Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 43

Tråd: E går i krig mot M?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av edge Vis innlegg
    Hva skal en skryte av hvis det å overta en sweep by ikke er noe da? Hovedjobben ble vel gjort av en spiller som har vært i O&L under hele krigen med M. Jaja, ikke lett å vite hva en har lov å være stolt av om dagen... ;)

Feil, viss de spillerene i E som vi visste hadde store sweep ikke hadde kommet, hadde vi hadd nokk deff til å deffe 3 byer uten at dere hadde hatt noen mulighet til å komme gjennom.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av akatsuki Vis innlegg
    Feil, viss de spillerene i E som vi visste hadde store sweep ikke hadde kommet, hadde vi hadd nokk deff til å deffe 3 byer uten at dere hadde hatt noen mulighet til å komme gjennom.

Men hvis dere visste det, hvorfor samlet dere ikke deffet i en by og stoppet sweepet der da? Ser du at det argumentet der blir helt tullete. Det største sweepet den natten var vel Ingar02 sitt, og han har ihvertfall vært O&L spiller - så du må sjekke fakta. Uansett, liten grunn til å diskutere dette videre...da vi er kategorisk uenige. Synd at det skal være så vanskelig å gi komplimenter til andre spillere eller allianser som gjør en god jobb. Pope gikk ihvertfall et langt skritt i riktig retning i en annen post. Det står mer respekt av det, enn å komme med usaklige kommentarer og unnskyldninger. Men det er nå mine tanker rundt temaet.
    "No one ever achieved greatness by playing it safe.”
    Harry Gray

Standard

Men hvis dere visste det, hvorfor samlet dere ikke deffet i en by og stoppet sweepet der da? Ser du at det argumentet der blir helt tullete. Det største sweepet den natten var vel Ingar02 sitt, og han har ihvertfall vært O&L spiller - så du må sjekke fakta. Uansett, liten grunn til å diskutere dette videre...da vi er kategorisk uenige. Synd at det skal være så vanskelig å gi komplimenter til andre spillere eller allianser som gjør en god jobb. Pope gikk ihvertfall et langt skritt i riktig retning i en annen post. Det står mer respekt av det, enn å komme med usaklige kommentarer og unnskyldninger. Men det er nå mine tanker rundt temaet.
    Vi, visste at E hadde store sweep, men vi visste ikke om det var real mot hovedstaden eller sweepbyen.
    Ja det stemmer at Ingar02 kom med et pent sweep men det gjorde også flere E spillere. Det jeg prøver å komme fram til er at uten organiseringa dere hadde med E sånn forøvrig var veldig bra hadde resultatet kunne vert noe annet.

Må også si at dette er den "beste" norske serveren jeg har spillt på mye action tidlig i spillet og 3 parter som kan vinne er ikke ofte du ser på norske servere.

Standard

Det største sweepet den natten var vel Ingar02 sitt, og han har ihvertfall vært O&L spiller - så du må sjekke fakta.
    Jøss. Dette var en forferdelig artig påstand, Edge. Siden en kjapp sjekk i Analyzer tvert i mot viser at Ingar02 først var medlem i Omega, og så hadde en periode i Legion, før han gikk inn i en enmannsalliansetilværelse, hvor han hardnakket påsto at han var helt uavhengig og slett ikke hadde noe med O&L å gjøre (neida, han bare tilfeldigvis luftet sweepet sitt mot Dragen et par ganger akkurat samtidig som O&L gjorde det samme).

Siden skrev han sin åpne søknad om alliansetilhørighet på profilen sin og lå ei stund i forhandlinger med Euphoria (det gamle, RENE Euphoria) om medlemsskap der, lenge før OLIV gjorde noe framstøt i den retning.

Ikke på noe tidspunkt i løpet av serveren har Ingar02 vært medlem av O&L - eller var det kanskje ikke helt sant det han - og O&L - påstod...?

Standard

Eneste som vinner på krigene mellom Mayhem og E er jo Ragnarok.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av XenoB Vis innlegg
    Eneste som vinner på krigene mellom Mayhem og E er jo Ragnarok.
    Sikker på det?

De eneste tabere i denne krig er R. Vi hygger os ca. 1000 gange mere end dem...

Standard

er det krig? :O

Smile

Sitat Opprinnelig skrevet av Hilda Vis innlegg
    Jøss. Dette var en forferdelig artig påstand, Edge. Siden en kjapp sjekk i Analyzer tvert i mot viser at Ingar02 først var medlem i Omega, og så hadde en periode i Legion, før han gikk inn i en enmannsalliansetilværelse, hvor han hardnakket påsto at han var helt uavhengig og slett ikke hadde noe med O&L å gjøre (neida, han bare tilfeldigvis luftet sweepet sitt mot Dragen et par ganger akkurat samtidig som O&L gjorde det samme).

Siden skrev han sin åpne søknad om alliansetilhørighet på profilen sin og lå ei stund i forhandlinger med Euphoria (det gamle, RENE Euphoria) om medlemsskap der, lenge før OLIV gjorde noe framstøt i den retning.

Ikke på noe tidspunkt i løpet av serveren har Ingar02 vært medlem av O&L - eller var det kanskje ikke helt sant det han - og O&L - påstod...?
    Hei.
    Hadde ikke tenkt på noe tidspunkt å opptre på forumet her... men må virkelig få lov til å korrigere stort sett alt du skriver Hilda..

1. En kjapp sjekk i TSU avslører at ingar02 var først i omega og så i O&L II.. til 19. okt. Etter det den veldrevne og demokratiske alliansen relax. Fra 9 jan Euphoria. Aldri vært i legion.

2. Jupp,jeg spilte uavhengig. Hjalp imidlertid en spiller i O&L IV litt ved en anledning.. det var vel den episoden du nevner. Grunnen til at jeg gjorde det er enkel.. han spurte og jeg oppfattet på det tidspunkt Mayhem som den sterkeste part...dermed trådte jeg til ved ett enkelt tilfelle.
    Det viste seg jo at Mayhem ikke var den sterkeste part.. så der gjorde jeg en feilvurdering. jeje.. du kunne jo ha spurt meg om støtte før O&L kom på banen Hilda..

Jeg kjenner ingen på denne serveren , og målet er å ha det moro , samt spille sammen med og mot dyktige spillere.

3. Jeg forhandlet aldri med E. Det jeg gjorde var å sende mine tanker angående serveren til ledelsen i E. Deretter har snøballen rullet i mange uventede retninger..

4. Ellers håper jeg at alle får en artig server.. med mye moro.
    Mvh
    ingar02

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ingar02 Vis innlegg
    Hei.
    Hadde ikke tenkt på noe tidspunkt å opptre på forumet her... men må virkelig få lov til å korrigere stort sett alt du skriver Hilda..
    Det er helt greit, Ingar. Fakta er knall. Jo mer, jo bedre. Jeg har forholdt meg til denne:

http://travian.ws/analyser.pl?s=no1&uid=3511

Da blir jeg litt nysgjerrig på hvorfor du gikk ut av OL. Men det er vel privat.

Jeg tenker ikke på den ENE episoden med Dragen, for det var snakk om to slike episoder med Dragen. Den påstanden du kom med da, at du "bare ville jekke ned store spillere" var merkverdig den første gangen, da en enkel sjekk i rangeringslistene ville ha vist at Dragen var den kontoen som kanskje hadde mottatt mest bank av alle på det tispunktet. Og mildt sagt spekulativ den andre gangen, da du jo selv hadde tatt del i å herje den kontoen ytterligere.

Men det er greit. Jeg tolker det dit hen at du anser OLIV/E som den svakeste part nå, da. Eller kanskje denne Robin Hood-greia bare var en kortvarig (og fra OL sitt synspunkt beleilig) fase.

Tror jeg står over støtten. Ellers takk.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hilda Vis innlegg
    Det er helt greit, Ingar. Fakta er knall. Jo mer, jo bedre. Jeg har forholdt meg til denne:

http://travian.ws/analyser.pl?s=no1&uid=3511

Da blir jeg litt nysgjerrig på hvorfor du gikk ut av OL. Men det er vel privat.

Jeg tenker ikke på den ENE episoden med Dragen, for det var snakk om to slike episoder med Dragen. Den påstanden du kom med da, at du "bare ville jekke ned store spillere" var merkverdig den første gangen, da en enkel sjekk i rangeringslistene ville ha vist at Dragen var den kontoen som kanskje hadde mottatt mest bank av alle på det tispunktet. Og mildt sagt spekulativ den andre gangen, da du jo selv hadde tatt del i å herje den kontoen ytterligere.

Men det er greit. Jeg tolker det dit hen at du anser OLIV/E som den svakeste part nå, da. Eller kanskje denne Robin Hood-greia bare var en kortvarig (og fra OL sitt synspunkt beleilig) fase.

Tror jeg står over støtten. Ellers takk.
    Leste du ikke hva han skrev? Du må klare å skille fortid og nåtid Hilda...

Side 3 av 5 FørstFørst 12345 SisteSiste

Lignende tråder

1. BB erklærer SG krig
    By bastiano in forum S1 - runde 4: august 2010 - juli 2011
    Svar: 16
    Siste innlegg: 2010-11-19, 17:31
  2. Krig
    By Wizzard in forum S4 - runde 3: april 2010 - mars 2011
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2010-07-11, 11:07
  3. Krig mot WPTN
    By 2rthunder in forum NOX - runde 7: februar 2010 - juni 2010