. Vær nøytral, så er det jo ikke noe råttent som skjer den enkelte.
    Nox1: Sonio, Nox2: Reason, Nox3: Sindre, Nox4: Sæssy, Nox5: tsk tsk, Nox6: Chehova/Deja vu - quitted! Nox9: Dioscuri

Cool Kfl

Jeg spilte desverre bare 2 runder mot KFL og siden dette var mine 2 første rundene brydde jeg meg lite, spessielt lite ettersom den runden liiksom bare var for å prøve ut spillet;)
    uansett vil jeg si at det jeg la merke til nox2 eller 3(husker ikke om jeg startet nox1 eller 2...) var at KFL tydelig dominerte og det var mange andre gode alianser!
    det var facinerende at de brukte spioner på en slik måte og rett og slett måten de spillte på!
    det er jo leit at de forlot nox og at nox blir litt kjedelig men at vi sitter her og baksnakker KFL 3-4 runder etter de sluttet er jo utrolig!
    okei, de lurte mange trill rundt, de gav og de mottok masse juling men jeg syntes det minste vi kan gjøre er å takke dem for innsatsen de gjorde i begynnelsen av den norske speed serveren:)
    if you're bored:
    1. SUICIDE!!! <--- Not Reccomended why? cause you die!!
    2. lay down on the ground and cry! <--- Very popularwhy? no reason
    3. Say: yay my life is perfect <--- Reccomended why? then you'll get a job:)

Lignende tråder

1. VGs VM-spill
    By Derlino in forum Kultur
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2011-02-25, 19:28
  2. 123 spill?
    By KoKoKing in forum Lekeplassen
    Svar: 13
    Siste innlegg: 2010-01-17, 02:49
  3. Kom og spill på Org;)
    By helper in forum Generelt
    Svar: 156