Side 1 av 5 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 43

Tråd: E går i krig mot M?

Standard E går i krig mot M?

Hva synes folk her da?

LOL.
    Synes E kan forandre navn til OldOL.
    Er vel dem som styrer hele alliansen nå.
    E som har sendt forsvat til M spillere i krigen mot OL går nå i krig mot M..Jaja,her snakker vi om at ledelsen i E ikke er den samme lenger selv om det står i allianse profilen.

RPG Veteran ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Bashere sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av denis1984 Vis innlegg
    Hva synes folk her da?
    Det var vel forventet, selv om jeg håpet at det ikke kom. Krigserklæring fra O&L (om vi skal se tilbake) kom mye senere, og når selve krigen var real. Dette kom igjen for tidlig (I mine øyne, men dog har jeg ikke noen problemer med svarte byer på kartet).

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann zertsger sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2007
    Sted
    klidtret til skjermen

Standard

Ja men da var det faktisk krig mot LEGION igjen og ja. Mye som skjer no. Både Euphroia og LEGION på en gang. Vil nok slite litt ned for M|,. Lurer på kva Fizh egentlig vil denne serveren, meld seg ut av E for å slippe å krige å greier.

Standard

som du sikkert ser så var det helt riktig av dem å forlatte E...OL dro med seg krigen over... Og snart går jeg og mange andre ut også...

Standard

Hvorfor er det negativt?
    Dette er et krigsspill, og hvorfor skulle M være noe mer Legions krig enn E sin når samarbeidet dem imellom ble skrinlagt for lenge siden?
    Hvorfor er Legion et feil valg av E for samarbeid?
    Hvilke argumenter har man egentlig for å dra fra alliansen sin på den måten, hvis man skal fornekte at man vil simme i fred?

Mvh. Petey.

RPG Veteran ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Bashere sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Peteytheprick Vis innlegg
    Hvorfor er det negativt?
    Dette er et krigsspill, og hvorfor skulle M være noe mer Legions krig enn E sin når samarbeidet dem imellom ble skrinlagt for lenge siden?
    Hvorfor er Legion et feil valg av E for samarbeid?
    Hvilke argumenter har man egentlig for å dra fra alliansen sin på den måten, hvis man skal fornekte at man vil simme i fred?
    Når store deler av en allianse forsvinner, tyder det på som regel en av tre ting:
    1) De er svært uenige i avtalen som ble laget.
    2) De fikk lite om vedtaket, og er derfor usikre på deres posisjon.
    3) Ledelsen har vært lite informativ.

Sånn jeg ser det, respekterer jeg at E.-medlemmer forlater nåværende meta og danner den orginale alliansen igjen. Det viser til en vilje og lojalisme jeg ønsket alle hadde for sin allianse (blant annet "Mayhem" har for eks. lavere % med frahoppere, dog skyldtes dette en rolig infrastuktur innad).

Standard

4. Sterke spiller(personligheter) som tenker sjøl og gjør seg opp ei meining om sammenslåinga, for deretter å handle/ ikke -.

Standard

Jeg kan være delvis enig i argumentene for enkeltspillere å bytte (det ikke av den grunn sagt at min tidligere nevnte grunn er den underliggende årsaken)
    Men dette rettferdiggjør IKKE å oppfordre andre til å gjøre det samme, eller på annen måte bevisst sabotere alliansen.

Mvh. Peteytheprick.

Standard

Jo, hvis ledelsen gjør noe som står sterkt imot andre er det en naturlig del at at medelemmer går ut av alliansen.

Hvis M hadde inngått en allianse med Legion skal jeg love deg at mange hadde gått ut av M. Noe da ikke ledelsen gjorde, kanskje fordi de ikke ville miste spillere, eller kanskje fordi de rett og slett føler at vi er best og vinner uansett hva.

Igår så vi jo noen eksempler på hva simming halve serveren kan gjøre - store sweep, ups, ikke så store lengre.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hilda Vis innlegg
    På den andre siden er det fint at Travian nå har med homofile. Jeg henviser da til de to glade guttene i varm omfavnelse på forsiden.
    Denne videoen er politisk rettet. Obama er rå.
    Charlie Sheen burde synge mer.

Standard

Vel der nevner du også grunnen til at L og E inngikk et samarbeid.
    M ville ha et uoffisielt samarbeid frem til E og R var most, og deretter at L og M skulle snu seg mot hverandre. E ville ha et offisielt samarbeid ut serveren.

Det at folk går ut av en allianse i fellesskap gjør det ikke noe mer riktig.
    Dersom flere går ut samtidig av sine egne grunner er det en ting, men det er noe helt annet når noen påvirker andre til å mene det samme som dem, og derfor sammen bryter ut.
    Det er også forskjell på å forlate en allianse og bevisst forsøke å skade den.

Mvh. Petey.

Side 1 av 5 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. BB erklærer SG krig
    By bastiano in forum S1 - runde 4: august 2010 - juli 2011
    Svar: 16
    Siste innlegg: 2010-11-19, 16:31
  2. Krig
    By Wizzard in forum S4 - runde 3: april 2010 - mars 2011
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2010-07-11, 10:07
  3. Krig mot WPTN